Gå til innhold

LineGs prøvedagbok


LineG

Anbefalte innlegg

Ja da var det min tur til å opprette en prøvedagbok. Har ikke skrevet så mye her før, men tenkte at dette kunne være en fint sted for å lufte tanker og følelser igjennom prosessen da jeg ikke vil snakke med noen andre om det annet enn min samboer haha 

Kan jo starte med å fortelle litt om meg/oss: 

Jeg er 25 år, min samboer er 24. Han er utdannet elektriker og skal studere videre til høsten (nettstudie ved siden av jobb). Jeg er selv student, går på nettskole for å fullføre min Bachelorgrad. Jeg jobber 40 % stilling i en klesbutikk ved siden av og så har jeg også kjøkkenjobb ved behov for kommunen vi bor i. Har nå søkt på en 100% stilling innenfor klesbutikken som jeg håper jeg får. 

Ellers så sluttet jeg på pilla i midte av Januar, og starter vår første prøveperiode nå, nå som TR nesten er over Så det blir veldig spennende. Er jo et hav av informasjon på Internet om alt fra eggløsning og tester osv så blir spennende å prøve seg litt frem. Har kjøpt noen eggløsningstester som jeg skal prøve ut denne gangen. Ellers så var planen å få en 2018 baby, men ja vi fortsetter som vi alltid har gjort men bare uten prevensjon:nigo: Så får det bare gå seg til på veien :)

Har gått på pilla de siste 14 årene, men har hatt noen avbrekk når jeg har tatt noen operasjoner som krever dette. Siste var for ett år siden. Så blir spennende å se hvordan kroppen reagerer i forhold til sykluser osv. :) Kan jo og fortelle at jeg er slankeoperert så kommer til å havne i kategorien "risikosvangerskap", men har allerede blitt forsikret at jeg kommer til å bli godt fulgt opp med kontroller osv. 

Ser veldig frem til dette nye kapitlet i livet. Det beste av det hele er at vi er to om dette. Vi begge føler det samme og er klare for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...