Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

Her er noe jeg ikke skjønner - denne podcasten kom i går men dagen før, altså 2. april 2017 har Kyrre og Lisa i følge Face sjekket inn på Brimi Fjellstugu i Vågå sammen. Dro Lisa dit vel viten om at hun dagen etter skulle blåse mannens utroskap ut foran hele Norge?

Endret av Antoinette
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ligger ansvaret på den personen i forholdet som er utro, men du skal faen meg være passe kynisk og iskald når du med viten og vilje innleder et snuskete forhold med en person du vet har barn.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jævlig lett å skylde på elskern når det kommer til skyldspørsmålet. Det sekundet du vurderer om du bare skal svelge det, så er det for å beskytte seg selv og da er det enklest å fordele skylden på den måten. Det er vondt å miste kjæresten din og selv om det er ganske selvsagt at utroskap er no go, så er det vanskelig å innse at man egentlig ikke lenger hører sammen. Jeg har selv vært der at jeg har valgt å være forbanna på elskerinna og ikke kjæresten min, sånn at jeg kunne holde på han - selv om det seff ikke funka i lengden

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at Lisa er bitter og ønsker hevn, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor alle andre skal kaste seg over privatlivene til andre. 

I tillegg får man bare Lisas versjon og man kan ende opp med å henge ut uskyldige. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Antoinette skrev:

Her er noe jeg ikke skjønner - denne podcasten kom i går men dagen før, altså 2. april 2017 har Kyrre og Lisa i følge Face sjekket inn på Brimi Fjellstugu i Vågå sammen. Dro Lisa dit vel viten om at hun dagen etter skulle blåse mannens utroskap ut foran hele Norge?

Mulig at de gjorde det for å få ro til å snakke sammen. Helga før mine foreldre offentlig gjorde sin skilsmisse, dro de på hyttetur for å snakke. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså ikke for å beskytte elskerinnen det gjør jeg absolutt ikke! Men tror dere virkelig at herr Kyrre dro til elskerinnen sin og sa: vet du konen min er innlagt på sykehus pga mest sannsynlig drypp.... men jeg vill heller til deg????

nei det ble nok aldri nevnt! 

Og jeg synes det var bra hjort at Lisa offentlig gjorde det på podcasten håper det koster han karrieren sin! For en drittsekk

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Men altså ikke for å beskytte elskerinnen det gjør jeg absolutt ikke! Men tror dere virkelig at herr Kyrre dro til elskerinnen sin og sa: vet du konen min er innlagt på sykehus pga mest sannsynlig drypp.... men jeg vill heller til deg????

nei det ble nok aldri nevnt! 

Og jeg synes det var bra hjort at Lisa offentlig gjorde det på podcasten håper det koster han karrieren sin! For en drittsekk

det er ikke sikkert at elskerinna var klar over tilstanden til lisa, men det legitimerer absolutt ingenting. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, verpesyk skrev:

det er ikke sikkert at elskerinna var klar over tilstanden til lisa, men det legitimerer absolutt ingenting. 

Nei selvsagt ikke det skrev jeg også men elskerinnen er ikke problemet her. Det er mannen hennes som er dem største svikeren og ondskapen selv! Vi aner jo ikke hvilken historie hun har fått servert av han

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte og svar til dette. 

Mynona, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Dacini skrev:

Jeg syns ikke vi skal spekulere i hvem dette er, det er ugreit å være med en gift mann, men ansvaret er hos Kyrre, ikke hos elskerinnen. Lisa er sint og såret, det er selvsagt lov, men å ta skittentøyet på en offentlig podcast er å gå over streken. Kyrre er en drittsekk om han har vært utro, han er megadritsekk om han virkelig drar til elskerinnen når kona utredes for alvorlig sykdom, men per nå har vi bare en side av saken, som sprer seg som ild i tørt gress på sosiale medier.

Jeg tror ikke Kyrre vil få noe ut av å ta dette videre i Krisemøte, her er det barn i bilde, dette hører til på privaten. 

-dacini-

Men de sier jo ikke rett ut hvem hun er. Det er jo mannen hun snakker om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men de sier jo ikke rett ut hvem hun er. Det er jo mannen hun snakker om

Trodde du jobbet i helsesektoren. Det har ikke noe å si om man sier rett ut hvem noen er så lenge man  nok informasjon til at personen kan bli gjenkjent. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører man på podcasten så finne man greit ut hvem det er hvis man har litt interesse for feltet elskerinnen er kjent!

Hekt tydelig at tønne og co ønsker at vi skal finne ut hvem det er uten å si det selv. Som jeg sa i et innlegg som ble slettet, påskekrim på høyt nivå ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Trodde du jobbet i helsesektoren. Det har ikke noe å si om man sier rett ut hvem noen er så lenge man  nok informasjon til at personen kan bli gjenkjent. 

Jamen nå jobber ikke hun i helsevesenet dessuteb jeg skjønte ikke hvem det var når de kun sa at hun car yngre enn henne og at man bare kunne gjette hvem det var...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren

Ingen av oss vet om denne personen som henges ut er den rette, ikke sikkert Lisa kan vite det sikkert heller. Hun var ikke akkurat til stede. Syns det skikkelig tragisk hele greia og en stor uting at slikt skal komme ut, stakkars barna, og muligens en helt uskyldig tredjeperson! som nå i tillegg opplever en hatstorm mot seg på sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, verpesyk skrev:

det er ikke sikkert at elskerinna var klar over tilstanden til lisa, men det legitimerer absolutt ingenting. 

Men det er vel pokker meg han som er ansvarlig for sitt eget fuckings ekteskap og for sin egen kone som kanskje ligger å er dødssyk. Hun derrimot kanskje ikke kjenner Lisa personlig en gang, nå må vi slutte å alltid skylde på den andre kvinnen her. For alt vi vet så kan det ha vert Kyrre som ekla seg på henne og ikke omvendt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Ingen av oss vet om denne personen som henges ut er den rette, ikke sikkert Lisa kan vite det sikkert heller. Hun var ikke akkurat til stede. Syns det skikkelig tragisk hele greia og en stor uting at slikt skal komme ut, stakkars barna, og muligens en helt uskyldig tredjeperson! som nå i tillegg opplever en hatstorm mot seg på sosiale medier.

Men denne uskyldige tredjepersonen som du sier måtte jo visst at lisa var gift og med hvem. Du søker jo bare opp lisa tønne på google. Var jo ikke sånn at hun kunne trodd på at kyrre var singel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Jamen nå jobber ikke hun i helsevesenet dessuteb jeg skjønte ikke hvem det var når de kun sa at hun car yngre enn henne og at man bare kunne gjette hvem det var...

Nei, hun jobber ikke i helsesektoren, men det er jo akkurat samme prinsippet som gjelder for anonymisering.  Man anonymiserer ikke om man det er mulig å vite hvem det er ved hjelp av opplysningene man forteller. 

Og det har heller ikke noe å si om akkurat du klarer å finne ut hvem det er så lenge alle andre klarer det. Og gjetter man feil så er jo ikke det noe bedre. Det er jo uansett lagt opp til at man skal spekulere når man gir hint.   Det spiller jo på folks nysgjerrighet. 

Hadde hun ikke ønsket at folk skulle finne ut hvem det var så hadde hun ikke gitt noe informasjon om dama. Man kan fortelle at kjæresten har vært utro uten å beskrive dama.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dacini
20 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men de sier jo ikke rett ut hvem hun er. Det er jo mannen hun snakker om

Jeg tenker på at det spekuleres her og på ettersnakk på facebook. De oppfordret til å gjette på hvem det var, men uavhengig av det syns jeg oppgjøret hører hjemme et annet sted enn på podcasten. Jeg elsker Tusvik og Tønne, men dette ble feil.

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men denne uskyldige tredjepersonen som du sier måtte jo visst at lisa var gift og med hvem. Du søker jo bare opp lisa tønne på google. Var jo ikke sånn at hun kunne trodd på at kyrre var singel.

Det jeg mente er at hun som er blitt uthengt ikke nødvendigvis er skyldig, ikke at den som har hatt seg med ham er uskyldig. Uansett helt unødvendig å ta dette offentlig, uansett hvor kjipt gjort dette er. og i hvert fall å oute tredjepersoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattehviskeren skrev:

Det jeg mente er at hun som er blitt uthengt ikke nødvendigvis er skyldig, ikke at den som har hatt seg med ham er uskyldig. Uansett helt unødvendig å ta dette offentlig, uansett hvor kjipt gjort dette er. og i hvert fall å oute tredjepersoner!

Å sånn ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...