Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

Nå virker det som det har blitt "ryddet" i kommentarfeltet på Ettersnakk-sida. I tillegg er instagramprofilen til Kyrre borte(jeg klarer hvertfall ikke å finne den), tredjepersonen lukket sin instagram i går. Sikkert en røff prosess som foregår i kulissene, for alle parter. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Rosamuffins skrev:

Nå virker det som det har blitt "ryddet" i kommentarfeltet på Ettersnakk-sida. I tillegg er instagramprofilen til Kyrre borte(jeg klarer hvertfall ikke å finne den), tredjepersonen lukket sin instagram i går. Sikkert en røff prosess som foregår i kulissene, for alle parter. 

Kyrre har også slettet profilen sin på facebook, ser det ut til..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere bruddet til Tone og Aksel? I Oslo gikk ryktene så heftig at man kunne høre folk prate om det på bussen, på cafeer, i kantiner osv osv. Ryktene navnga en rekke kjendiser som var en del av bruddet. Sånn er det i et lite land som Norge, og sånn er det når det omhandler kjendiser. Dette ville ha kommet ut uansett, og da synes jeg det faktisk er fint at Lisa forteller det. 

Elskerinna er god venn med Guri Solberg som Lisa var sammen med da hun fikk illebefinnende... dere kan jo tenke dere hvor fort praten ville gått om dette utroskapet - uavhengig om de podkastet om det eller ikke. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 minutter siden, Angstkvinnen skrev:

Husker dere bruddet til Tone og Aksel? I Oslo gikk ryktene så heftig at man kunne høre folk prate om det på bussen, på cafeer, i kantiner osv osv. Ryktene navnga en rekke kjendiser som var en del av bruddet. Sånn er det i et lite land som Norge, og sånn er det når det omhandler kjendiser. Dette ville ha kommet ut uansett, og da synes jeg det faktisk er fint at Lisa forteller det. 

Elskerinna er god venn med Guri Solberg som Lisa var sammen med da hun fikk illebefinnende... dere kan jo tenke dere hvor fort praten ville gått om dette utroskapet - uavhengig om de podkastet om det eller ikke. 

Ja hva skjedde egentlig med tone og Aksel? Hørte rykter om en fra Hordaland der og? 

Tror det er mange med lite søvn i familiene rundt dette nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hørt den. Lisa kommer ut av det med verdigheten i behold og har alt på sitt tørre. De andre to fortjener antagelig hverandre.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neineinei! Så bedritent dårlig gjort. Minuset med å leve i offentligheten er jo at noe slikt som dette kommer for en dag uansett. Kanskje hun ville være i forkant og da få komme frem som det offeret hun er. Har følt at han er en så jovial fyr, men så feil kan man altså ta. Håper for alles skyld at det er en nystarta greie der han "bare" har testet ut gresset på andre siden av gjerdet og egentlig var på vei ut, ikke at han har hygget seg med dobbeltliv en lang stund. Begriper ikke hvordan dere klarer å finne ut hvem det var, for jeg googlet litt uten hell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
2 minutter siden, Sandin skrev:

Neineinei! Så bedritent dårlig gjort. Minuset med å leve i offentligheten er jo at noe slikt som dette kommer for en dag uansett. Kanskje hun ville være i forkant og da få komme frem som det offeret hun er. Har følt at han er en så jovial fyr, men så feil kan man altså ta. Håper for alles skyld at det er en nystarta greie der han "bare" har testet ut gresset på andre siden av gjerdet og egentlig var på vei ut, ikke at han har hygget seg med dobbeltliv en lang stund. Begriper ikke hvordan dere klarer å finne ut hvem det var, for jeg googlet litt uten hell. 

Hun sier det jo i podcasten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så utrolig vondt å høre denne podcasten! Hvor lite kan man bry seg om noen hvis man drar og er med elskerinna si, mens den man er gift med ligger på sykehuset etter å ha fått et illebefinnende!?
Skjønner forøvrig ikke dere som sier at det er helt åpenbart hvem denne dama er (Jeg skjønner det i alle fall ikke). De sier jo bare at hun er pen og yngre enn Lisa? Alt annet er jo sensurert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
6 minutter siden, Tonus skrev:

Herregud, så utrolig vondt å høre denne podcasten! Hvor lite kan man bry seg om noen hvis man drar og er med elskerinna si, mens den man er gift med ligger på sykehuset etter å ha fått et illebefinnende!?
Skjønner forøvrig ikke dere som sier at det er helt åpenbart hvem denne dama er (Jeg skjønner det i alle fall ikke). De sier jo bare at hun er pen og yngre enn Lisa? Alt annet er jo sensurert.

Du må bare gjette. 

Endret av ricecrispies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 21.13, TVtittern skrev:

Ektemannen til Lisa er utro, ja. Lisa sier selv hun ikke ønsker at han skal bli hengt ut.

Hun sier at hun ikke ønsker at han skal bli hengt ut. Denne tråden viser det motsatte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Vera79 skrev:

Dette var vondt å høre på 😔 For en helvetes drittsekk! Jeg er uenig  med dem som sier at hun burde spart seg for dette, hvorfor skal hun det? Jeg gjorde motsatt av henne, skjermet han som var utro og ødela familien for barnet vårt, for å unngå at barnet fikk vite dette. Hva det resulterte i? Jeg fikk skylden for den ødelagte familien vår av venner og familie. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg måtte forsvare valget mitt om å gå fra han - uten å fortelle om utroskapen som hadde foregått i mange år - det var jævlig! Er det noe jeg angrer på i livet mitt så er det at jeg ikke la alle kortene på bordet mens det sto på, det ville ha lettet MYE. Hvorfor skal parten som har vært drittsekk beskyttes?? Barnet vil før eller siden legge sammen to og to, og da får man spørsmål om hvorfor i helvete man ikke sa noe..jeg syns Tønne gjør det helt riktig her. 

Jeg er så enig. Hvorfor skal Lisa sitte stille og underdanig og forsvare seg med løgner for hvorfor det ble slutt, og kanskje til og med bli utpekt som den som var skyld i bruddet? Hvordan kan vi kritisere måten hun klarer å reise seg igjen, etter at han knuste henne? Hvorfor skal hun ta hensyn til ham, når han valgte å ødelegge både ekteskapet og familien deres? Det eneste Lisa har gjort er å plassere skylden der hvor den hører hjemme.

Endret av Ultiva
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ultiva skrev:

Hvordan kan vi kritisere måten hun klarer å reise seg igjen, etter at han knuste henne? 

Fordi hun skader barna sine. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ultiva skrev:

Nei. Det er det han som gjør.

Han gjør det, og hun gjør det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mousj skrev:

Har nettopp hørt den. Lisa kommer ut av det med verdigheten i behold og har alt på sitt tørre. De andre to fortjener antagelig hverandre.

Lisa kom ut som en som mangler impulskontroll, en som ikke bryr seg om andres privatliv, om barna ønsker at utroskapen skal offentliggjøres og en som ikke tør å stå for at hun henger ut noen  og velger i stedet hinte slik at mobben kan gjette seg frem til hvem det er snakk om.

Jeg vet ikke hvor mye verdighet det er i det uavhengig om man synes synd på henne for det hun har måttet oppleve. 

Ser også at andre har skrevet at hun selv er helt åpen om at hun selv har vært utro mot alle hennes tidligere partnere. Da ender man vel fort med kun karma is a bitch. 

 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest morhjertegod

Man skåner barna sine i en slik sak, de har ikke gjort noe galt. Det beste for barna er at de har et godt forhold til begge foreldre, dette hun nå gjorde bidrar ikke til dette. Jeg har opplevd noe lignende, da svelger man kameler og tar hensyn til barna først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen skrive til meg på melding hvem home wreckeren er? Har en anelse men trenger å få det bekreftet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glad sørlandsjente skrev:

Kan noen skrive til meg på melding hvem home wreckeren er? Har en anelse men trenger å få det bekreftet.

Bare google navnet hans, så kommer navnet opp som forslag;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, morhjertegod skrev:

Man skåner barna sine i en slik sak, de har ikke gjort noe galt. Det beste for barna er at de har et godt forhold til begge foreldre, dette hun nå gjorde bidrar ikke til dette. Jeg har opplevd noe lignende, da svelger man kameler og tar hensyn til barna først.

Jeg tror litt av problemet er at Lisa har gjort dette FOR lenge, og nå gikk det bare ikke mer. Barna er nok veldig klar over allerede at det er problemer og at de går i terapi (for at Kyrremann i det hele tatt skal gidde å snakke til henne i fulle settninger) Men virker ikke som at han har prøvd så veldig hardt å tenke på felleskapet her. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...