Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

Anbefaler alle som liker kjendisnyheter å høre hele den siste episoden av Tusvik & Tønne, kalt "Lisa". Anbefaler virkelig å høre episoden først, men er i hvertfall hva som skjer:

Spoiler

Lisa er på innspilling for et nytt TV2 program (Alf Prøysen-program som skal gå til jul, med Guri Solberg som programleder). Under opptaket får Lisa et illebefinnende, og havner på sykehus. Under sykehusoppholdet finner hun ut at ektemannen er utro.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig tøft av henne å stå frem på den måten. Også så kort tid etter at det har skjedd. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av henne 😭 men blir jo ekstremt nysgjerrig på hvem det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Arabella3 skrev:

Kan noen oppsummere? 

Lisa er på innspilling for et nytt TV2 program (Alf Prøysen-program som skal gå til jul, med Guri Solberg som programleder). Under opptaket får Lisa et illebefinnende, og havner på sykehus. Under sykehusoppholdet finner hun ut at ektemannen er utro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, masari skrev:

Lisa er på innspilling for et nytt TV2 program (Alf Prøysen-program som skal gå til jul, med Guri Solberg som programleder). Under opptaket får Lisa et illebefinnende, og havner på sykehus. Under sykehusoppholdet finner hun ut at ektemannen er utro.

http://www.730.no/filmitem.aspx?newsId=22166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, foreveralone skrev:

**** utro?

Ektemannen til Lisa er utro, ja. Lisa sier selv hun ikke ønsker at han skal bli hengt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Den Lille Heksa

Skal Kristopher og Kyrre ta dette opp på Krisemøte også tro?

Endret av Den Lille Heksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Kyrre ha gjort det da? Får det ikke helt til å stemme. Han er jo nærmest litt sånn Bjarte Tjøstheim-aktig i oppførselen - snillheten selv liksom. Tar det med en klype salt enn så lenge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Nevian skrev:

Kan Kyrre ha gjort det da? Får det ikke helt til å stemme. Han er jo nærmest litt sånn Bjarte Tjøstheim-aktig i oppførselen - snillheten selv liksom. Tar det med en klype salt enn så lenge.

Njaa. Har ikke akkurat det inntrykket. Ikke veldig overraskende at noe sånt skjedde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft gjort å avsløre det på denne måten, men absolutt forståelig siden de begge(alle tre?) er offentlige personer. Nå eier hun historien, selv om det bare er den ene siden av saken. Men utroskap er ikke greit uansett!

Jeg skammer meg over at jeg spekulerer på hvem hun er... Lurer på hvordan neste utgave Krisemøte vil forløpe. Kanskje de lever opp til navnet sitt?

Endret av Rosamuffins
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hvis ikke er et ledd i en morsom sketsj eller humorprosjekt,  så er det ikke en utvikling jeg ønsker velkommen. Skittentøyvask time for time via podcast er bare helt forkastelig. I dette dramaet er det tre personer, og jeg kan ikke forstå at hun vil bruke dette i underholdningsøyemed. Kan ikke tenke meg at mannen har samtykket, så da må man spørre seg om dette er en form for hevn. Her har hun mistet gangsynet fullstendig. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...