Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Burde jo være mulig å sy den ut litt vel? Spør Izaria om ho tror det går, hun er jo skredder... :wink: Du blir nok helt nydelig i den i den kjolen, med en liten kul på! *litt misunnelig nå ja* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde jo være mulig å sy den ut litt vel? Spør Izaria om ho tror det går, hun er jo skredder... :wink: Du blir nok helt nydelig i den i den kjolen, med en liten kul på! *litt misunnelig nå ja*  :ler:

Er hun skredder? Det visste jeg ikke! Men det er ganske vanskelig å forklare hvordan kjolen er, da. Tror jeg tar den med innom en systue i morgen, jeg :-) Ja, en liten kul under brudekjolen er kjempekoselig, så lenge kjolen passer! Når bryllupet er over håper jeg det blir større kul fort!! Gleder meg til det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

*lister seg rolig inn med bøyet hode*

Har ikke rukket innom dagboka di på en stund og her skjer det jammen ting!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gratulerer så mye med graviditeten!!!!

Du? Har du linken til den bokseren med "Nygift" på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:  

*lister seg rolig inn med bøyet hode*

Har ikke rukket innom dagboka di på en stund og her skjer det jammen ting!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  

Gratulerer så mye med graviditeten!!!!

Du? Har du linken til den bokseren med "Nygift" på?

Så koselig at du er innom! :-) Takk takk :bukke: Jeg har ikke linken, men forventer å få bokseren i posten denne uka, og da står det vel hvor jeg bestilte den fra. Så da skal jeg si fra både til deg og cons :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meningen at forloveren min og jeg skulle ut og se på kjole til henne i morgen. Men nå ringte hun og sa at det ikke passet likevel, fordi hun kanskje må jobbe for sjefen, som kanskje har sykt barn. Det kunne hende sjefen måtte være hjemme flere dager med det barnet, så hun kunne ikke avtale andre dager heller :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen med vennefesten kunne ikke passet bedre! Mannen skal ikke ha noe ferie i sommer men spurte om noen langhelger. Og har fått fri akkurat den fredagen!

Det kan forresten kanskje være lurt å oppdatere hjemmesiden dagen etter bryllupet. (dvs ta vekk det dere har fått alt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen med vennefesten kunne ikke passet bedre! Mannen skal ikke ha noe ferie i sommer men spurte om noen langhelger. Og har fått fri akkurat den fredagen!  

Det kan forresten kanskje være lurt å oppdatere hjemmesiden dagen etter bryllupet. (dvs ta vekk det dere har fått alt)

Så bra!!! da kommer dere da? :-) Ja, kan oppdatere siden etter bryllupet! men tror jeg har rota bort adressen, har du den fortsatt? Kan du sende den på PM? :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulera m baby i magen :P ein av dei beste følelsena so fins :hoppe:

ikkje lenge igjen t den store dagen nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk nurseBetty! Det er helt fantastisk!!! :hoppe:

I natt har jeg drømt om bryllupet i flere versjoner. Blant annet var det en "kunstner"-lærer fra videregående som holdt tale for oss hos byfogden - i olabukse, olaskjorte og brune skinnsandaler... Jeg tror det er på tide at jeg kommer meg til byfogden og får se hvordan det ser ut der vi skal gifte oss, og høre hvordan ting foregår. Ser for meg så mye rart, det hadde vært godt å være litt forberedt. Kanskje jeg rett og slett skal gjøre det i dag, jeg skal likevel til Sarpsborg i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God midtsommer!

Takk i like måte :-)

I går fikk jeg endelig sett Tinghuset inni. Det var veldig fint, men rommet var litt mindre enn jeg hadde forestilt meg. Vi får la en del av gjestene stå, det går jo likevel veldig fort. Angrer ikke på at vi valgte bort kirken i hvertfall, jeg tror dette blir bra :-) Lurer litt på hvordan andre som har gifta seg i Tinghuset har gjort det med når brudeparet kommer inn i forhold til de andre. Jeg kunne tenkt meg sambo, jeg og forloverne allerede satt der når gjestene kom, eller at vi kom inn etter at gjestene hadde kommet. Tror jeg skal starte en tråd om det i forumet. Forsto det nemlig sånn at alle sto og venta sammen på å få komme inn, og det synes jeg ikke hørtes så veldig fint ut :-?

Hadde med meg brudekjolen i går for å høre om den kunne legges ut, finne matchende armbånd osv, men jeg var så sliten at jeg ikke orka mer enn den turen til byfogden... :-? Håper virkelig den trøttheten forvinner når de første 12 ukene er over! Eller så sovner jeg nok i desserten den 18... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg snakket med forloveren din :tunge1:

Spennende :-) :-)

Onkelen min var innom jobben til sambo i dag, og da han skulle dra, sa han: Jeg får kjøre å hente en gave jeg da. Det er bryllup i juli, vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt fra blomsterbutikken enda. Hun skulle ringe meg forrige uke for å gi pris på buketten og si om hun fikk tak i de blomstene jeg ville ha. Jeg får ringe i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ringe blomsterbutikken i dag... får prøve å huske det i morgen!

Mamma har kjøpt seg kjole til bryllupet i dag! Hun ringte og var så fornøyd for at hun hadde funnet en hun likte godt og som hun syntes var fin på henne. :-)

Jeg har vært hos en venninne jeg ikke har sett på flere måneder. Hun tilbød seg å lage potetsalat og steinovnsbakt brød til vennefesten :-) Deilig å få litt hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte blomsterdama :-) Hun hadde "sporet opp" callaene jeg vil ha, og de hadde samme farge som på bildet og var ikke spesielt dyrere enn andre callaer :hoppe: Så da får jeg de blomstene jeg ønsker meg!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...