Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Så fiiiiine bilder teddy! Og som du selv skriver så har fotografen virkelig truffet dere med knipsingen. Utrolig fint det ene av bare deg. Vakre jenta vår!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Tuusen takk dere, for bildekomplimenter og det hele...

Sniker innom her i min nye utgave jeg, hehe...

Tusen takk til alle dere som overvar vielsen vår også - det var så koselig at dere ville dele litt av den store dagen vår med oss! ;)

Jeg svever litt enda jeg da, selv om hverdagen desidert har innhentet oss! Ikke helt ferdig med å betale for oss heller, skylder både fotograf og festlokalene penger... Men mesteparten er betalt da. Mangler bare 15 000,- på lokalene, og nå er jo lån/stipend på vei i posten, slik at alt ordner seg!!! :tommel:

Ellers går det mest i baby og tankene rundt Lille Noen om dagen. Skal på kontroll imorgen og er veldig spent! Føler meg ikke så veldig gravid nå, ettersom magen ikke vokser og symptomene bare avtar uke for uke... Håper jordmor kan komme med betryggende ord i morgen! :)

Det er så rart, så ufattelig rart, at den store dagen vår som vi har planlagt i over et år bare er over... Og den kommer aldri mer igjen!

Da er det flott å tenke på at vi sitter igjen med så mange fine minner, ikke minst bilder! :hjerte:

Akkurat nå er jeg gressenke, med en mann som jobber langt unna! Men du og du så deilig det er å være gift. Legge seg inntil MANNEN om kvelden, bare kose og være en bitteliten familie, to som snart blir tre!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått soset meg innom her og sett fotografbilder!

De var utrolig flotte! Og dere vare så fine begge to.. måtte jo felle en tåre igjen jeg jo!

(gleder meg til å se flere bilder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer med den første månden! Det er rart å ikke ha deg blant oss planleggerne lenger. Det var alltid så mange gode tips og orginale ideer å hente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for noen flotte bilder!!!! Slike bilder vil vi også ha!

Har vært i den nye dagboka di, men tenkte jeg skulle skrive litt her også - jeg trenger nemlig littebittegranne hjelp...med de monogrammene du lagde. Sender deg en mail nå jeg :)

Ha en fin dag! Skjønner godt at du ikke vil gi slipp på bryllupsdagboka...det er mye fint i den!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nei, uff...nå er det lenge siden jeg var innom her...også har dere lagt igjen små søte hilsner flere av dere! :)

Tusen takk! :kyss:

Utrolig koselig med så mange fine tilbakemeldinger på fotografbildene - vi er jo fornøyde selv så det holder, men det er nå alltid godt å høre at vi ikke er helt på jordet! :grine2:

Jeg har det veldig bra som kone-pone jeg! Men er gressenke fortiden da, ettersom mannen jobber utenbys og bare er hjemme i helgene... Også vagger jeg jo rundt her, i grei for igrunnen, men nå begynner jeg å merke graviditeten litt mer enn før. Nå er det liksom en steinhar klump nedi magen min der! :sjarmor:

Også får jeg dager da, hvor jeg bare savner bryllupet SÅ mye. Satt og hørte på masjene vi hadde i kirken, og melodien til salmene, i går, og må innrømme at jeg ble ganske fuktig i øyenkroken! *sukk*

Det er så fantastisk å gifte seg!!!

Nei, jeg skal forsøke å ta meg en runde jeg - ikke forlate dere helt, så kanskje kan jeg komme med noen tips allikevel? Forloveren min, som jeg da skal være forlover for, skal gifte seg i februar (tenk, den hormonelle høygravide forloveren jeg kommer til å bli da! :ler: ), også skal broren til mannen gifte seg i april - får bare håpe at fjonken vi venter har kommet da...ikke pokker om jeg skal gå tre uker over termin, ikke mange dagene heller forresten - men min allerede påbegynnende fødselsskrekk kjenner jeg at jeg ikke ville maktet det!!! Men det er bryllupsdagbok, ikke baby...*s*

Holder litt fast på denne dagboken enda jeg... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...