Olifant Skrevet 20. august 2005 #4041 Del Skrevet 20. august 2005 Kjære kjære vennen min! Gratulerer så mye med dagen! Det var bare en helt fantastisk flott vielse! Kjekke, staute mannen og søt og morsom prest! Og du da! som strålte som bare det i den nydelige kjolen! :-) Håper resten av dagen blir like fantastisk som vielsen og gleder meg til å høre om den! Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. august 2005 #4042 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) JIPPI!!!! DEN STORE DAGEN HAR ENDELIG KOMMET Og da er det på sin plass å gratulere det flotte brudeparet Måtte lykken smile til dere på denne fantastiske dag, og på fremtiden som dere sammen skal leve som mann og kone!!!!! Stor bryllups fra @riel! Endret 20. august 2005 av @riel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 20. august 2005 #4043 Del Skrevet 20. august 2005 GRATULERER SOM FRU! Håper dere koser dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. august 2005 #4044 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) GRATULERER SÅ MYE SOM KONE!!!! Jeg har tenkt på deg i hele dag! Tenk, Fru Toria Åh, hvor er den gigantiske smileyen når man virkelig trenger den? Håper dere koser dere masse masse masse i dag, nyt dagen i fulle drag! ...og snart er det min tur Stoooore klemmer fra meg! :klem: :klem: Endret 20. august 2005 av ~Tone~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 20. august 2005 #4045 Del Skrevet 20. august 2005 Heisann, Tusen takk for at jeg fikk komme å overveie vielsen din i dag, det var virkelig utrolig flott! Du var bare NYDELIG og G var så kjekk i sine klær. Stilig med flosshatt! Kjolen din er bare helt utrolig flott altså! Er så utrolig glad for at jeg fikk sett deg gå fra frøken til fru "live" sammen med de andre herlige jentene. Gleder meg virkelig til å høre om hele dagen din, og akkurat hvordan du opplevde den. Regner med det ble en fantastisk dag! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #4046 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer som nygift, TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. august 2005 #4047 Del Skrevet 21. august 2005 GRATULERER SÅ MASSE FRA MEG OGSÅ!!!! Dessverre rakk jeg ikke komme og overvære vielsen. Kom for sent til Oslo, men gleder meg til å høre om dagen deres!! ENDELIG ER DU FRU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. august 2005 #4048 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer med vel overstått! Gleder meg masse til å høre om dagen og å se bilder. Tusen takk for oppdaterigen Brud2005! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 21. august 2005 #4049 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer som fru!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. august 2005 Forfatter #4050 Del Skrevet 21. august 2005 Kjære, søte dere... a sammen...men kanskje spesielt Peony, Heidi, C, Lille My, tomias... og Izaria - ikke minst... ...tusen takk for at dere var i kirken i går! Beklager at jeg ikke fikk snakket noe særlig med dere, men jeg levde i en tåke jeg! :grine2: Er litt travel, både i dag og i morgen, da vi skal en hel del; pakke pakker og bil, brenne cd´r, se på filmene/bilder, levere dress etc. og reise sørover igjen - men jeg kommer sterkere tilbake for å fortelle... Alt jeg kan si nå er at jeg er litt som i et antiklimaks, svevende lykkelig sammen med den herlig kjekke og søte MANNEN MIN, som jeg også skal kose masse med i dag! Skal fortelle og vise når jeg får tid en gang i løpet av uken! Jeg skal fortelle ALT (så og si... )!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. august 2005 #4051 Del Skrevet 21. august 2005 Endelig er du innom Høres ut som du er kjempefornøyd med dagen! Gleder meg til referat! God tur sørover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #4052 Del Skrevet 21. august 2005 Kjære Fru Teddy'n vår Gratulere så mye som Fru. Håper dere hadde en fantastisk dag i går og gleder meg til å høre alle detaljer fra den store dagen. Jeg er sikker på at dere fikk en fantastisk feiring. Det var en stor glede å få se deg i kirken i går. Du var bare helt fantastisk flott i den nydelige kjolen (som virkelig var helt deg), den vakre buketten, det flotte sløret som det blinket så flott i og den flotte frisyren. Helt perfekt alt sammen, Toria min Kirken var veldig stemningsfull med så mye levende lys og det var en veldig koselig og flink prest. Han kom bort til oss og slo av en liten prat rett før sermonien startet og lurte på om vi var "Uranienborgere" og delte historien om Emanuel Vigeland med oss. Artig sammentreff forresten Musikkstykket var veldig stemningsfullt og det var koselig at dere tente ett lys sammen Ja, det var virkelig ett flott par som kom sammen ned kirkegulvet Dere kler hverandre utrolig godt, ikke vanskelig å forstå at du har funnet drømmenmannen DIN nei Jeg tror du syns det ble mange å hilse på i døren da vi var på vei ut Som de andre sa, du så nesten litt forfjamsa ut. Og da du prøvde å påkalle din fars oppmerksomhet for å ta bilder så var han mest opptatt av bilen - sammen med presten Det var virkelig komisk! Dessverre fikk vi ikke tid til å vinke dere farvel for vi måtte jo haste videre til neste bryllup. Vi gikk ned til Solli Plass og skulle ta trikken nr 10 som aldri kom så det endte opp med en maxi-taxi opp til Ullern. Det var veldig morro å se deg i kirken i går og gratulere så mye med dagen nok en gang. Stor fra Heidi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. august 2005 Forfatter #4053 Del Skrevet 21. august 2005 Takk, søte Heidi-vennen! ...og takk for at du kom hele veien fra Tønsberg for å overvære vielsen!!! Ikke minst, takk for gaven! Det var ikke ventet, men veldig rørende koselig;) Koselig at du har skrevet en liten rapport her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #4054 Del Skrevet 21. august 2005 Du må ikke holde oss på pinebenken så veeeeeldig lenge da, Toria! Vi er mange som gleder oss til å få ta del i bryllupet, vet du! Kjempekjekt at du har tatt deg tid til å titte innom her og gi lyd fra deg da, den første dagen som nygift - og så får vi bare vente tålmodig på fortsettelsen! HA EN FORTREFFELIG DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. august 2005 Forfatter #4055 Del Skrevet 21. august 2005 Lover jeg ikke skal holde dere på pinebenken for lenge... ...men jeg rekker liksom ikke å skrive alt, ikke klarer jeg heller, da det må synke litt inn - er så overveldet! Meeen, en aldri så liten sniktitt kan dere få her, uten at jeg vil røpe for mye! Gleder meg til å kunne vise dere noen ordentlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #4056 Del Skrevet 21. august 2005 Takk for titten, Toria. Det var virkelig en tøff bil dere hadde fra kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #4057 Del Skrevet 21. august 2005 Tusen takk for sniktitten - så vakker du var - og gommen så kjekk, atte! GLEDER MEG TIL RESTEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. august 2005 #4058 Del Skrevet 21. august 2005 snikk titter liker vi.. dere var bare helt nydlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. august 2005 #4059 Del Skrevet 21. august 2005 Så gøy å få se bilder! Nydelig brudepar og stilig bil! Kjempefin bukett også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. august 2005 #4060 Del Skrevet 21. august 2005 Kjempe stilig bil og flott brudepar Gleder meg til å få se mer av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå