Gå til innhold

LineGs prøvedagbok


LineG

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Dragoste skrev:

Åh gratulerer! :yvonne:

Tusen takk 🙈 tok en clear blue i stad og da fikk jeg 1+2 så lurer virkelig på når jeg hadde eggløsning denne mnd :vetikke: men ja det hele ee uvirkelig! Håper det sitter for  deg også! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det  😊

Må ærlig si at jeg er redd jeg gledet meg for tidlig kanskje? Har opplevd at testene jeg har tatt blir svakere og svakere så merker jeg er veldig utrolig for det:vetikke: skal til legen i morgen men får vel ikke noen klare svar der før til mandag igjen. Blir nok å ta en clear blue i morgen tidlig også.

Merker ikke så mye symptomer annet enn murring og fastere pupper (i følge samboeren) så får nå se hvor dette går!

Trodde det skulle bli helt bra å se streker men stresser nesten mer nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

At testene blir svakere og svakere kan godt mulig ha noe med urinen å gjøre, at den har vært mere utvannet på de siste testene 😊 Satser på at dette går fint! 😁🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levd på en sky de siste dagene, helt frem til i går. Fikk ekstra vondt i magen og fikk plutselig brunt utfod på papiret. Har det i dag også men i dag har det også kommet blod så tror dette er forsøket er en SA. Skal ringe å høre med legen i morgen osv men føler selv at jeg ikke er gravid lengre på en måte. Har hvertfall funnet ut at jeg kan bli gravid da. Skal såklart ikke ta all sorg på forskudd men heller det enn å være positiv og så bli skuffet. Håper jeg får kommet inn til en GU i morgen for å se hva som skjer inni der. Blæh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig med blod :klem: Krysser fingrene for at det er en helt uskyldig blødning :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pjusk skrev:

Huff, så kjedelig med blod :klem: Krysser fingrene for at det er en helt uskyldig blødning :hjerte:

Takk:hjerte: håper virkelig at det er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dragoste :hjerte: .

Krysser alt vi har her hjemme selv. Vært noen tårer både fra mannen og meg selv i dag:cry3:. Vet jo ikke hva som har skjedd enda, har sluttet å blø frisk blod nå, ikke noen klumper som jeg har sett som har kommet ut. Vanskelig dette her.:vetikke: Får bare ringe til gynekologen og legen i morgen tidlig for å høre hva jeg bør gjøre nå. Vi som hadde en så fin dag i går, og hadde allerede kjøpt inn kopper til besteforeldre og greier.

Var faktisk på vei til svigers i går for å fortelle, men så var de heldigvis ikke hjemme. Og det er jeg superglad for nå. Er det liv så skal vi nok vente noen uker til med å fortelle. Er det ikke liv så er det jo ikke noe å fortelle uansett. Tenker at neste gang så blir det ihvertfall ikke å si det til noen før uke 12. Sa det til bestevenninnen min i går og føler nesten jeg jinxet det når jeg gjordet det hah. Jaja får nå se hva dagene fremover bringer. Får fokusere på eksamenslesning og jobb:Nikke:

Er veldig glad for at jeg har samboeren min da. Han er så god og forståelsesfull:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det må være ekkelt å oppleve :( Er nok våres største frykt å blø nå! Du vet enda ikke hva som skjer, det kan jo gå rette veien, men skjønner at dere er triste. Alt er så sårbart og usikkert nå i starten, merker det godt selv! 

Ta vare på hverandre og deg selv. Vi er her for deg ❤ Jeg velger å tenke positivt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, tweet skrev:

Shit, det må være ekkelt å oppleve :( Er nok våres største frykt å blø nå! Du vet enda ikke hva som skjer, det kan jo gå rette veien, men skjønner at dere er triste. Alt er så sårbart og usikkert nå i starten, merker det godt selv! 

Ta vare på hverandre og deg selv. Vi er her for deg ❤ Jeg velger å tenke positivt for deg!

Takk ❤ krysser for at det går nestegang!

---------------------------------

Da er det bekreftet at det var en SA som hendte i helga. Følte det på meg. Allerede mistet de faste puppene mine haha jaja. Så nå er det bare å vente til siste rest er ute og så vente på tanta!. Krysser fingrene for at den kommer om ikke så alt for lenge selv om gynekologen sa det kunne ta opp til 5 uker:sjenert:

Føler jeg har sørget ferdig. Nå er jeg klar for ny runde! Glad jeg slipper å finne på unnskyldning når vi skal ut sånn sett da. Hah. Vi er de første i gjengen som planlegger barn, hvor resten ikke er i nærheten av det stadiet vi er i :ler: nå skal resten av uken gå til skole og baking. Skal lage masse makroner og en sjokolademosse kake til dåp til søndagen pluss masse jobb i tillegg så dagene kommer til å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Huff det er ikke noe gøy 😣 håper kroppen ordner opp raskt og greit selv, så dere får prøve på nytt snart! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken har gått så utrolig sakte. Stoppet å blø helt på torsdag/onsdag så blir spennede å se hva som skjer videre i kroppen fremover. Kjenner ønsket har økt om å bli gravid. Savner følelsen som jeg hadde. 

Har forresten funnet ut at jeg skrev feil tidligere da :sjenert: var ikke at man ble lett gravid etter en livmorhalsprøve, men etter at man har tatt en slankeoperasjon så er man visst veldig fertil. Så ja, får håpe det er slik da! Har jo litt bevis på det siden jeg ble jo relativ fort gravid etter pilleslutt selv om det endte  i en SA. 

I kveld så skal jeg bare ligge på sofaen og late meg. Har hjulpet til med kaker og makroner til dåp i hele helgen og dagen i dag har gått til å være med på det. Så bå skal jeg chille max resten av kvelden før hardlesingen begynner til den siste eksamen som er på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Stund siden jeg har skrevet her inne nå. Merker at tiden har gått fryktelig sakte. Jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning for en til to uker siden, for kjente noe rart da hah. Og etter den dagen har jeg ikke kjent noe mer før nå i kveld. I kveld så har jeg svake svake murringer kjenner jeg. Er det mensen som kommer snart da tro? Gjenstår bare å se nå!

Nå får vi snart bilen våres da! :nori:Den er veldig etterlengtet. Vi har hatt litt problemer med å nå forhandleren så er veldig misfornøyd med det, og skulle egentlig ha hatt bilen den 15. Det som er mest provoserende er at han ikke svarer på mail om når vi kan komme. De fikk faktisk en servicepris i fjor,så de burde da for faen svare:angry::frustrert::frustrert: Siste gang vi fikk svar, så sa han at bilen er ferdig på torsdag så da gjenstår det å se det også! 

En koselig ting da, er at jeg og mannen skal til Oslo til helgen for å feire to års dag :rodmer: Gleder meg veldig til å bare komme bort fra hjemmet og bare fokusere på oss. Det skal gjøre godt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme etter oslo turen :) var en utrolig koselig tur med mannen ❤ har fått shoppet en del til han og en del bakeutstyr  og :ler:

I dag er det er 1 mnd siden SA, og ingen tegn til mensen eller noe enda. Fått ett sykt kviseutbrudd i ansiktet da, og ømme bryster, så ja har jo et lite håp selv om det også godt kan være sjokoladen jeg har spist:sjenert: får bare vente å se rett og slett.

OG vi har fått bilen våres da:nordvesta: den er så fantastisk :laugh: så har blitt en del bilkjøring de siste dagene :fnise: 

Men ja. Krysser alt for at det er en liten spire. Setter ikke alt for høye forhåpninger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ingen ting har skjedd enda. Mensenmurring har vært tilstede i natt og på dagen i dag men ingen tegn til mensen :vetikke: møkk. Snart 7 uker siden og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre om den ikke dukker opp snart. Bah. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh :bond: fikk positivt på testi dag og gravid 1 +2 på clear bluen.  Men jeg er så redd. Er ikke samme glede som  sist. Skal ringe legen i morgen igjen tenker jeg. Samboeren ble veldig glad da ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, LineG skrev:

Ææh :bond: fikk positivt på testi dag og gravid 1 +2 på clear bluen.  Men jeg er så redd. Er ikke samme glede som  sist. Skal ringe legen i morgen igjen tenker jeg. Samboeren ble veldig glad da ❤

Hurra! Gratulerer så mye!! Sjansen er mindre for SA nå, siden du hadde det sist! Lykke til!! Er selv i uke 6 og livredd. Men vi må jo bare tenke at dette går bra!! Du får opprette gravid dagbok 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelpe meg! Hadde en feeling på at det skulle gå fort 😄 Satser på denne sitter! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...