Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ingenting av det de sier på podcasten er dor barns ører med pikk humoren sin. Barna er vel uansett for små til å ha fått det med seg

Tja, logikken til mange her er at hvis hun ikke hadde sagt det selv så ville saken blitt en enorm snakkis som garantert hadde gått ut over barna. Og det enda det ikke er a-kjendiser det er snakk om.

Jeg tror derimot at måten hun gjorde det på skapte et mye større mediesirkus enn det ville blitt hvis hun feks sendte ut en pressemelding og sa at de skulle gå hver til sitt. Og at måten hun ordla seg på mangedobler sjansen for at hele greia slår tilbake til barna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Tja, logikken til mange her er at hvis hun ikke hadde sagt det selv så ville saken blitt en enorm snakkis som garantert hadde gått ut over barna. Og det enda det ikke er a-kjendiser det er snakk om.

Jeg tror derimot at måten hun gjorde det på skapte et mye større mediesirkus enn det ville blitt hvis hun feks sendte ut en pressemelding og sa at de skulle gå hver til sitt. Og at måten hun ordla seg på mangedobler sjansen for at hele greia slår tilbake til barna.

Det er jo mulig at hun/de har fortalt det til barna.. Jeg tror også at det ville ha kommet ut om utroskapen på et eller annet vis, dersom hun bare hadde sagt at de går fra hverandre. Folk ELSKER jo sladder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guarana skrev:

Det er jo mulig at hun/de har fortalt det til barna.. Jeg tror også at det ville ha kommet ut om utroskapen på et eller annet vis, dersom hun bare hadde sagt at de går fra hverandre. Folk ELSKER jo sladder.. 

Spørsmålet er jo omfanget på sladderen. Det bør jo være et visst omfang før barna risikerer at medelevene deres får med seg utroskapen. Det må jo nesten havne på internett for at barna skal får det med seg. Det er jo ingen som diskuterer kjendisutroskap med sine barn på 8 år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gardermobanen skrev:

Spørsmålet er jo omfanget på sladderen. Det bør jo være et visst omfang før barna risikerer at medelevene deres får med seg utroskapen. Det må jo nesten havne på internett for at barna skal får det med seg. Det er jo ingen som diskuterer kjendisutroskap med sine barn på 8 år. 

en på 8 trenger kun å høre det av mor som forteller det til en venninne eller lignende. Men, hvis Lisa og Kyrre allerede har fortalt det til barna (tenker det er mulighet for det siden det virker som de er såpass åpne), så vet de sannheten og historien selv. Lisa har fortalt at Kyrre har vært utro, med hvem,  og at det har foregått over en lengre periode.. mye mer enn det får vi ikke vite. Dette ville isåfall nådd ungene om Lisa hadde fortalt om det i podkasten eller ikke, og sist nevnte ville vel kanskje ført til mer spekulasjoner osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Guarana skrev:

en på 8 trenger kun å høre det av mor som forteller det til en venninne eller lignende. Men, hvis Lisa og Kyrre allerede har fortalt det til barna (tenker det er mulighet for det siden det virker som de er såpass åpne), så vet de sannheten og historien selv. Lisa har fortalt at Kyrre har vært utro, med hvem,  og at det har foregått over en lengre periode.. mye mer enn det får vi ikke vite. Dette ville isåfall nådd ungene om Lisa hadde fortalt om det i podkasten eller ikke, og sist nevnte ville vel kanskje ført til mer spekulasjoner osv. 

At barna får vite at faren har vært utro(vet ikke en gang om de forstår konseptet når de er så små) betyr jo ikke at barna synes det er gøy at andre får vite om det.   Det at medelevene deres vil kunne dra opp hvordan faren deres behandlet moren deres.  Det risikerer de å få høre så lenge medelevene synes det er gøy å dra det opp. 

Jeg vet jeg aldri hadde likt at familieproblemene mine lå på internett når jeg var barn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gardermobanen skrev:

At barna får vite at faren har vært utro(vet ikke en gang om de forstår konseptet når de er så små) betyr jo ikke at barna synes det er gøy at andre får vite om det.   Det at medelevene deres vil kunne dra opp hvordan faren deres behandlet moren deres.  Det risikerer de å få høre så lenge medelevene synes det er gøy å dra det opp. 

Jeg vet jeg aldri hadde likt at familieproblemene mine lå på internett når jeg var barn. 

De forstår sikkert ikke konseptet, nei, men forstår vel at det er galt. Det jeg prøver å si er at medelever muligens hadde fått vite det om hun hadde podkastet det eller ikke. 

Dessuten tenker jeg, at det ikke er opptil meg å dømme hvordan Lisa valgte å håndtere dette. Sannsynligvis har hun hatt barna i bakhodet OGSÅ da hun valgte å offentliggjøre det. Jeg vet ikke hva som er best for barna til Lisa Tønne og Kyrre, jeg vet ikke hva de tenker om at faren er utro, jeg hva de tenker om å ha en mor som snakker om tabuer og familieproblemer til offentligheten. Jeg vet ikke om det vil styrke dem, jeg vet ikke om det vil ha affekt på hvordan de behandler sine kjærester senere i livet, jeg vet ikke om det vil hjelpe dem dersom de selv opplever utroskap når de er i forhold, jeg vet ikke om det vil føre til at de selv klarer å snakke fritt om tabubelagte tema, jeg vet ikke om de føler seg krenket, jeg vet ikke om vil bli ertet, jeg vet svær svært lite om den familien. Så det er ikke opp til meg å sitte her og moralisere..  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Guarana skrev:

Dessuten tenker jeg, at det ikke er opptil meg å dømme hvordan Lisa valgte å håndtere dette. 

Greit, men jeg dømmer. For jeg tror virkelig ikke det er til det beste for barn at familieproblemene og skittentøysvaksen tas på internett. Åpenbart at man ikke kan spørre en 6 åring om det er greit det moren driver med så da må man tenke hva barn generelt vil ha interesse av og at det gjelder å være føre var. 

 

5 minutter siden, Guarana skrev:

Har kyrre sagt noe? Har det stått noe om dette i noen aviser eller noe? 

Nei, han har ikke sagt noe. Han skal ha podcast i morgen, men jeg skrev i et tidligere innlegg:

Er han halvveis oppegående så  blir vel podcasten svært lite spennende. Om han sier noe så er det vel en innrømmelse at han har gjort ting han ikke burde, at det er han som har gjort noe galt og ikke jenta han var med og at han ikke vil si noe mer av hensyn til de involverte partene som også inkluderer barna. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Guarana skrev:

Har kyrre sagt noe? Har det stått noe om dette i noen aviser eller noe? 

Nei, han har ikke sagt noe som helst som jeg har fått med meg hvertfall. I tillegg har han sletta instagrammen sin og facebooken sin

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
1 time siden, foreveralone skrev:

Kanskje krish er alene på krisemøtet i morgen :kari:

eller med en annen venn, virker sannsynlig, jeg tror ikke Kyrre velger å adressere det her. evt kommer de til å late som ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ¤flicka¤ skrev:

Tja, logikken til mange her er at hvis hun ikke hadde sagt det selv så ville saken blitt en enorm snakkis som garantert hadde gått ut over barna. Og det enda det ikke er a-kjendiser det er snakk om.

Jeg tror derimot at måten hun gjorde det på skapte et mye større mediesirkus enn det ville blitt hvis hun feks sendte ut en pressemelding og sa at de skulle gå hver til sitt. Og at måten hun ordla seg på mangedobler sjansen for at hele greia slår tilbake til barna.

Uansett tror jeg de er for små. De er jo ikke gamle nok til å lese nyhetssaker på nett eller ha fb osv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Herregud, enkelte her er voldsomt ignorant når det kommer til omfanget av sosiale medier og internett... :fart2:

Endret av Galaxy X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktum er at folk som er utro må ta hele skylden for at utfallet går utover uskyldige.  Ja ja, det kan være mange grunner for at mann er utro, men jeg mener at hvis du har gått så langt å ta denne skrittet burde du ha ballene nok til å forlatte forholdet du er i først.  Mange som er utro er rett og slett ego  - de setter sexlysten foran alt - fordi det er det det er først og fremst. Hot sex.  

Forholdet til Lisa og Kyrre kanskje var dårlig lenge- hvem vet - men nå må han selv ta skylden for alt som skjer nå - og det er han og elskerinnen som har satt barna hans i faresonen ikke Lisa.   

Endret av Outlander
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krisemøte legger ikke ut podcast denne uken grunnet "omstendigheter i livet og podcastverden". 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anspid skrev:

Krisemøte legger ikke ut podcast denne uken grunnet "omstendigheter i livet og podcastverden". 

Hvor leser du dette? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Ewe skrev:

Hvor leser du dette? :o

Står på Facebook. Forventet det siden de ikke har lagt ut noen videosnutt i forkant

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
1 minutt siden, Wenda skrev:

Står på Facebook. Forventet det siden de ikke har lagt ut noen videosnutt i forkant

Det var et klokt valg av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anspid skrev:

Krisemøte legger ikke ut podcast denne uken grunnet "omstendigheter i livet og podcastverden". 

Javel.. så neste uke kommer ny podcast, hvor de bare skal late som ingenting da eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Det var et klokt valg av ham.

Det syns jeg og. Det trengs en ukes tid til for at ting skal roe seg. Hadde han gjort opptaket nå så hadde man bare fått inntrykk av at de ikke prater sammen men bruker podcaster til å drive med drittkasting

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...