Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

Hun sa jo at hun egentlig har visst det lenge innerst inne og jeg føler at det har skint igjennom i mange podcaster

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Sommernatt skrev:

Hun sa jo at hun egentlig har visst det lenge innerst inne og jeg føler at det har skint igjennom i mange podcaster

Er helt enig. Spessielt i den podcasten (for ikke så lenge siden?) hvor hun tar opp at han ikke var tilstede når et av barna ble født.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, TVtittern skrev:

Ektemannen til Lisa er utro, ja. Lisa sier selv hun ikke ønsker at han skal bli hengt ut.

Om hun ikke ønsket å henge ut ektemannen så burde hun vel latt vær å fortelle offentlig at han har vært utro? 

Synes det er en utrolig dårlig egenskap når man ikke står for hva man gjør. Henger man ut noen så får man stå for det.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå er jeg sjokkert. Dette fortjente hun ikke, hun har vært gjennom nok. 

Skulle ønske elskerinnen også ble hengt ut. Alle vet at Kyrre og Lisa er sammen. Kvinnfolk som holder på med menn de vet er i et forhold er drittkjærringer. Og visa versa for den saks skyld...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Syns den ene delen av Krisemøte har sett sliten og ulykkelig ut i de episodene jeg har sett.

Uff....hører på podcasten nå, blir nesten fysisk dårlig selv.

Endret av Den Lille Heksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt fysisk dårlig og trist av dette. Noe så grusomt! Dette fortjente hun ikke. Lisa <3 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å huske på at spekulasjon og ryktespredning er forbudt på KG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Greit å huske på at spekulasjon og ryktespredning er forbudt på KG.

Heldigvis spekuleres det også på Facebook og på Jodel 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Hvis ikke er et ledd i en morsom sketsj eller humorprosjekt,  så er det ikke en utvikling jeg ønsker velkommen. Skittentøyvask time for time via podcast er bare helt forkastelig. I dette dramaet er det tre personer, og jeg kan ikke forstå at hun vil bruke dette i underholdningsøyemed. Kan ikke tenke meg at mannen har samtykket, så da må man spørre seg om dette er en form for hevn. Her har hun mistet gangsynet fullstendig. 

Helt enig! En stk skuffet phung her, dette var unødvendig av dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TVtittern skrev:

Anbefaler alle som liker kjendisnyheter å høre hele den siste episoden av Tusvik & Tønne, kalt "Lisa". Anbefaler virkelig å høre episoden først, men er i hvertfall hva som skjer:

  Skjul innhold

Lisa er på innspilling for et nytt TV2 program (Alf Prøysen-program som skal gå til jul, med Guri Solberg som programleder). Under opptaket får Lisa et illebefinnende, og havner på sykehus. Under sykehusoppholdet finner hun ut at ektemannen er utro.

 

Grusomt. Men gud for en sterk og tøff dame Lisa Tønne er da. Hun bare deler alt. Legger ingenting imellom. Samtidig klarer hun å ha humor og le midt oppi alt.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Jeg syns virkelig ikke at mannen fortjener noe respekt eller forståelse her.

Og trodde han at det skulle forbli hemmelig? Dette er noe han burde tatt med i risikoberegningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter dagens podcast føler jeg meg rett og slett tom. Om dette stemmer har jeg virkelig mistet all respekt for tåkefyrsten, har alltid likt han godt, fordi han virker som en tvers igjennom god person. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg syns virkelig ikke at mannen fortjener noe respekt eller forståelse her.

Det kan jeg være enig i, men de har barn, og en i forholdet bør opptre voksent i en vanskelig situasjon. Dermed var podcasten et overtramp sånn jeg ser det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EllaSays skrev:

Det kan jeg være enig i, men de har barn, og en i forholdet bør opptre voksent i en vanskelig situasjon. Dermed var podcasten et overtramp sånn jeg ser det. 

Men jeg syns liksom det at det er litt riktig som hun sier at hun vil vise barna at man ikke skal legge seg flat å godta alt. Dessuten nevnte hun ikke navnet på hun han er utro med eller nøyaktige detaljer. Det ble jo sensurert når de satt og snakket om hvem det var.

Og ungene hennes er jo såpass små ennå at de har ikke fått med seg denne podcasten eller andre ting hun evt har utlevert. Det får de isåfall vite senere.

Også er det jo litt sånn. Er det bare hun som må opptre korrekt her? Hva med kyrre selv da?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ryddet for spekulasjoner. Mynona, mod.

Hørte deler av podcasten på nytt, fra ca. 25:00. Flere brikker falt på plass ved å høre etter en gang til. Anbefaler også alle å høre på Knut Ander Sørum - Visa om løgna. Sterk låt i utgangspunktet, kommer til å bli veldig spesielt og trist, å høre Lisa synge denne.

seher.no har forresten skrevet om saken, men kun sykdomsdelen av pod'en. Er vel ingen medier som tør å skrive noe om utroskapssaken før det kommer en bekreftelse fra en eller begge parter?

Endret av Mynona
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, EllaSays skrev:

Det kan jeg være enig i, men de har barn, og en i forholdet bør opptre voksent i en vanskelig situasjon. Dermed var podcasten et overtramp sånn jeg ser det. 

Helt enig med deg. Synd at voksne mennesker ikke klarer å oppføre seg som det når det er barn i bildet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere medier har skrevet at Lisa har vært innlagt med et illebefinnende, og henviser også til podden. Men ingen nevner utroskapen? Det ligger jo ute så alle som vil kan høre, men kan det ha noe med PFU, Vær Varsom etc.? 
 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...