Gå til innhold

"Lisa" - Tusvik & Tønne


TVtittern

Anbefalte innlegg

Var det ikke slik at det var hjertet, ikke drypp? Hun/alle trodde hun hadde fått et drypp, men det var feil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ro ned nå. Lisa mistenkte drypp og på sykehuset i Hamar sjekket de ALT. Hva det var vet vi ikke, kanskje hun forteller det selv i neste podcast. Nå er det jo påskeferie så ikke sikket det kommer ny pod i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Maleficenta skrev:

Er man misfornøyd i et forhold så går man. Man er ikke utro

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Her er forøvrig en uttalelse fra Kyrre ang hvor grensa for utroskap går i 2004: Det er helt greit helt til det blir noe alvor inne i bildet. I mitt tilfelle kan kjæresten min ligge med noen andre uten at det trenger blir slutt av den grunn. Jeg ser for meg i en hypotetisk situasjon hvor jeg var veldig trygg på henne at det kunne vært greit. Men jeg kan ikke egentlig se for meg at jeg hadde tolerert det. Aldri i verden. Men det øyeblikket man er trygg på seg selv, så kan man tåle utrolig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Susilusi skrev:

 Her er forøvrig en uttalelse fra Kyrre ang hvor grensa for utroskap går i 2004: Det er helt greit helt til det blir noe alvor inne i bildet. I mitt tilfelle kan kjæresten min ligge med noen andre uten at det trenger blir slutt av den grunn. Jeg ser for meg i en hypotetisk situasjon hvor jeg var veldig trygg på henne at det kunne vært greit. Men jeg kan ikke egentlig se for meg at jeg hadde tolerert det. Aldri i verden. Men det øyeblikket man er trygg på seg selv, så kan man tåle utrolig mye.

Vil PÅPEKE at dette ble uttalt FØR han giftet seg med Lisa og fikk barn !!! Han er kjent for å ha ligget med veldig mange før han ble gift. Dette har de nevnt i podcasten mer enn én gang. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2017 den 9.15, jentekvinne skrev:

Finn frem din indre detektiv og google navnet + utro. 

Får ikke opp noe jeg. Har du noen flere ord jeg kan sette sammen på et søk på Googel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex og Fridtjofs podcast snakker om hendelsen ihvertfall. Tittel "spy og utroskap"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, foreveralone skrev:

Alex og Fridtjofs podcast snakker om hendelsen ihvertfall. Tittel "spy og utroskap"

Det gjør de også i Støme og Jerman (Jonna Støme og André Jerman) sin podkast :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i Lørdagsrådet (bare kort da en innsender lurte på om hun skulle fortelle om sitt utroskap etter å ha hørt Tusvik&Tønne-podden)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Det smarteste de kan gjøre er jo å holde en lav profil nå, tipper at Krisemøte har tatt påskeferie også. Eller det må de vel uansett, det er jo midt i påsken. Heldig for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mm456 skrev:

Det gjør de også i Støme og Jerman (Jonna Støme og André Jerman) sin podkast :) 

I den siste episoden? Kan ikke huske å ha hørt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Soeuh skrev:

I den siste episoden? Kan ikke huske å ha hørt noe..

De snakket endel om det før Espen kom inn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fannyfab skrev:

skulle bare endre det jeg skrev først, ikke sitere meg selv, høhø

Endret av fannyfab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, mm456 skrev:

De snakket endel om det før Espen kom inn :) 

Åja, da hørte jeg feil episode. Finner ikke den med Espen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
7 timer siden, mm456 skrev:

Det gjør de også i Støme og Jerman (Jonna Støme og André Jerman) sin podkast :) 

Men hva sa de? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...