Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det skjedd forandringer på den uken jeg var borte!

Jeg tror du kommer til å bli kjempefornøyd med det "nye" bryllupet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes, ettersom mannen egentlig har lyst på Kirkebryllup at du skal gå får det! Det er ikke så skummelt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes' date=' ettersom mannen egentlig har lyst på Kirkebryllup at du skal gå får det! Det er ikke så skummelt altså.[/quote']

De har bestemt seg for ikke å ha det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut? Det burde det ikke bli! De har ikke noe med at dere har endret planene deres. :klem:

:Nikke:

Det er sånt som skjer... Og det er bedre at dere avbestiller i god tid, så de kan få booket det om! :wink: Dessuten er dere jo ikke forpliktet til å oppgi noen årsak, det er bare å si at det kom noe i veien!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har forstått på MSN og her så er det ikke bestemt enda.. Men det er jo ingen ting å diskuterere om da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Det er sånt som skjer... Og det er bedre at dere avbestiller i god tid, så de kan få booket det om! :wink: Dessuten er dere jo ikke forpliktet til å oppgi noen årsak, det er bare å si at det kom noe i veien!!!

:Nikke: Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, kanskje jeg misforstod. Jeg forstod det slik som at de hadde bestemt seg for å gjøre det borgerlig. Borgerlig er jo like flott og ordentlig uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaså, så dere har vært her og snakket sammen mens jeg var på jobb? :wink:

Altså, det er sånn at vi ikke har bestemt oss for om vi skal ha borgerlig eller kirkelig bryllup. For min del kan det godt være borgerlig, og det høres ut på sambo som om han også mener det. Men vi har blitt enige om å ringe til museet og be om å få ta en titt i kapellet for å se hvordan det føles å være der. Det er lenge siden noen av oss har vært der, så det kan være greit å besøke det for å se hva vi tenker etter det. Men jeg vet at hvis vi velger kirkebryllup, så er det bare på grunn av tradisjon, og ikke fordi vi er kristne. Vet ikke helt hva jeg synes om det... Men jeg er litt bekymret for at vi ikke skal få den rette bryllupsfølelsen av å ha det i det stygge tinghuset som er her i byen...(utenpå, jeg aner ikke hvordan det er inni). Kanskje det er penere i min by, jeg vet faktisk ikke hvor det ligger... En ting jeg synes taler veldig for å skifte dato, er at det skal være en konsert i byen som jeg tror mange i familien kunne tenkt seg å gå på den 23. juli, dagen vi har planlagt bryllup på. Men det skal selvfølgelig ikke være avgjørende for hvilken dato vi velger! :-) For tiden har jeg mer enn nok med praksis, og tenker ikke så mye på bryllupet. men til helga blir det både bryllupsmesse og kjoleprøving, så det varer vel ikke så lenge... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg solgt kjolen min!!!! :hoppe: Prøvde også mange kjempetøffe Rembokjoler, og står nå mellom to: Narcis og Alais. Finner ikke link til dem... bestilte ny time neste lørdag, og da tror jeg faktisk jeg tar med meg mamma over fjorden så hun kan si sin mening. Hun er så flink til å se hva jeg kler! :klem: Har en liten magefølelse for den ene, og den er 6000 billigere enn den andre, så det er sannsynlig at jeg går for den. Men den hadde hun bare en igjen av til den prisen, for det er fjorårets modell. Så kanskje jeg ringer henne på mandag og sier at jeg tar den... :-) Vil i allefall vente til etter brudeshowet i morgen. Gleder meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått solgt kjolen din :enig_animasjon:

Blir spennende å følge med på hvilken kjole du ender opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg nettopp hjem fra bryllupsmessa på Gamle Logen. Det var kjempefint! Venninna mi vant Hardangerbestikk i 18 deler! Heldig :-) :-) Da jeg så brudekjolevisningen forsto jeg virkelig at jeg har gjort rett i å bytte ut kjolen min! Og ble mer sikker på at jeg vil ha den jeg regner med å kjøpe. Fikk noen tips til borddekorasjoner også. Og brosjyrer og prøver på alt mulig. Så jeg har kost meg i dag!! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lyst til å fortelle litt mer om de tipsene til borddekorasjoner du fikk??? Hadde vært snilt :)

Det kan jeg! Men det blir nok litt vanskelig da... :ler:

Den ene var en sylinderformet gjennomsiktig glassvase, ganske vid. Finner den sikkert på ikea. Den var fylt med vann, og det lå lange grønne strå oppi, langs insiden av vasen (ligna litt på gress, men var lange). På vannet lå det flytelys og brant. Det så veldig pent ut! :-)

Det andre var små telysholdere (el. tror det er sånne som koster 10 kr for 4 stk på ikea). De hadde litt vann i bunnen, og oppi lå det noen grønne blader og et blomsterhode (husker ikke hvilken blomst, men man kan jo bruke det man ellers har i bryllupet). Det lå også noen perler på ståltråd el. oppi, og en lapp med navn så dekorasjonene fungerte som bordkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat mailet brudebutikken og sagt at jeg vil kjøpe Alaiskjolen!!! Det er den eneste de har, og siden det er fra 2004-kolleksjonen tar de ikke inn fler (dessuten selges den med 25% avslag... :danse: ). Så nå venter jeg spent på svar!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk om den ble solgt etter at jeg var der i går!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjalp at dere krysset fingrene!! Fikk mail i dag om at kjolen er MIIIN!!!!! :hoppe: :hoppe: Henter den på lørdag. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Det hjalp at dere krysset fingrene!! Fikk mail i dag om at kjolen er MIIIN!!!!! :hoppe: :hoppe: Henter den på lørdag. Gleder meg!!!

GRATTIS!!! SÅ MORO!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...