Mkigjen Skrevet 8. april 2017 #301 Del Skrevet 8. april 2017 5 minutter siden, Nasken skrev: I følge den logikken har jeg da følgende å påpeke: - Da burde elskerinnen ikke hatt noe problem med å dobbeltsjekke dette med kona. - Dersom hun ikke følte at hun kunne det, burde hun tatt det som et tegn på at noe skurrer, og avsluttet hele greia. Alt annet er blåøyd og ekstremt naivt. Igjen, elskerinnen er like mye homewrecker som den utro part. Very enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smileyX Skrevet 8. april 2017 #302 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) sprø historie! Endret 8. april 2017 av agy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #303 Del Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, Nasken skrev: I følge den logikken har jeg da følgende å påpeke: - Da burde elskerinnen ikke hatt noe problem med å dobbeltsjekke dette med kona. - Dersom hun ikke følte at hun kunne det, burde hun tatt det som et tegn på at noe skurrer, og avsluttet hele greia. Alt annet er blåøyd og ekstremt naivt. Igjen, elskerinnen er like mye homewrecker som den utro part. Hadde jeg møtt en mor som heller ville vært med meg enn å besøke barnefaren som lå på sykeshuset så hadde jeg ikke vært i tvil om at forholdet deres var dødt. Jeg hadde aldri tenkt "nå ødelegger jeg et fantastisk forhold". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 8. april 2017 #304 Del Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Hadde jeg møtt en mor som heller ville vært med meg enn å besøke barnefaren som lå på sykeshuset så hadde jeg ikke vært i tvil om at forholdet deres var dødt. Jeg hadde aldri tenkt "nå ødelegger jeg et fantastisk forhold". De fleste anstendige ville vel sagt noe ala: Nei, nå får du besøke kona di som ligger på sykehus, drit i meg nå 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #305 Del Skrevet 8. april 2017 Så lenge ingen vet detaljene så er det litt dumt å kalle tredjepart for ulike ting, vi vet jo ikke bakgrunnen for noe. Tviler på at dette mennesket har gått inn med intensjon om å ødelegge noe, og hvis det har oppstått sterke følelser så er det ikke bare å skru av ikke vel? Det er i de fleste utroskapssaker mannen som er den som har skylda. (Gitt at det er han som er utro selvsagt😊) Allikavel har jeg hørt venninner snakke om sexnekt og om hvordan de nedsnakker mannen sin til den grad at jeg skjønner godt om mannen deres søker gode ord andre steder. Når det er sagt syns jeg det verste i denne saken er at hun sliter med helsen. Utroskap betyr egentlig lite hvis man ser det store bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #306 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Mkigjen skrev: De fleste anstendige ville vel sagt noe ala: Nei, nå får du besøke kona di som ligger på sykehus, drit i meg nå Ja, og godt mulig hun sa det om hun visste om at Lisa var på sykehuset. Men det endrer jo ikke at ekteskapet ser rimelig kaldt ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #307 Del Skrevet 8. april 2017 6 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Hadde jeg møtt en mor som heller ville vært med meg enn å besøke barnefaren som lå på sykeshuset så hadde jeg ikke vært i tvil om at forholdet deres var dødt. Jeg hadde aldri tenkt "nå ødelegger jeg et fantastisk forhold". Godt poeng. Det er mannen her som har gjort feilene. I flertall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 8. april 2017 #308 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Ja, og godt mulig hun sa det om hun visste om at Lisa var på sykehuset. Men det endrer jo ikke at ekteskapet ser rimelig kaldt ut. Det var eg et svar til ditt innlegg om hadde jeg møtt ei mor osv......poenget mitt er bare : Er det bare så jævli vanskelig å gjøre det rette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #309 Del Skrevet 8. april 2017 13 minutter siden, Mkigjen skrev: Skal være temmelig nedsnødd for åikke forståat hun synes utroskap ikke er greit. Tror forøvrig ikke mange koner synes det I følge enkelte har Lisa sagt på podcasten at hun har vært utro mot alle sine tidligere partnere før Kyrre. Jeg har vanskelig for å tro at en slik person har nulltoleranse for utroskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 8. april 2017 #310 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: I følge enkelte har Lisa sagt på podcasten at hun har vært utro mot alle sine tidligere partnere før Kyrre. Jeg har vanskelig for å tro at en slik person har nulltoleranse for utroskap. Litt annerledes når man er gift og har barn, syns du ikke? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #311 Del Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Mkigjen skrev: Det var eg et svar til ditt innlegg om hadde jeg møtt ei mor osv......poenget mitt er bare : Er det bare så jævli vanskelig å gjøre det rette? Og jeg sier at man ikke vet om elskerinnen har gjort det rette før man har hørt hennes historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 8. april 2017 #312 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Og jeg sier at man ikke vet om elskerinnen har gjort det rette før man har hørt hennes historie. Hun har ca 0% sjanse for å ha gjort det rette! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 8. april 2017 #313 Del Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Mkigjen skrev: Litt annerledes når man er gift og har barn, syns du ikke? Jo, sier bare at det ikke er åpenbart at en som har vært utro en rekke ganger har nulltoleranse for utroskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 8. april 2017 #314 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev: Jo, sier bare at det ikke er åpenbart at en som har vært utro en rekke ganger har nulltoleranse for utroskap. Hadde hun hatt det, tviler jeg på at hun hadde gått så hardt ut på podcasten, da hadde det vel bare blitt tiet ihjel, hvis det var en gjensidig avtale 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. april 2017 #315 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Uansett så eier Lisa sin historie. Hennes følelser er hennes følelser. Sviket hun har opplevd blir ikke mindre av at mannen evt var lei eller av at det har oppståttfølelser mellom mannen og elskerinnen. Jeg synes det er sterkt at hun forteller hvordan hun har opplevd dette, for derr er jo det hun gjør. Det er hennes sorg, hennes kroppslige reaksjoner på å bli sveket og hennes smerte hun formidler i denpodcaster. Og det har hun lov til å formidle. Det er hennes historie. Endret 8. april 2017 av pøbelsara 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. april 2017 #316 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) 1 time siden, pøbelsara skrev: Uansett så eier Lisa sin historie. Hennes følelser er hennes følelser. Sviket hun har opplevd blir ikke mindre av at mannen evt var lei eller av at det har oppståttfølelser mellom mannen og elskerinnen. Jeg synes det er sterkt at hun forteller hvordan hun har opplevd dette, for derr er jo det hun gjør. Det er hennes sorg, hennes kroppslige reaksjoner på å bli sveket og hennes smerte hun formidler i denpodcaster. Og det har hun lov til å formidle. Det er hennes historie. Enig. Og: Selvfølgelig er det hennes subjektivt opplevde versjon, slik så mange menn her i tråden er så utrolig opptatte av å fortelle oss. For hva slags andre versjoner har hver og én av oss tilgang til av det vi har opplevd som har rystet oss i livet? Det er helt overflødig og saken fullstendig uvedkommende å påpeke. Hvis man ikke har lov til å åpne kjeften før man er garantert objektiv kan man jo like gjerne teipe den igjen for godt. Endret 8. april 2017 av Aricia 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. april 2017 #317 Del Skrevet 8. april 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. april 2017 #318 Del Skrevet 8. april 2017 http://www.seher.no/kjendis/gar-hver-til-sitt-etter-ti-ar-som-gift/67473597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 8. april 2017 #319 Del Skrevet 8. april 2017 18 minutter siden, Sirkustjukk skrev: http://www.seher.no/kjendis/gar-hver-til-sitt-etter-ti-ar-som-gift/67473597 Pussig at ingen medier nevner utroskapen. Det er jo ikke noe rykte så lenge hun sier det rett ut. Da kunne de bare referert til hennes påstander uten å havne i skvis selv. Er det fordi han er journalist og de beskytter sine egne? Uansett, utroskap er nå én ting, men å faktisk dra til elskerinnen når kona di blir akuttinnlagt på sykehus, det er rett og slett dårlig stil. Ekstremt lite classy. Hvem gjør noe sånt? Utroskap er til syvende og sist et spørsmål om verdier og livsstil, og for mange er det ikke noen big deal. I Frankrike er det for eksempel stor aksept for at menn har en elskerinne, og mange menn sier at dette handler om sex og ikke kjærlighet og at de elsker kona like høyt. Men hvis mannen din foretrekker å dra til elskerinnen når du blir akuttinnlagt på sykehus, da elsker han jo ikke deg, men henne. Det kan det ikke være så mye tvil om. Det kan være både den ene og den andres feil at kjærligheten ikke er der lenger, men den må jo være helt borte vekk for at han skal gjøre et slikt valg. Umulig å reparere noe sånt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. april 2017 #320 Del Skrevet 8. april 2017 11 minutter siden, Bloggleseren skrev: Pussig at ingen medier nevner utroskapen. Det er jo ikke noe rykte så lenge hun sier det rett ut. Da kunne de bare referert til hennes påstander uten å havne i skvis selv. Er det fordi han er journalist og de beskytter sine egne? Uansett, utroskap er nå én ting, men å faktisk dra til elskerinnen når kona di blir akuttinnlagt på sykehus, det er rett og slett dårlig stil. Ekstremt lite classy. Hvem gjør noe sånt? Utroskap er til syvende og sist et spørsmål om verdier og livsstil, og for mange er det ikke noen big deal. I Frankrike er det for eksempel stor aksept for at menn har en elskerinne, og mange menn sier at dette handler om sex og ikke kjærlighet og at de elsker kona like høyt. Men hvis mannen din foretrekker å dra til elskerinnen når du blir akuttinnlagt på sykehus, da elsker han jo ikke deg, men henne. Det kan det ikke være så mye tvil om. Det kan være både den ene og den andres feil at kjærligheten ikke er der lenger, men den må jo være helt borte vekk for at han skal gjøre et slikt valg. Umulig å reparere noe sånt. Har du noen gang sett aviser her skrive om norske kjendiser og utroskap? Det går vel under kategorien personlig, ikke tragedie, men noe sånt. Det er så ikke av allmen interesse. Skal avisene liksom oute utro ektefeller? Skulle tatt seg ut! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg