Huldra:) Skrevet 1. februar 2005 #121 Del Skrevet 1. februar 2005 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIII GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 1. februar 2005 #122 Del Skrevet 1. februar 2005 Så supert! Gratulerer du lykkelige kjoleeier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2005 #123 Del Skrevet 1. februar 2005 Grattis med kjolen :blomst_opp: Håper du finner bilde av den som du kan legge ut her i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 2. februar 2005 Takk!! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 4. februar 2005 I morgen drar mamma og jeg til Horten og henter brudekjolen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har laget en egen tråd på dette, men legger det inn her også: Jeg blir veldig glad hvis dere går inn på http://www.nrk.no/magasin/upunkt/urort/4479575.html og stemmer på BNC - Ungrateful!! Det er lillebroren min som har laget musikken, og jeg har så lyst til at hans musikk skal bli plukket ut til å bli brukt i bilspillet Burnout! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 4. februar 2005 #127 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå har jeg stemt, og den ligger nå på tredje plass med 15,84% av stemmene LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 4. februar 2005 Tusen takk Huldra!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 4. februar 2005 #129 Del Skrevet 4. februar 2005 en stemme fra meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #130 Del Skrevet 4. februar 2005 Da er det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #131 Del Skrevet 5. februar 2005 Tusen takk!! Håper fler tar seg tid! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 5. februar 2005 Nå har jeg forresten lagt ut linken til avstemningen i mange dagbøker her inne. Vet det er UTROLIG kjedelig å åpne den ene dagboka etter den andre og lese akkurat det samme innlegget! Men jeg tok sjansen... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #133 Del Skrevet 5. februar 2005 Prøvde å stemme en gang til, men det fikk jeg visst ikke lov til :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #134 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har også stemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 5. februar 2005 Tusen takk for stemmene! :-) Kom nettopp hjem fra Horten med mamma. Hun syntes brudekjolen var sååååå fin, og mye mer "meg" enn den jeg først skulle ha. Så da har jeg nok valgt riktig denne gangen! prøvde kjolen i butikken med et par nydelige sko i champagnefarge med blomst på. Skoene var såpass dyre at jeg ikke hadde råd til dem nå (kosta 1560 kroner), men mamma syntes de passa så fint til kjolen at hun kjøpte dem til meg Snille mamman min Så nå blir jeg nok fin på den store dagen!!! Fikk med en liten flaske champagne da jeg kjøpte kjolen! Likte virkelig den butikken der ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #136 Del Skrevet 5. februar 2005 Så koselig at mamman din spanderte sko på deg! Har du funnet bilde eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 5. februar 2005 Har ikke klart å fine bilde av skoene! Det som står inni dem er: "Gino Cori, Linea Cerimonia, made in Italy". Noen andre som har kommet over dem i sin surfing på nettet kanskje? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #138 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjolen da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 5. februar 2005 #139 Del Skrevet 5. februar 2005 Snill mamma du har du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjolen da???? Har ikke funnet link til den heller! Har digitalkamera, så jeg kunne jo tatt egne bilder og lagt dem ut, men jeg får ikke til å overføre bildene fra kameraet til pc'n... :oops: Det er noe galt med kameraet, tror jeg. Har alltid fått det til tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå