LineG Skrevet 16. juli 2017 Forfatter #41 Del Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, Mailo skrev: Hurra! Gratulerer så mye!! Sjansen er mindre for SA nå, siden du hadde det sist! Lykke til!! Er selv i uke 6 og livredd. Men vi må jo bare tenke at dette går bra!! Du får opprette gravid dagbok 👏 Takk:) håper virkelig det! Ja nå bare håpe på det beste venter litt ned dagbok der haha det må nok synke litt mer inn 🙈 2 timer siden, tweet skrev: Åh hjelpe meg! Hadde en feeling på at det skulle gå fort 😄 Satser på denne sitter! ❤ Tusen takk ❤ krysser alt jeg har for at den sitter denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 16. juli 2017 #42 Del Skrevet 16. juli 2017 Gratulerer så mye krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #43 Del Skrevet 17. juli 2017 18 timer siden, Pjusk skrev: Gratulerer så mye krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen Tusen takk ❤ Av symptomer så langt, så har jeg sult. Er helt ekstremt sulten hele tiden jo haha og så må jeg oftere på do enn vanlig gitt. Problemet mitt nå er å finne ut hvor langt jeg er på vei. Skal til legen i morgen med urin prøve osv så skal se om vi ikke blir noe klokere. Tok jo en graviditets test torsdag for snart to uker siden og den var jo negativ så glad jeg fikk time i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 17. juli 2017 #44 Del Skrevet 17. juli 2017 Tok du clearblue med ukesindikator? Den kan vel gi en liten pekepinn på når unnfangelsen skjedde? Spent på hvordan det går med legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 18. juli 2017 Forfatter #45 Del Skrevet 18. juli 2017 19 timer siden, tweet skrev: Tok du clearblue med ukesindikator? Den kan vel gi en liten pekepinn på når unnfangelsen skjedde? Spent på hvordan det går med legen! Jo! Fikk 1 til 2 uker på testen, men legen regna 7 uker 😂 skal på ultralyd da så må bare vente på time i posten Skal ha ekstra oppfølging igjenom svangerskapet pga slankeoperasjon jeg har tatt for tre år siden. Egentlig litt glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 20. juli 2017 #46 Del Skrevet 20. juli 2017 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 20. juli 2017 Forfatter #47 Del Skrevet 20. juli 2017 1 time siden, Dragoste skrev: Gratulerer! Tusen takk * I dag tok jeg ny clear blue bare fordi. Rett og slett for å se om den økte og det hadde Den! Så nå stod det 2-3 sist gang så ble jo testene bare svakere å svakere så nå håper jeg det går riktig vei. Har fler symptomer også denne gangen, ved å være så innmari trøtt, sulten hele tiden og puppene kan man så vidt se på uten at det gjør vondt mensenmurring har det og vært men den kommer å går litt Venter nå på time hos gynekologen, men det blir nok ikke før etter 14 august da han har ferie frem til da. Men jeg vet og håper at dette skal gå bra denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 20. juli 2017 #48 Del Skrevet 20. juli 2017 Hurra!! Dette høres veldig lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 20. juli 2017 #49 Del Skrevet 20. juli 2017 klart det blir bra denne gang! Man må jo bare holde seg positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #50 Del Skrevet 23. juli 2017 På 21.7.2017 den 1.05, Mailo skrev: klart det blir bra denne gang! Man må jo bare holde seg positiv! Ja! Håper virkelig det ------ Dagene går sakte fremdeles men puppene vokser og blir nå veldig kvalm etter jeg spiser. Veldig gøy det når man er vært med svigers hele helgen, så måtte finne på noen kreative unnskyldninger 😂 halsbrann har jeg og fått, trenger bare å være litt kullsyre så kommer den med en gang gitt. Så er absolutt mye mer symptomer denne runden Venter på time hos gynekologen da, for å finne ut hvor langt jeg er på vei, men viste seg også da at han er på ferie til midten av august såå blir spennende å se når jeg faktisk får time da. Skulle ønske jeg hadde det i går haha. Vil få bekreftelse på at alt er i orden og ikke minst hvor langt jeg er på vei! I følge min egen beregning så skal jeg ca være ca 5+5. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #51 Del Skrevet 30. juli 2017 Hadde egentlig tenkt til å skrive et fint innlegg idag om at alt går fint og jeg har massevis av symptomer osv men kom hjem for en halvtime og det kom litt blod i doen og på papiret. Mulig det er fra tidligere når vi hadde sex Da jeg ikke har vært på do siden før det, men man vet jo ikke. Typisk nå som jeg akuratt hadde begynt å glede meg en del, så skjer dette. Håper virkelig det bare er etter samleie sånn sett så har jeg ikke hatt den magesmerten jeg hadde rett før sist så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 31. juli 2017 #52 Del Skrevet 31. juli 2017 Åh, det skjønner jeg er skummelt! Hvordan går det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 31. juli 2017 Forfatter #53 Del Skrevet 31. juli 2017 24 minutter siden, tweet skrev: Åh, det skjønner jeg er skummelt! Hvordan går det nå? Har ikke kommet noe mer blod i dag. Stoppet i natt. Var ikke mye heldigvis, bare mest på papiret. Var ikke blodrød heller hvis jeg kan si det slik hah. Krysser fingrene for at det går bra. Men det skremmer meg veldig så har ikke sovet så veldig nye i natt. Men jeg prøver å ikke miste håpe, samtidig som jeg forbereder meg litt på at det kan gå galt. Hvordan går det med deg Da? har du forresten noen gode råd mot ømme og såre nippler? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 31. juli 2017 #54 Del Skrevet 31. juli 2017 2 timer siden, LineG skrev: Har ikke kommet noe mer blod i dag. Stoppet i natt. Var ikke mye heldigvis, bare mest på papiret. Var ikke blodrød heller hvis jeg kan si det slik hah. Krysser fingrene for at det går bra. Men det skremmer meg veldig så har ikke sovet så veldig nye i natt. Men jeg prøver å ikke miste håpe, samtidig som jeg forbereder meg litt på at det kan gå galt. Hvordan går det med deg Da? har du forresten noen gode råd mot ømme og såre nippler? 🙈 Jeg hadde sikkert freaka ut selv! Men har hørt det er vanlig å blø etter sex pga skjøre slimhinner, så om det ikke var mye som kom og du ikke kjenner smerter, så tror jeg det skal gå bra! I dag er jeg forferdelig sliten og emosjonell! Har grått og sovet om hverandre 🙈 Da jeg trodde det var over, fikk jeg først latterkrampe av nevøen min, som gikk over til gråt. Crazytown her altså Jeg har så ømme og kløende pupper/brystvortene at jeg klikker, så det lurer jeg også på.. Fikk prøve salven Xylocain med søsteren min. Den virker bedøvende og hjalp faktisk litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 1. august 2017 Forfatter #55 Del Skrevet 1. august 2017 23 timer siden, tweet skrev: Jeg hadde sikkert freaka ut selv! Men har hørt det er vanlig å blø etter sex pga skjøre slimhinner, så om det ikke var mye som kom og du ikke kjenner smerter, så tror jeg det skal gå bra! I dag er jeg forferdelig sliten og emosjonell! Har grått og sovet om hverandre 🙈 Da jeg trodde det var over, fikk jeg først latterkrampe av nevøen min, som gikk over til gråt. Crazytown her altså Jeg har så ømme og kløende pupper/brystvortene at jeg klikker, så det lurer jeg også på.. Fikk prøve salven Xylocain med søsteren min. Den virker bedøvende og hjalp faktisk litt Nå høres jeg skikkelig teit ut men åh så deilig på en måte med de hormonene 🙈🙈 virkelig et godt tegn at alt er vel med bebis si! Haha selv om det sikkert ikke er deilig der å da med slike svingninger haha. Kjenner jeg er veldig bekymret. Tenker mye på om jeg fremdeles er gravid eller ikke. Har ikke spottet noe i dag annet en utflod (beklager detaljer) men klarer ikke å slå meg til ro at alt er okey. Har omtrent begynt å forberede meg og samboeren på at dette ikke går tror jeg må ringe legen i morgen for å høre om blodprøve eller no. Gynekologen i byen er ikke tilbake fra ferie før om to uker og så lenge klarer jeg ikke å vente. Samboeren foreslo å dra på privat ultralyd da. Vurderer det sterkt til uka igjen, men vil så gjerne få bekreftet at jeg er enda gravid.. dette er så utrolig vanskelig kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 1. august 2017 #56 Del Skrevet 1. august 2017 2 timer siden, LineG skrev: Nå høres jeg skikkelig teit ut men åh så deilig på en måte med de hormonene 🙈🙈 virkelig et godt tegn at alt er vel med bebis si! Haha selv om det sikkert ikke er deilig der å da med slike svingninger haha. Kjenner jeg er veldig bekymret. Tenker mye på om jeg fremdeles er gravid eller ikke. Har ikke spottet noe i dag annet en utflod (beklager detaljer) men klarer ikke å slå meg til ro at alt er okey. Har omtrent begynt å forberede meg og samboeren på at dette ikke går tror jeg må ringe legen i morgen for å høre om blodprøve eller no. Gynekologen i byen er ikke tilbake fra ferie før om to uker og så lenge klarer jeg ikke å vente. Samboeren foreslo å dra på privat ultralyd da. Vurderer det sterkt til uka igjen, men vil så gjerne få bekreftet at jeg er enda gravid.. dette er så utrolig vanskelig kjenner jeg. Hvor mange uker er du kommet nå? Jeg tok i uke 8 og fikk panikk fordi det ikke doblet seg, men fikk beskjed om at det er rundt 8 uker det begynner å flate ut. Så om å gjøre å ikke ta for sent også! Jeg betalte 900kr for privat ul. 100% verdt det og du får en skikkelig ro i hele deg når du får se det hjertet slå. Du burde gjøre akkurat det som trengs for å betrygge deg, mener nå jeg! Hvilke symptomer har du? Jeg tror dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 1. august 2017 Forfatter #57 Del Skrevet 1. august 2017 9 minutter siden, tweet skrev: Hvor mange uker er du kommet nå? Jeg tok i uke 8 og fikk panikk fordi det ikke doblet seg, men fikk beskjed om at det er rundt 8 uker det begynner å flate ut. Så om å gjøre å ikke ta for sent også! Jeg betalte 900kr for privat ul. 100% verdt det og du får en skikkelig ro i hele deg når du får se det hjertet slå. Du burde gjøre akkurat det som trengs for å betrygge deg, mener nå jeg! Hvilke symptomer har du? Jeg tror dette skal gå bra Det med uker er fremdeles ukjent haha føler er ca. Rundt 6 uker nå vil jeg tippe. Var på en tidlig UL for en uke siden og da så vi ikke stort. Fikk bare bekreftet at jeg var gravid. Kostet 1000 kr. Men var verdt det. Så blir nok å ringe legen i morgen for å høre med de om hva jeg kan gjøre for å roe meg ned Av symptomer så er det mest puppene det går på. Fått veldig fyldige og såre haha og så er jeg utrolig sliten og sulten. Får halsbrann av sterk mat noe jeg aldri har fått tidligere. Så er litt. Og litt forstoppelse da Blir nok å bestille en privat UL ihjem til uken hvis jeg ikke har fått noe brev fra han på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 8. august 2017 Forfatter #58 Del Skrevet 8. august 2017 Må si dagene går sakte nå. Har endelig fått time her i byen til UL, som da blir til mandag. Både gleder og gruer meg kjenner jeg. Har ikke hatt noen blødninger siden sist heller så det er positivt. Det skal bli godt å få kommet til den timen for å se hvordan ting er. Vi har jo snakket mye om hva vi skal gjøre om det ikke går nå heller og da tror jeg det blir en god pause. I morgen skal jeg ta en test igjen for å bare sjekke at ting ikke har endret seg. Håper det bare ikke gjør ting vondt værre Lå i senga i stad og planla det lange innlegget her, men nå som jeg sitter her å skriver er egentlig alt bare tomt. Vanskelig å få frem det man følger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 14. august 2017 Forfatter #59 Del Skrevet 14. august 2017 I dag er det ultralyd hos gynekologen. Blir spennede kjenner jeg. Både gleder meg og er nervøs på om vi ser noe osv. Er jo fremdeles litt bekymret for den lille blødningen jeg hadde, men har jo mye symptomer på graviditeten så! Er nå kvalm av alt av mat og værre blir det når jeg ikke spiser haha heldigvis så spyr jeg ikke men kvalmen den er slitsom Den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 14. august 2017 #60 Del Skrevet 14. august 2017 Lykke til på ul! Håper alt ser fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå