LillyBe Skrevet 27. desember 2017 #761 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg ser også noe 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #762 Del Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, LillyBe skrev: Jeg ser også noe 😄😄 Åh! Nå får jeg skikkelige forhåpninger her. La oss håpe at streken er sterkere i morgen 🙏🏼 Jeg kommer IKKE til å få sove i natt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 27. desember 2017 #763 Del Skrevet 27. desember 2017 3 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Åhhh, tenk hvis da!!!! Jeg ser også 🙏😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #764 Del Skrevet 27. desember 2017 28 minutter siden, tuppelene skrev: Jeg ser også 🙏😊 Får krysse alt jeg har for at streken blir sterkere i morgen og at den lille blastocysten klamrer seg fast! Jeg trodde alt håp var ute, men nå kjenner jeg meg litt positiv. Huff, skummelt det her! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 27. desember 2017 #765 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg ser, jeg ser!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #766 Del Skrevet 28. desember 2017 I natt har jeg ikke sovet. Det her er nervepirrende!!! Den nederste testen er fra i dag, de to øverste er fra i går. Streken har blitt sterkere!!! 🤞🏼😅🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. desember 2017 #767 Del Skrevet 28. desember 2017 Ingen tvil om at dette er en strek Jippi! Nå må denne spiren klore seg fast 🙏 Jeg testet jo positivt 14 dpo med fryseegg for et år siden, og da sa klinikken at de ser i blandt av fryseegg går litt i dvale, før de fester seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #768 Del Skrevet 28. desember 2017 21 minutter siden, LillyBe skrev: Ingen tvil om at dette er en strek Jippi! Nå må denne spiren klore seg fast 🙏 Jeg testet jo positivt 14 dpo med fryseegg for et år siden, og da sa klinikken at de ser i blandt av fryseegg går litt i dvale, før de fester seg! Ja, jippii!!! Jeg var sikker på at løpet var kjørt jeg, hadde aldri trodd at jeg kom til å få positiv test SÅ sent. Men ja, la den KLAMRE seg fast!!! Hvor mange uker var du på vei når su mistet for 1år siden? Er det større sjans å miste med fryseforsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 28. desember 2017 #769 Del Skrevet 28. desember 2017 Utviksomt sterkere! Hurra! Krysser fingrene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #770 Del Skrevet 28. desember 2017 14 minutter siden, miore skrev: Utviksomt sterkere! Hurra! Krysser fingrene 😊 Huff ja, kryss alt du har!!! 😬🤞🏼😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. desember 2017 #771 Del Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Chickenwings85 skrev: Ja, jippii!!! Jeg var sikker på at løpet var kjørt jeg, hadde aldri trodd at jeg kom til å få positiv test SÅ sent. Men ja, la den KLAMRE seg fast!!! Hvor mange uker var du på vei når su mistet for 1år siden? Er det større sjans å miste med fryseforsøk? Jeg mistet i uke 6. Det er ikke større sjanse for å miste ved fryseforsøk vel, men er jo større sjanse for å miste når egget fester seg sent vs tidlig. Jeg krysser alt jeg har. Regner med det blir endel testing utover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #772 Del Skrevet 28. desember 2017 27 minutter siden, LillyBe skrev: Jeg mistet i uke 6. Det er ikke større sjanse for å miste ved fryseforsøk vel, men er jo større sjanse for å miste når egget fester seg sent vs tidlig. Jeg krysser alt jeg har. Regner med det blir endel testing utover nå Aha! Egget festet seg tidlig hos meg ved sist graviditet, men mistet likevel. Alt kan skje tydeligvis, det er det som er så nervepirrende. Jepp, her blir det mye testing fremover. Kjenner meg litt redd allerede! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. desember 2017 #773 Del Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, Chickenwings85 skrev: Aha! Egget festet seg tidlig hos meg ved sist graviditet, men mistet likevel. Alt kan skje tydeligvis, det er det som er så nervepirrende. Jepp, her blir det mye testing fremover. Kjenner meg litt redd allerede! 🙈 Alt kan skje ja venter spent på neste test 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #774 Del Skrevet 28. desember 2017 12 minutter siden, LillyBe skrev: Alt kan skje ja venter spent på neste test 😄 Hehe, så bra! når skal du på tidlig ultralyd egentlig? Det begynner vel å nærme seg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. desember 2017 #775 Del Skrevet 28. desember 2017 19 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Hehe, så bra! når skal du på tidlig ultralyd egentlig? Det begynner vel å nærme seg det? Ikke før om over 1 uke..,6+0 i dag og syns tiden går saaaakte. Føler meg absolutt ikke gravid, og er bare livredd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #776 Del Skrevet 28. desember 2017 5 minutter siden, LillyBe skrev: Ikke før om over 1 uke..,6+0 i dag og syns tiden går saaaakte. Føler meg absolutt ikke gravid, og er bare livredd! Huff, jeg skjønner. Men, det skal gå bra ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. desember 2017 #777 Del Skrevet 28. desember 2017 54 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Huff, jeg skjønner. Men, det skal gå bra ❤️ Takk❤ Jeg frykter dessverre at dette går galt, skremmer meg å ikke kjenne noe 😳 Men er jo lite man får gjort fra eller til uansett...tøft game altså! Det vet du jo alt om dessverre. Nå syna jeg vi begge fortjener å lykkes 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #778 Del Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, LillyBe skrev: Takk❤ Jeg frykter dessverre at dette går galt, skremmer meg å ikke kjenne noe 😳 Men er jo lite man får gjort fra eller til uansett...tøft game altså! Det vet du jo alt om dessverre. Nå syna jeg vi begge fortjener å lykkes 🙏 Huff, jeg vet. Det er ikke lett det her, og jeg skjønner at du synes det er skremmende at du ikke kjenner noe. Har du hatt symptomer tidligere eller har ikke du kjent noenting ila disse ukene? Vi fortjener å lykkes snart. Det er helt sant!! 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. desember 2017 #779 Del Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Chickenwings85 skrev: Huff, jeg vet. Det er ikke lett det her, og jeg skjønner at du synes det er skremmende at du ikke kjenner noe. Har du hatt symptomer tidligere eller har ikke du kjent noenting ila disse ukene? Vi fortjener å lykkes snart. Det er helt sant!! 🙏🏼 Egentlig kjent lite. Var i kjip form de første dagene når hcg steg (pga overstimuleringen) og litt uggen, men egentlig ingenting siste uka 😳🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #780 Del Skrevet 28. desember 2017 3 timer siden, LillyBe skrev: Egentlig kjent lite. Var i kjip form de første dagene når hcg steg (pga overstimuleringen) og litt uggen, men egentlig ingenting siste uka 😳🙈 Heldigvis er det noen som går gjennom det første trimester uten noen form for symptomer. La oss håpe at du er en av de heldige ❤️ Jeg kjenner at jeg både er nervøs og stresset over testene. Jeg har en dårlig magefølelse over at testene er så svake som de er... 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå