søndagsengel? Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #641 Del Skrevet 21. juli 2005 Oj 38 stykk!! Det er jammen mange det gett... Husk å kjøpe inn nok dopapir! (det glemte nemlig jeg på fredag..) ← Takk, bra du minnet meg på det! Kjøpte en ekstra pakke i går "siden vi skal ha gjester", for det pleier å holde til vanlige fester. Men vi har aldri hatt nærmere 40 gjester på en gang før (alkoholkonsumerende i tillegg...), så det er klart det skal mere til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #642 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå fikk jeg sms fra hun som laget kakene til bryllupet. Hun har laget dessert til oss til vennefesten - pasjonsfruktmousse og sjokolademousse fylt i stettglass. Hun er bare SÅ snill da!!! Skal kjøpe en gave til henne som hun kan få i morgen! (Mye å gjøre i dag!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #643 Del Skrevet 21. juli 2005 Flotte bilder, Søndagsengel Krysser fingre og tær for fint vær i morgen. Det blir sikkert ett vellykket selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #644 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå er det ting på gang! Sambo og faren har brukt hele dagen på å tømme garasjen. To store lass skal kjøres på søppelfyllinga, og garasjen er fin og ryddig Nå er de i gang med å sette opp teltet. Gleder meg til å se hvordan det blir! Mamma kom nettopp ut med grillmaten. Hun skal bake rundstykker til i morgen, og samboeren til faren til sambo skal lage masse salat. Mamma, pappa, faren til sambo og samboeren hans skal ta seg av grilling og servering på festen. De skal også hjelpe oss med å hente bord og krakker og sette dem opp, dekke på osv. Godt å få hjelp!! sambo og jeg har planer om å handle inn det siste til festen i dag, men det kommer litt an på hvor lang tid de bruker på å få opp teltet. Kanskje vi må ta det i morgen. Det gjør jo ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #645 Del Skrevet 21. juli 2005 Ser at jeg konsekvent skriver sambo. Det skal det bli en slutt på, han er jo MANNEN MIN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. juli 2005 #646 Del Skrevet 21. juli 2005 Ser at jeg konsekvent skriver sambo. Det skal det bli en slutt på, han er jo MANNEN MIN!!! ← Jaaa, han er MANNEN din! ...men jeg tror jeg kommer til å fortsette med å kalle Golli for kjæresten min, selv om han er mannen min jeg, for han er jo kjæresten min også - det er så koselig synes jeg... Gleder meg allikevel til den dagen jeg kan si MANNEN min jeg også! *bust for go´vær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 21. juli 2005 Jaaa, han er MANNEN din! ...men jeg tror jeg kommer til å fortsette med å kalle Golli for kjæresten min, selv om han er mannen min jeg, for han er jo kjæresten min også - det er så koselig synes jeg... Gleder meg allikevel til den dagen jeg kan si MANNEN min jeg også! *bust for go´vær* ← ja, du har rett i det - det er koselig med kjæresten Nå har vi vært og handla. Kjøpte like godt en pakke med 48 doruller, så er vi på den sikre siden Været ser lovende ut! Det har vært over 20 grader i dag, og sola skinner fremdeles! Håper det holder seg! Jeg har jo planlagt å ha på kjole, og begynner å vokse ut av penklærne mine, så jeg har ikke så mye annet å velge i. Da blir det i såfall en hvit linbukse. Men jeg vil ha kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 21. juli 2005 #648 Del Skrevet 21. juli 2005 Lykke til med festen i morgen! Dere kommer sikkert til å få det helt KNALL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. juli 2005 #649 Del Skrevet 21. juli 2005 Nå har jeg hatt snakket høytidelig med en væregud og to, og har bestilt godt vær i hele Østfold for morgendagen slik at du kan gå i kjole og dere får en heidundrande fin fest, mens jeg kan slikke sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 21. juli 2005 #650 Del Skrevet 21. juli 2005 Krysser fingre for godt vær! Alt annet ser jo ut til å være i orden! Dere har ihvertfall nok doruller.... Lykke til i morgen! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. juli 2005 #651 Del Skrevet 22. juli 2005 Ja, dere har nok doruller i allefall. Ser ut som det blir bra vær og jo.. er i allefall det her i Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 22. juli 2005 #652 Del Skrevet 22. juli 2005 Ikke så værst vær i østfold nå ihvertfall... men fortsetter å krysse fingre for at skyene skal holde seg fine og hvite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2005 #653 Del Skrevet 22. juli 2005 Jeg sier samboer, mann og kjæreste litt om hverandre jeg. Har jo bare vært gift i 4 år Gleder meg til i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #654 Del Skrevet 22. juli 2005 I dag er jeg stressa!!! Været er i allefall bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #655 Del Skrevet 23. juli 2005 Festen var helt perfekt!! Skriver i morgen, er trøtt og skal legge meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #656 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg våkner visst til samme tid hver dag, uansett når jeg legger meg... Kommer til å være utslitt i morgen, skal på konsert i kveld, så det blir nok sent i dag også. Jeg kosa meg skikkelig på festen i går!! Er kjempeglad for at vi hadde hjelp til maten, så kunne vi bare slappe av og snakke med gjestene. Jeg prøvde å flytte meg litt rundt, men det var noen jeg ikke fikk snakket noe særlig med likevel Det virket som om alle koste seg, de fleste spiste godt (og drakk godt ). Det var så koselig å ha nesten alle vennene våre samlet!! Jeg tok masse bilder og filma, gleder meg til å se! Vi hadde jo som sagt live musikk også, og det var skikkelig vellykka! Det var liksom prikken over i'en! De hadde øvd inn noen sanger (øvde bare i går, så det var ikke så mange), og tok noe på sparket. De fikk med seg hele gjengen, og jg var glad vi hadde sendt ut nabovarsel Noen av de andre vennene våre sang også litt når de ble modige nok Folk trakk seg tilbake litt etter litt, men "den harde kjernen" ga seg ikke før i fire-tiden. Og de kunne nok holdt på enda lenger... Det var første gang jeg var edru på en såpass stor fest, og det var ganske greit. Kanskje fordi det var flere gravide og også noen andre som ikke drakk. Har ellers ikke pleid å like å være edru når de andre drikker, det blir ofte litt slitsomt... Vi fikk masse fine gaver i går også!!! Alle har vært så flinke En kamerat av mannen, som kom rett fra en ukes guttetur i syden, hadde til og med kjøpt armbånd til meg der nede!! Det var koselig Alt i alt må jeg si at bryllupset vårt har vært en fantastisk stor glede!! Både selve bryllupet og festen i går var over all forventning, og værgudene har vært på vår side Det har vært helt perfekt, og vi har fått mange gode minner som vi vil ta godt vare på! Dette skulle man jammen gjort hvert år! Endret 23. juli 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. juli 2005 #657 Del Skrevet 23. juli 2005 Høres ut som en super fest! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2005 #658 Del Skrevet 24. juli 2005 Superduper fest, ja!! Enig med deg, synd det bare er en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 27. juli 2005 #659 Del Skrevet 27. juli 2005 Hørtes ut som en kjempe koselig fest Men du, hvor finner jeg bildene.. vil se jeg oxo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #660 Del Skrevet 28. juli 2005 Hørtes ut som en kjempe koselig fest Men du, hvor finner jeg bildene.. vil se jeg oxo... ← Festen var kjempekoselig Jeg har ikke lagt ut noen bilder fra festen, og heller ikke fra bryllupet. Bare noen av pynten på bryllupskaka og kransekaka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå