Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

Husk at podcasten ble tatt opp i kampens hete og dette kommer nok til å roe seg mer ned, men at hun gir et lite stikk til de det gjelder er ikke såå feil i min mening.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies
27 minutter siden, sirenas skrev:

Hører man på podcasten så finne man greit ut hvem det er hvis man har litt interesse for feltet elskerinnen er kjent!

Hekt tydelig at tønne og co ønsker at vi skal finne ut hvem det er uten å si det selv. Som jeg sa i et innlegg som ble slettet, påskekrim på høyt nivå ;)

Man måtte bare gjette,sa hun.

Resten ble *biiiiip*et ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Antoinette skrev:

Her er noe jeg ikke skjønner - denne podcasten kom i går men dagen før, altså 2. april 2017 har Kyrre og Lisa i følge Face sjekket inn på Brimi Fjellstugu i Vågå sammen. Dro Lisa dit vel viten om at hun dagen etter skulle blåse mannens utroskap ut foran hele Norge?

Det er jo ikke akkurat sånn at utroskap er likestilt med skillsmisse. Ihvertfall ikke sånn at man finner ut av utroskap en uke og skal skilles neste. Nå vet de sikkert ikke engang hva de skal gjøre. Prater vel og prøver å finne veien videre da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, neiognei skrev:

Det er jo ikke akkurat sånn at utroskap er likestilt med skillsmisse. Ihvertfall ikke sånn at man finner ut av utroskap en uke og skal skilles neste. Nå vet de sikkert ikke engang hva de skal gjøre. Prater vel og prøver å finne veien videre da.

Nei, utroskap er ikke likestilt med at skilsmisse, men tar man skittentøysvasken offentlig så er det jo gjerne det.  

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ricecrispies skrev:

Man måtte bare gjette,sa hun.

Resten ble *biiiiip*et ut.

 

Nja, er jo ikke bare det at hun sier gjette en gang, måten det blir sagt på og flere ganger. Rundt 53:30 i podcasten.

Rett før første *biiiip* hører du at de sier hun er p...*biiiip* (yrke)

De sa hun kom fra samme forbokstav som fylket Lisa hadde vært i. Hun var i Hedmark, da må fylket være Hordaland.

Kjent og profilert er hun også, for de som følger med på hennes felt. Hun er yngre enn Tønne, noe som de også prater om i podcasten.

Moderator, dette er ikke spekulasjoner, men analyse av podcasten som altså ligger offentlig.

 

Med denne informasjonen fra Tønne og co, samt at Kyrre har gått ut offentlig(Krisemøtet) å fortalt om reserch han har gjort på Stortinget så er ikke jeg i tvil om hvem det er i hvertfall ;) 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
14 minutter siden, sirenas skrev:

Nja, er jo ikke bare det at hun sier gjette en gang, måten det blir sagt på og flere ganger. Rundt 53:30 i podcasten.

Rett før første *biiiip* hører du at de sier hun er p...*biiiip* (yrke)

De sa hun kom fra samme forbokstav som fylket Lisa hadde vært i. Hun var i Hedmark, da må fylket være Hordaland.

Kjent og profilert er hun også, for de som følger med på hennes felt. Hun er yngre enn Tønne, noe som de også prater om i podcasten.

Moderator, dette er ikke spekulasjoner, men analyse av podcasten som altså ligger offentlig.

 

Med denne informasjonen fra Tønne og co, samt at Kyrre har gått ut offentlig(Krisemøtet) å fortalt om reserch han har gjort på Stortinget så er ikke jeg i tvil om hvem det er i hvertfall ;) 

Jada,jeg spilte bare litt dum der 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offentlig skittentøyvask eller ei - det sier veldig mye om mannen når han ikke besøker kona som ligger på sykehus for utredning for både det ene og det andre etter et alvorlig illebefinnende. Det er jo kona for søren! Skjønner godt hun er såret, frustrert og lei seg.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at om den antatte elskerinnen hadde vært uskyldig, så hadde hun sagt det etter alle spørsmålene på instagram i stedet for å lukke profilen sin.

Den som tier samtykker?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning

Er helt skjokka over hva dere skriver her. Stakkars Lisa. Dette fortente hun ikke i det hele tatt! Her alltid sett på Kyrre som en hyggelig mann. Men nå ser jeg helt annerledes på ham. For en drittsekk av en mann! Ønsker Lisa alt godt❤ Hvor kan jeg høre prodcasten forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fjelldronning skrev:

Er helt skjokka over hva dere skriver her. Stakkars Lisa. Dette fortente hun ikke i det hele tatt! Her alltid sett på Kyrre som en hyggelig mann. Men nå ser jeg helt annerledes på ham. For en drittsekk av en mann! Ønsker Lisa alt godt❤ Hvor kan jeg høre prodcasten forresten?

Linken ligger vel i hovedinnlegget? Hyggeligw folk kan og være drittsekker. Man kan være en person i privaten og en annen en på radio

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Helt ærlig så forstår jeg henne godt. For et svik! Han må jo nesten stå for det han har selv har valgt å gjøre, han er en voksen mann og har vel vært ute en vinternatt før. Pinlig for han at det offentliggjøres, men da har han forhåpentligvis lært til neste gang. 

Dessuten er jeg veldig overrasket over hvor mange profilerte mennesker i dette lille landet som slipper unna med utroskap; jeg føler nesten det er mer normalen en unormalt blant mange par hvor en eller begge er kjendiser. Ofte vet "alle" at for eksempel mannen er utro, da går jeg utifra at kona også vet om det, men velger å bare innfinne seg i det. Slik var det jo for henne også, hun sa hun hadde hatt en magefølelse på dette lenge, men ikke orka å ta stilling i det. 

Hva er årsaken til at dette er blitt så akseptert? Eller har det alltid vært sånn? Er det pga barna? Jeg lurer litt på hvor selvrespekten til enkelte kvinner er, som velger å late som at alt er greit, mens mannen puler rundt? En ting er om kona syntes det er helt greit og er happy med det, men hva med de andre? Hva slags signaler sender man til mannen og til barna? 

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ashanti skrev:

Helt ærlig så forstår jeg henne godt. For et svik! Han må jo nesten stå for det han har selv har valgt å gjøre, han er en voksen mann og har vel vært ute en vinternatt før. Pinlig for han at det offentliggjøres, men da har han forhåpentligvis lært til neste gang. 

Dessuten er jeg veldig overrasket over hvor mange profilerte mennesker i dette lille landet som slipper unna med utroskap; jeg føler nesten det er mer normalen en unormalt blant mange par hvor en eller begge er kjendiser. Ofte vet "alle" at for eksempel mannen er utro, da går jeg utifra at kona også vet om det, men velger å bare innfinne seg i det. Slik var det jo for henne også, hun sa hun hadde hatt en magefølelse på dette lenge, men ikke orka å ta stilling i det. 

Hva er årsaken til at dette er blitt så akseptert? Eller har det alltid vært sånn? Er det pga barna? Jeg lurer litt på hvor selvrespekten til enkelte kvinner er, som velger å late som at alt er greit, mens mannen puler rundt? En ting er om kona syntes det er helt greit og er happy med det, men hva med de andre? Hva slags signaler sender man til mannen og til barna? 

Er jo ikke sikkert man vet at partneren er utro bare fordi det går rykter om det. Det er jo forskjell på å ha hørt noen løse rykter fra noen man ikke vet hvem er og å faktisk vite at partneren er utro. Klart det er er kjipt å høre, men er ikke så rart om man heller stoler på partneren sin enn  at man stoler på et   løst rykte og hvor man ikke vet hvem ryktet stammer fra. 

Jeg har jo også hørt mye sladder, men jeg vet jo ikke om det er sant. 

Selv har jeg hørt rykter om meg selv også. "Alle" i omgangskretsen snakket om at jeg hadde vært utro, men jeg hadde jo ikke vært det likevel. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
16 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Er jo ikke sikkert man vet at partneren er utro bare fordi det går rykter om det. Det er jo forskjell på å ha hørt noen løse rykter fra noen man ikke vet hvem er og å faktisk vite at partneren er utro. Klart det er er kjipt å høre, men er ikke så rart om man heller stoler på partneren sin enn  at man stoler på et   løst rykte og hvor man ikke vet hvem ryktet stammer fra. 

Jeg har jo også hørt mye sladder, men jeg vet jo ikke om det er sant. 

Selv har jeg hørt rykter om meg selv også. "Alle" i omgangskretsen snakket om at jeg hadde vært utro, men jeg hadde jo ikke vært det likevel. 

Nei, skjønner det. Men snakker egentlig om alle tilfellene, spesielt her i Oslo, hvor det er mange kjendiser som er utro mot den som sitter hjemme for eksempel på nachspiel i helgene eller etter avholdt konsert (musikere). Dette er altså noe jeg selv vet er sant, men jeg skal selvsagt ikke nevne navn. Også er det jo for eksempel en viss blogger som er gift med en viss komiker, hvor det i årevis har kommet påstander om at han er utro fra såpass mange hold at det er vanskelig å tro at alt er oppspinn. Og som sagt så er det jo helt greit om alle disse parene har et åpent forhold, men for eksempel i Lisa Tønnes tilfelle så hadde de jo åpenbart ikke det. 

Og ja, vet det er vanskelig å tro på at partneren kan være utro. Har selv opplevd utroskap. Man vil jo helst ikke at det skal være sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, ashanti skrev:

Nei, skjønner det. Men snakker egentlig om alle tilfellene, spesielt her i Oslo, hvor det er mange kjendiser som er utro mot den som sitter hjemme for eksempel på nachspiel i helgene eller etter avholdt konsert (musikere). Dette er altså noe jeg selv vet er sant, men jeg skal selvsagt ikke nevne navn. Også er det jo for eksempel en viss blogger som er gift med en viss komiker, hvor det i årevis har kommet påstander om at han er utro fra såpass mange hold at det er vanskelig å tro at alt er oppspinn. Og som sagt så er det jo helt greit om alle disse parene har et åpent forhold, men for eksempel i Lisa Tønnes tilfelle så hadde de jo åpenbart ikke det. 

Og ja, vet det er vanskelig å tro på at partneren kan være utro. Har selv opplevd utroskap. Man vil jo helst ikke at det skal være sant. 

For all del. Finne en god del tilfeller hvor man nesten må vite at partneren er utro. Men ikke alle rykter høres like håndfaste ut om man i utgangspunktet stoler på partneren. 

Vet selv om personer det har svirret mange rykter rundt, men hvor jeg aldri har hørt noe håndfast. Jeg stoler selvsagt på ryktene, men jeg vet jo ikke om de er sanne og en fjær kan jo bli til fem høns. 

 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår virkelig ikke at man kan være utro mot en man er "glad i", for da er man ikke utro etter min mening. Mulig jeg er gammaldags? Godtroende? Naiv?

Har opplevd utroskap tidligere og det var helt for J, skjer slike ting igjen er det kroken på døren for godt, for meg er det for vanskelig å leve med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gjesten29 skrev:

Forstår virkelig ikke at man kan være utro mot en man er "glad i", for da er man ikke utro etter min mening.

Nei, det forstår ikke jeg heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Nei, det forstår ikke jeg heller. 

Fint å høre at jeg ikke er "alene" om det. Virker så "vanlig" i dagens samfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjesten29 skrev:

Fint å høre at jeg ikke er "alene" om det. Virker så "vanlig" i dagens samfunn.

Jeg tror nok alle er enige i prinsippet, det er å leve etter prinsippet som tydeligvis er vanskelig for mange. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Jeg tror nok alle er enige i prinsippet, det er å leve etter prinsippet som tydeligvis er vanskelig for mange. 

Hm.. dårlig impulskontroll?:fnise:

En liten digresjon, unskyldning fra min eks som var utro: " Hun forførte meg":hoho:( kan le av det i dag )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gjesten29 skrev:

Hm.. dårlig impulskontroll?:fnise:

En liten digresjon, unskyldning fra min eks som var utro: " Hun forførte meg":hoho:( kan le av det i dag )

Ja, dårlig impulskontroll er vel en måte å si det på.  Og det er alltid noen unnskyldninger for utroskapen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...