Gå til innhold

LineGs prøvedagbok


LineG

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, LineG skrev:

:velkommen: 

Ja gruer meg nesten mest til når jeg sitter der med positiv test igjen, når jeg nå ikke kan stole 100% på testene eller kroppen min etter siste SA. Men barneønsket er større enn frykten. 

Er en mulighet for det, men syklusen min har aldri tullet før, men en gang må vel kanskje være den første hah. Vet jo ikke 100% sikker på når jeg hadde det i og med at jeg ikke måler det. Stoler kanskje litt for mye på appen, men det har sånn sett fungert før. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre for tok jo en test senest i går tidlig (dog billigtest fra ebay) og den var negativ. TR skulle ha kommet på tirsdag. Er det noe vits å ringe legen i morgen eller skal jeg bare vente? Kjenner at noe jobber inni der men gudene vet hva haha

 

Takk😊 

Eg tenke det ikkje er noko behov å ringe legen før ev positiv graviditetstest. Det hender no at syklus tuller seg, spesielt etter p-pille slutt da, så ikkje godt å vite. Eg ville tatt ein ny test viss eg var deg, eg. 5 dagar over er litt da... Kryssar fingrane for deg!

Med di historie får du vel kome til tidleg ultralyd🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ser det faktisk ut til at det hjalp å skrive her i går for tanta har ankommet! På jobb. Og uten bind 😂 jaja godt jeg har foreldre som er på vei hjem fra hytta som kan komme innom. Håper de tar med seg sjokolade og 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
4 minutter siden, DMS skrev:

Gratulerer så mykje! Så flott å sjå det biletet!👏🏻😃

Takk  😊 får se om spiren holder denne gangen da. Er egentlig typisk nå for skulle  egentlig være en pause igjen med det og heller bygge hus osv men da får vi endre litt på planene haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.5.2018 den 18.53, blomst12 skrev:

Gratulerer!! :)Denne ganga skal den sitte 🤞🤞🤞

 

På 16.5.2018 den 15.16, tweet skrev:

Neimen!! Gratulerer så mye! 😍

Tusen takk dere 😊 

Uke 6 +1 i dag. På torsdag skal jeg til gynokologen , egentlig for å ta celleprøve men vi får se om jeg ikke får lurt han til å se i magen i stede haha. Håper ting er som det skal. Har ikke kommet så langt før så 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, LineG skrev:

 

Tusen takk dere 😊 

Uke 6 +1 i dag. På torsdag skal jeg til gynokologen , egentlig for å ta celleprøve men vi får se om jeg ikke får lurt han til å se i magen i stede haha. Håper ting er som det skal. Har ikke kommet så langt før så 🤞

Så bra! Klart han burde ta sjå om han finn eit bankande hjerte med di historie. Dette skal gå vegen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tweet skrev:

Nå er jeg spent! 😁

🙈 

Er 6 uker på vei, noen som stemmer fint med lille frøet! Skal tilbake om fire uker  for neste ultralyd 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:rodmer:fantastisk!

Det er opp ned ja, men det har jo egentlig ikke noe å si på slike bilder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonio skrev:

:rodmer:fantastisk!

Det er opp ned ja, men det har jo egentlig ikke noe å si på slike bilder. :fnise:

Ja ikke sant :rodmer:  

 

Man ser ikke så veldig tydelig hva det er enda, pappan min syntes det lignet på en sviske :hoho:

 

---

Nå skal jeg bli flinkere med å  slappe av og nyte tiden (selv med kvalme). Er jo bare 3 uker til nestegang jeg skal hilse på og da skal samboeren endelig få være med :hjerte::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inne og sniker litt. Glad for at du er så langt på vei nå. Krysser fingrene for at dette går veien! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunaktig utflod 😓 veldig lyst men misfarget ( tmi men ser ut som fett). På tredje dagen nå. Ikke mye som kommer men... 

Kan ikke gå galt nå??? Så jo bankende hjerte på fredag jo 😥 Er så redd nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har vondt og blodet er friskt, hadde jeg prøvd å ikke bekymre meg så mye! Kan være et lite sår eller rift. Husk at slimhinnene blir veldig skjøre under graviditeten! :) Det går nok bra 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...