Bokalven Skrevet 16. februar 2005 #181 Del Skrevet 16. februar 2005 Det høres ut som et kjempekoselig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #182 Del Skrevet 16. februar 2005 Oohhh! 40 siders bryllupsbilag fulgte med lokalavisen i dag (og vi som ikke abbonnerer en gang... )! har ikke fått lest i det enda, og det er sikkert fullt av reklame, men jeg kan jo finne noe interessant...?! Ser bl.a. at det skal være brudeshow her i byen til søndag!! :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. februar 2005 #183 Del Skrevet 16. februar 2005 Så spennede da... Hele 40 sider - må jo stå litt av hvert interessant der! Tenker du å stikke innom brudeshowet eller? Uansett, du er nå tatt opp som medlem i Skrangleklubben BUSK (Brudenes Utmerkede Skrangle-Klubb ), og som Betty just skrev i dagboken min, så skal det bli spennende å se hvem av oss BUSK´iser som etterhvert blir førstemann ut! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. februar 2005 #184 Del Skrevet 17. februar 2005 Synes gjerne det er ovrefokusert på kirkebryllup i slike blader og aviser, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. februar 2005 Forfatter #185 Del Skrevet 17. februar 2005 Synes gjerne det er ovrefokusert på kirkebryllup i slike blader og aviser' date=' jeg. [/quote'] Det var faktisk to "like" artikler i den - en hvor de har fulgt et par som giftet seg kirkelig, og en hvor de har fulgt et par som giftet seg borgerlig (hvor brudgommen går i svart skinnjakke og genser med hodeskalle på...men bortsett fra det liksom... ). Også er det en side om Human-etisk bryllup. Så det var ganske jevnt fordelt. Mye fokus på klær, fotografer, frisører og blomster, og det trenger man jo ofte uansett. Så er det en samling med utradisjonelle tekster til å ha i ringene. Jeg nevner bare...: I nød og lyst En avtale er en avtale Best før (dato) Den som gir seg er en dritt! Ingen grunn til panikk Statisk fra Geirebass (??) Supergutt Ja visst gjør det vondt Hun ville Han måtte Fant ikke så mye brukbart, jeg... I dag fikk jeg forslaget til invitasjon som hun i Nips Design har laget for oss. Det var kjempefint!!! Sambo har ikke fått sett den enda, men jeg får høre hva han synes når han kommer hjem. Det eneste som ikke var så fint var at den er stiftet i (det er kort i to lag som er stiftet sammen). Men det kan sikkert limes el. i stedet! :-) Evt bruke mindre stifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 17. februar 2005 #186 Del Skrevet 17. februar 2005 Ja visst gjør det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 18. februar 2005 Vi skulle nesten hatt en egen skrangleklubb-dagbok! :-) I dag var jeg på møte i forbindelse med at jeg har praksis i barnevernet. Der var det med en baby på bare noen få måneder! Jeg har fulgt dette barnet 1 måneds tid, men nå var det en stund siden jeg hadde sett han/henne. Babyen var såååå nydelig!! Lå på fanget og smilte og lo til oss! *sukk* Da skrangla det ganske heftig hos meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 18. februar 2005 Sambo ringte på det ene lokalet i dag, og det er utleid i hele sommer...til feriegjester :-x Det vi helst vil ha, men som kommunens brukere har fortrinnsrett på, skulle vi fått svar på i midten av denne uka. Har ikke hørt noe... :-? Regner egentlig ikke med å få det, så nå må vi begynne å tenke litt nytt. Lurer på skihytta som vi først hadde leid, men vil se etter andre alternativer først. Seilerkroa leies ut, men da må man kjøpe mat og drikke der, og det blir dyrt! *Tenke tenke tenke...* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. februar 2005 #189 Del Skrevet 18. februar 2005 send han en mail igjen! Det er lov å mase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 19. februar 2005 Kommer til å sende en ny mail i løpet av helgen, liv! :-) Har vært og sett på hotellet hvor vi har tenkt å leie bryllupssuite. Det er på Hankø Fjordhotell. Vurderer litt å ha selskapet på restaurant Balaklava, og så bruke resten av kvelden på hverandre med champagne og boblebad på hotellet... Har vært på Tilbords i dag og sett oss ut noe vi ønsker oss, og hentet bryllupslisten. Skal fylle den ut når vi får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 19. februar 2005 #191 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det ikke utrolig kjedelig da det lokale man gjerne vil leie er utleid?? man blir helt tom liksom.... men jeg synes du skal mase litt på de du ikke har fått tilbakemld fra jeg, det ville ihvertfall jeg gjort. Ellers ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #192 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det ikke utrolig kjedelig da det lokale man gjerne vil leie er utleid?? man blir helt tom liksom.... men jeg synes du skal mase litt på de du ikke har fått tilbakemld fra jeg, det ville ihvertfall jeg gjort. Ellers ha ei riktig god helg! Takk, god helg til deg også!! :-) Jo, det er kjedelig hvis det er utleid! Men jeg liker idéen om å ha det på restaurant (eget rom, da) også, så heldigvis finnes det flere muligheter! Vil bare ha tingene på plass jeg!! Så jeg slipper å stresse med det! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. februar 2005 #193 Del Skrevet 19. februar 2005 Dette er del en av en todelt setning til gifteringen Hele setningen er sånn: "Ja visst gjør det vondt når knoppen brister" Håper det ordner seg med lokaler for dere! Champange og boblebad! Drømme drømme... Tror jeg må skrive det ned på "to doo" listen min over bryllupsreisen! Det er bare utrolig deilig å ligge i badekaret og kose seg med partneren og noe godt i glasset. og skravle og kose seg! Det er et av de beste minnene jeg har fra Prahaturen jeg og sambo hadde i desember (da han fridde med ring og smykke ) Vi lå i badekaret i flere timer og koste oss og skravlet og drakk og koste oss og skravlet og drakk LUKSUS!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. februar 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 19. februar 2005 Champange og boblebad! Drømme drømme... Tror jeg må skrive det ned på "to doo" listen min over bryllupsreisen! Det er bare utrolig deilig å ligge i badekaret og kose seg med partneren og noe godt i glasset. og skravle og kose seg! Det er et av de beste minnene jeg har fra Prahaturen jeg og sambo hadde i desember (da han fridde med ring og smykke ) Vi lå i badekaret i flere timer og koste oss og skravlet og drakk og koste oss og skravlet og drakk LUKSUS!!!! Ah, det hørtes deilig ut!! Tror det kommer til å bli deilig å vite at noe sånt venter på oss når vi forlater selskapet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 21. februar 2005 Har fått mail om bryllupssuiter i dag. De tar 2050 kr for en suite, det er da inkl frukt og champagne på kvelden, og frokost på rommet morgenen etter. de skrev ikke noe om hva som finnes på rommene (boblebad ol), så det må jeg ringe og spørre om. Synes ikke det var så dyrt i allefall! :-) Det var verre med invitasjonene... Vi får halv pris, og likevel kommer 11 invitasjoner på 4900 kr! Riktignok er de kjempefine, men det var veldig dyrt! Kan spare mye på å lage dem selv, men det er jo litt sent, da... Hva synes dere om prisen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 21. februar 2005 #196 Del Skrevet 21. februar 2005 Har fått mail om bryllupssuiter i dag. De tar 2050 kr for en suite, det er da inkl frukt og champagne på kvelden, og frokost på rommet morgenen etter. de skrev ikke noe om hva som finnes på rommene (boblebad ol), så det må jeg ringe og spørre om. Synes ikke det var så dyrt i allefall! :-) Det var verre med invitasjonene... Vi får halv pris, og likevel kommer 11 invitasjoner på 4900 kr! Riktignok er de kjempefine, men det var veldig dyrt! Kan spare mye på å lage dem selv, men det er jo litt sent, da... Hva synes dere om prisen?? hei Synes det rommet hørtes veldig bra ut da! Jeg har selv ringt litt rundt, og den prisen der tror jeg absolutt er et godt tilbud. 11 invitter til 4900 kr? Mener du det? Eller er det en null for mye her? Hvis det er tilfelle hørtes det veldig dyrt ut... Eller hva? Har du bilde av dem? Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 21. februar 2005 #197 Del Skrevet 21. februar 2005 Har fått mail om bryllupssuiter i dag. De tar 2050 kr for en suite, det er da inkl frukt og champagne på kvelden, og frokost på rommet morgenen etter. de skrev ikke noe om hva som finnes på rommene (boblebad ol), så det må jeg ringe og spørre om. Synes ikke det var så dyrt i allefall! :-) Det var verre med invitasjonene... Vi får halv pris, og likevel kommer 11 invitasjoner på 4900 kr! Riktignok er de kjempefine, men det var veldig dyrt! Kan spare mye på å lage dem selv, men det er jo litt sent, da... Hva synes dere om prisen?? :o :o :o :o :o :o :o :o :o Må si dette var svindyrt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 #198 Del Skrevet 21. februar 2005 11 invitter til 4900 kr? Mener du det? Eller er det en null for mye her? Hvis det er tilfelle hørtes det veldig dyrt ut... Eller hva? Har du bilde av dem? Klem fra meg Jeg og må si jeg først tenkte at det måtte være en null for mye, hvis ike er det jo bare en sinnsyk pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er nok ikke en null for mye nei... :-? Men tenk at det er halv pris da!! har dessverre ikke bilde av dem, men det er kjempefine invitasjoner!! Likevel tror jeg vi står over. Vil heller bruke de pengene på fler bilder fra fotografen eller noe sånt... Veldig dumt da, var liksom så glad for at vi hadde funnet så fine invitasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 21. februar 2005 #200 Del Skrevet 21. februar 2005 Ken jeg spørre hvor dere skulle bestille disse invitasjonene fra? Ble veldig nysjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå