Gå til innhold

En skikkelig sur og negativ tråd om ting som irriterer grenseløst på hobbygrupper på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller har det roet seg med innlegg som «ti nye planter hoppa opp i handlevogna da jeg skulle ha sukker, og nå klikker gubben snart», etter at noen kom med et hjertesukk om antall mengder lignende innlegg? 

Anonymkode: 03334...756

Det kan jo ha noe med at sesongen er på hell? Snart "bare ramler" de inn på Zimtrade og kjøper vårløker på nett, som de må smugle forbi gubben.

Anonymkode: 93bda...0bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff det er jo sånne folk som deg, ts som gjør at man ikke tør å spørre om noe som helst hvis man er noob på noe. Da blir man høvlet ned!

Anonymkode: 9003c...238

🙄 

les hva tråden heter. Bidra eller finn på noe annet 

Anonymkode: 5d486...fa8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo ha noe med at sesongen er på hell? Snart "bare ramler" de inn på Zimtrade og kjøper vårløker på nett, som de må smugle forbi gubben.

Anonymkode: 93bda...0bf

Godt mulig. 😋

Anonymkode: 03334...756

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller har det roet seg med innlegg som «ti nye planter hoppa opp i handlevogna da jeg skulle ha sukker, og nå klikker gubben snart», etter at noen kom med et hjertesukk om antall mengder lignende innlegg? 

Anonymkode: 03334...756

Hjertesukket fikk jo en noe blandet mottakelse, men jeg håper og tror at det fikk en del til å tenke seg om. Jeg synes også det har blitt færre innlegg av den typen den siste uka og det er et steg i positiv retning synes jeg.

Anonymkode: caa3b...5e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det kan kalles hobbygrupper, men jeg er medlem av noen interiør- og oppussingsgrupper på FB og nå er det tydeligvis spiler i alle variasjoner som er "in" både ute og inne. En ting er at det kommer til å være sååå 2020 om et par år, men har noen tenkt på hvordan dette splilehelvetet skal rengjøres/vedlikeholdes? Hvor mye støv samles det ikke mellom disse spilene på f.eks. et soverom i løpet av kort tid og hvem har tid og lyst til å stå med støvsuger og klut og pirke mellom de 518 spilene på veggene, i taket og gud vet hvor???

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Leo skrev:

Vet ikke helt om det kan kalles hobbygrupper, men jeg er medlem av noen interiør- og oppussingsgrupper på FB og nå er det tydeligvis spiler i alle variasjoner som er "in" både ute og inne. En ting er at det kommer til å være sååå 2020 om et par år, men har noen tenkt på hvordan dette splilehelvetet skal rengjøres/vedlikeholdes? Hvor mye støv samles det ikke mellom disse spilene på f.eks. et soverom i løpet av kort tid og hvem har tid og lyst til å stå med støvsuger og klut og pirke mellom de 518 spilene på veggene, i taket og gud vet hvor???

Jeg tror jeg må se et bilde før jeg forstår hva du mener. Spiler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Emmelise skrev:

Jeg tror jeg må se et bilde før jeg forstår hva du mener. Spiler?

Du finner en del eksempler her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo ha noe med at sesongen er på hell? Snart "bare ramler" de inn på Zimtrade og kjøper vårløker på nett, som de må smugle forbi gubben.

Anonymkode: 93bda...0bf

smugle forbi gubben? de graver dem selvsagt ned i hagen, kanskje til og med både løkene og gubben....😄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, pulverheksa said:

smugle forbi gubben? de graver dem selvsagt ned i hagen, kanskje til og med både løkene og gubben....😄

Bruker de gubben som ekstra kompost?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Leo skrev:

Vet ikke helt om det kan kalles hobbygrupper, men jeg er medlem av noen interiør- og oppussingsgrupper på FB og nå er det tydeligvis spiler i alle variasjoner som er "in" både ute og inne. En ting er at det kommer til å være sååå 2020 om et par år, men har noen tenkt på hvordan dette splilehelvetet skal rengjøres/vedlikeholdes? Hvor mye støv samles det ikke mellom disse spilene på f.eks. et soverom i løpet av kort tid og hvem har tid og lyst til å stå med støvsuger og klut og pirke mellom de 518 spilene på veggene, i taket og gud vet hvor???

Det er noen kloke hoder som har tenkt at spiler som kjøkkenfronter på skap og skuffer er lurt også. Så det bl.a. på et dansk kjøkken. Kan ikke tenke meg noe mer upraktisk som slike kjøkkenfronter, må være for folk som aldri søler på kjøkkenet! Tenk å stå å pirke for å få det rent mellom spilene, for ikke å snakke om alt fett og støv som etterhvert vil samle seg der. 

Anonymkode: dd083...0f3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen kloke hoder som har tenkt at spiler som kjøkkenfronter på skap og skuffer er lurt også. Så det bl.a. på et dansk kjøkken. Kan ikke tenke meg noe mer upraktisk som slike kjøkkenfronter, må være for folk som aldri søler på kjøkkenet! Tenk å stå å pirke for å få det rent mellom spilene, for ikke å snakke om alt fett og støv som etterhvert vil samle seg der. 

Anonymkode: dd083...0f3

Ser for meg melkekartongen som går i gulvet slik at det spruter opp over alle frontene. En forferdelig jobb å få det så rent at lukten av sur melk ikke blir sittende for evig og alltid :sprettoy:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leo skrev:

Ser for meg melkekartongen som går i gulvet slik at det spruter opp over alle frontene. En forferdelig jobb å få det så rent at lukten av sur melk ikke blir sittende for evig og alltid :sprettoy:

lekkert.... Ser for meg en ny Kg tråd om et år eller to.   "Det lukter alltid surt i huset hos venninna mi. Bør jeg kutte henne ut? "

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, onyx skrev:

Bruker de gubben som ekstra kompost?

et spennende innslag i bokashien? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pulverheksa skrev:

et spennende innslag i bokashien? 

Det anbefales vel at man deler dem opp først??? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Leo said:

Det anbefales vel at man deler dem opp først??? :ler: 

De har vel gjerne en kvistkutter i hagen? Eller snøfres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, onyx skrev:

De har vel gjerne en kvistkutter i hagen? Eller snøfres?

Motorsag fungerer sikkert også fint! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Leo said:

Motorsag fungerer sikkert også fint! ;)

 

Henger de rundt inne på Mat fra bunnen burde de jo kunne svinge kjøkkenkniven og stykke gubben opp fort og enkelt...? Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, onyx skrev:

Henger de rundt inne på Mat fra bunnen burde de jo kunne svinge kjøkkenkniven og stykke gubben opp fort og enkelt...? Kanskje...

Nivået er muligens ikke høyt nok, men på Matgeeks finner du nok noen som kan svinge både kjøttøksa og slaktekniven! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke på hvilken gruppe det var, men nå kom jeg på at det var en her om dagen som gledesstrålende kunne informere om at pallekarmer passer akkurat på europaller. No shit Sherlock! :ler: 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...