AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1161 Del Skrevet 18. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har det roet seg med innlegg som «ti nye planter hoppa opp i handlevogna da jeg skulle ha sukker, og nå klikker gubben snart», etter at noen kom med et hjertesukk om antall mengder lignende innlegg? Anonymkode: 03334...756 Det kan jo ha noe med at sesongen er på hell? Snart "bare ramler" de inn på Zimtrade og kjøper vårløker på nett, som de må smugle forbi gubben. Anonymkode: 93bda...0bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1162 Del Skrevet 18. august 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff det er jo sånne folk som deg, ts som gjør at man ikke tør å spørre om noe som helst hvis man er noob på noe. Da blir man høvlet ned! Anonymkode: 9003c...238 🙄 les hva tråden heter. Bidra eller finn på noe annet Anonymkode: 5d486...fa8 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1163 Del Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo ha noe med at sesongen er på hell? Snart "bare ramler" de inn på Zimtrade og kjøper vårløker på nett, som de må smugle forbi gubben. Anonymkode: 93bda...0bf Godt mulig. 😋 Anonymkode: 03334...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1164 Del Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har det roet seg med innlegg som «ti nye planter hoppa opp i handlevogna da jeg skulle ha sukker, og nå klikker gubben snart», etter at noen kom med et hjertesukk om antall mengder lignende innlegg? Anonymkode: 03334...756 Hjertesukket fikk jo en noe blandet mottakelse, men jeg håper og tror at det fikk en del til å tenke seg om. Jeg synes også det har blitt færre innlegg av den typen den siste uka og det er et steg i positiv retning synes jeg. Anonymkode: caa3b...5e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1165 Del Skrevet 18. august 2020 Vet ikke helt om det kan kalles hobbygrupper, men jeg er medlem av noen interiør- og oppussingsgrupper på FB og nå er det tydeligvis spiler i alle variasjoner som er "in" både ute og inne. En ting er at det kommer til å være sååå 2020 om et par år, men har noen tenkt på hvordan dette splilehelvetet skal rengjøres/vedlikeholdes? Hvor mye støv samles det ikke mellom disse spilene på f.eks. et soverom i løpet av kort tid og hvem har tid og lyst til å stå med støvsuger og klut og pirke mellom de 518 spilene på veggene, i taket og gud vet hvor??? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 18. august 2020 #1166 Del Skrevet 18. august 2020 27 minutter siden, Leo skrev: Vet ikke helt om det kan kalles hobbygrupper, men jeg er medlem av noen interiør- og oppussingsgrupper på FB og nå er det tydeligvis spiler i alle variasjoner som er "in" både ute og inne. En ting er at det kommer til å være sååå 2020 om et par år, men har noen tenkt på hvordan dette splilehelvetet skal rengjøres/vedlikeholdes? Hvor mye støv samles det ikke mellom disse spilene på f.eks. et soverom i løpet av kort tid og hvem har tid og lyst til å stå med støvsuger og klut og pirke mellom de 518 spilene på veggene, i taket og gud vet hvor??? Jeg tror jeg må se et bilde før jeg forstår hva du mener. Spiler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1167 Del Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, Emmelise skrev: Jeg tror jeg må se et bilde før jeg forstår hva du mener. Spiler? Du finner en del eksempler her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 18. august 2020 #1168 Del Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, Leo skrev: Du finner en del eksempler her Ah, takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 18. august 2020 #1169 Del Skrevet 18. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo ha noe med at sesongen er på hell? Snart "bare ramler" de inn på Zimtrade og kjøper vårløker på nett, som de må smugle forbi gubben. Anonymkode: 93bda...0bf smugle forbi gubben? de graver dem selvsagt ned i hagen, kanskje til og med både løkene og gubben....😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. august 2020 #1170 Del Skrevet 18. august 2020 10 minutter siden, pulverheksa said: smugle forbi gubben? de graver dem selvsagt ned i hagen, kanskje til og med både løkene og gubben....😄 Bruker de gubben som ekstra kompost? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #1171 Del Skrevet 18. august 2020 56 minutter siden, Leo skrev: Vet ikke helt om det kan kalles hobbygrupper, men jeg er medlem av noen interiør- og oppussingsgrupper på FB og nå er det tydeligvis spiler i alle variasjoner som er "in" både ute og inne. En ting er at det kommer til å være sååå 2020 om et par år, men har noen tenkt på hvordan dette splilehelvetet skal rengjøres/vedlikeholdes? Hvor mye støv samles det ikke mellom disse spilene på f.eks. et soverom i løpet av kort tid og hvem har tid og lyst til å stå med støvsuger og klut og pirke mellom de 518 spilene på veggene, i taket og gud vet hvor??? Det er noen kloke hoder som har tenkt at spiler som kjøkkenfronter på skap og skuffer er lurt også. Så det bl.a. på et dansk kjøkken. Kan ikke tenke meg noe mer upraktisk som slike kjøkkenfronter, må være for folk som aldri søler på kjøkkenet! Tenk å stå å pirke for å få det rent mellom spilene, for ikke å snakke om alt fett og støv som etterhvert vil samle seg der. Anonymkode: dd083...0f3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1172 Del Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noen kloke hoder som har tenkt at spiler som kjøkkenfronter på skap og skuffer er lurt også. Så det bl.a. på et dansk kjøkken. Kan ikke tenke meg noe mer upraktisk som slike kjøkkenfronter, må være for folk som aldri søler på kjøkkenet! Tenk å stå å pirke for å få det rent mellom spilene, for ikke å snakke om alt fett og støv som etterhvert vil samle seg der. Anonymkode: dd083...0f3 Ser for meg melkekartongen som går i gulvet slik at det spruter opp over alle frontene. En forferdelig jobb å få det så rent at lukten av sur melk ikke blir sittende for evig og alltid 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 18. august 2020 #1173 Del Skrevet 18. august 2020 1 time siden, Leo skrev: Ser for meg melkekartongen som går i gulvet slik at det spruter opp over alle frontene. En forferdelig jobb å få det så rent at lukten av sur melk ikke blir sittende for evig og alltid lekkert.... Ser for meg en ny Kg tråd om et år eller to. "Det lukter alltid surt i huset hos venninna mi. Bør jeg kutte henne ut? " 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 18. august 2020 #1174 Del Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, onyx skrev: Bruker de gubben som ekstra kompost? et spennende innslag i bokashien? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1175 Del Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, pulverheksa skrev: et spennende innslag i bokashien? Det anbefales vel at man deler dem opp først??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. august 2020 #1176 Del Skrevet 18. august 2020 22 minutter siden, Leo said: Det anbefales vel at man deler dem opp først??? De har vel gjerne en kvistkutter i hagen? Eller snøfres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1177 Del Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, onyx skrev: De har vel gjerne en kvistkutter i hagen? Eller snøfres? Motorsag fungerer sikkert også fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. august 2020 #1178 Del Skrevet 18. august 2020 5 minutter siden, Leo said: Motorsag fungerer sikkert også fint! Henger de rundt inne på Mat fra bunnen burde de jo kunne svinge kjøkkenkniven og stykke gubben opp fort og enkelt...? Kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1179 Del Skrevet 18. august 2020 19 minutter siden, onyx skrev: Henger de rundt inne på Mat fra bunnen burde de jo kunne svinge kjøkkenkniven og stykke gubben opp fort og enkelt...? Kanskje... Nivået er muligens ikke høyt nok, men på Matgeeks finner du nok noen som kan svinge både kjøttøksa og slaktekniven! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18. august 2020 #1180 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg husker ikke på hvilken gruppe det var, men nå kom jeg på at det var en her om dagen som gledesstrålende kunne informere om at pallekarmer passer akkurat på europaller. No shit Sherlock! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå