Gå til innhold

LineGs prøvedagbok


LineG

Anbefalte innlegg

Ligger her våken da med nedpress og litt kynner. Trodde klokken skulle være mye senere men fikk nå  ca 3 timer på øyet da :rolleyes:

Har tilogmed satt på alarm på tlf om hvor mange timer det er igjen til 2019 for å følge med på når jeg kan ordentlig slappe av :fnise: bare 1 dag, 22 timer og 13 minutter igjen 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, TeamWP skrev:

12 timer og22 min. Ca.🤣👏🏻👏🏻👏🏻

You hang in there😂

Du også! Haha hvordan er formen? Kjenner du noen endringer om noe er på vei til å skje? Haha 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, LineG skrev:

Du også! Haha hvordan er formen? Kjenner du noen endringer om noe er på vei til å skje? Haha 😄

 

Haha ikke en dritt🤪formen er eleendig!! Jeg er bare såå klar men null tegn😲og ja,jeg kjenner etter🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuugh denne  nattesøvnen altså..

Vondt å ligge for lenge på den ene siden om gangen og i tillegg driver jeg og får kraftige kynner nå og da med nedpress.. 

Ting begynner å bli tungt nå! Vil møte lillegutt snart men samtidig er jeg ikke klar 😅 er alltids noe man skulle ha gjort si.

Får vel stå opp nå og gi opp kampen med senga og se om ikke sofaen er  bedre.  Får vel spise litt og for i følge kroppen så sulter jeg ihjel nå 🙄 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått nedpress ved enkelte av kynnerne jeg også nå. Inatt/tidlig morgen var det ett par som var så vonde at det føltes nesten som rier! Men gikk over🙄

Kos deg med mat og ha en så fin dag som du kan @LineG 🤗 vi får nyte de rolige morgener mens vi har dem🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, TeamWP skrev:

Fått nedpress ved enkelte av kynnerne jeg også nå. Inatt/tidlig morgen var det ett par som var så vonde at det føltes nesten som rier! Men gikk over🙄

Kos deg med mat og ha en så fin dag som du kan @LineG 🤗 vi får nyte de rolige morgener mens vi har dem🤭

Ja gjelder å nyte morgenene nå før de små guttene våres kommer nå! Kan jo skje når som helst nå! 🤭 

 

-- 

I dag er det omvisning på føden. Trodde egentlig det skulle være gruppevisning, men til min store glede så var min veninne på en tidligere time i dag og kunne så fint fortelle meg at det er bare oss og jordmor! Det betyr at jeg faktisk kan prate litt og spørre litt spm! #sjenert 

Tror jeg skal høre om jeg ikke har mulighet til å få en kontroll til hos de, da jeg ikke har noen form for kontroll før 22 januar som da er overtids kontroll.

Er ikke helt komfortabel med det og føler ikke at timene hos jordmor har hjulpet noe da vi egentlig ikke har pratet så mye. Ikke noe om amming eller fødsel eller noen ting. Er veldig sikker på at det ikke er min jordmor som skal ha omvisningen også for var hun jeg pratet med når jeg ringte for å få omvisning og da spurte hun en annen person om hun hadde tid haha.

Nestegang håper jeg at jeg får en annen jordmor som kanskje ser meg mer, for jeg er en person som ikke gjør så mye ut av meg og tørr ikke helt å stå opp for meg selv. Har vært veldig klar på dette for samboeren min at han må være stemmen min under fødsel da jeg ikke vil være til bry 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Du fikk ønske oppfylt da, han holdt seg inne til over nyåret 👏👏

Haha ja og det er jeg  veldig glad for 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja daa er det bare å gjette når lillegutt kommer da. Klokka syv i kveld blir det satt inn ballong så får vi se hvordan dette går 😱

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii masse lykke til ❤ håper du slipper å gå så lenge! Kanskje tar du helg med baby i armene😁🤲

💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, TeamWP skrev:

Oii masse lykke til ❤ håper du slipper å gå så lenge! Kanskje tar du helg med baby i armene😁🤲

💙

Takk for det :)

 

 

-- oppsummering av kvelden: kom til føden 19.00 og tokk da ctg for måle hjerte og bevegelse på lillegutt. Alt var veldig fint og så var det da å sette inn ballong, noe jeg grudde meg til, men blepositiv overrasket over hvor greit det gikk! Nå var jeg moden og med 1,5 cm og. Vi valgte da å bli her 

For å beskrive resten av kvelden ; vondt. Fikk fort sammentrykniger osv og på slutten bar de med under 1 minutt etter hverandre.  Fikk morfinsprøyte i skinka og en sovetabletter som nå har hjulpet til å få meg til å slappe av! Så nå skal jeg prøve å sove litt til 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiii før helgen må det bli da ja:)))

Håper du fikk sovet og hvilt før den store jobben❤tenker på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye 😭❤️❤️ Spent på å høre en eventuell fødselshistorie, eller bare hvordan det gikk! Håper dere koser dere masse ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 1.36, TeamWP skrev:

Aaww  gratulerer såå masse med lille💙

 

 

På 11.1.2019 den 1.40, tweet skrev:

Gratulerer så mye 😭❤️❤️ Spent på å høre en eventuell fødselshistorie, eller bare hvordan det gikk! Håper dere koser dere masse ❤️

 

På 11.1.2019 den 7.17, tuppelene skrev:

Gratulerer så mye med lille W 💙 kos dere masse💙

 

På 11.1.2019 den 9.03, Patriotpaula skrev:

Gratulerer så mye 💙 Kos dere masse med lille 💙👶🏻

Tusen takk dere 💙 

Fy søren så tøft en fødsel er. Det må jeg bare si! Uansett hvor mye man leser seg opp på ting kan det ikke beskrives før man faktisk har vært igjennom, og selv ikke da er det sammenlignbart da alle har såå forskjellig. Og ikke minst dagene etterpå med ammining osv. Ingen kan forbedre seg på det på forhånd. Så ja skal være såpass ærlig og si at de siste dagene har vært tøffe hvor jeg omtrent har følt meg lenket til senga for å amme en liten gutt som ikke ble mett. 

Heldigvis har jordmødrene nå sett at jeg har for lite melk til å mette han enn så lenge så nå har vi faktisk fått sovet litt alle tre og kost oss med amming vitende at er han mer sulten etterpå er det ikke vanskelig å spørre etter erstatning til han.

Sliter litt med den fantastiske morsfølelsen alle sier kommer omtrent med en gang de er ute, men føler ikke jeg har det? Syns såklart han er den nydeligste babyen jeg har sett i hele verden (selv som nyfødt) og tenker og bekymret meg for hvordan han har det osv. Han er jo babyen min. 💙

Hva definerer egentlig morsfølelsen? 

Selve fødselshistorien kommer nok etterhvert. I følge gynokologen som var med under var dette en drømmefødsel for førstegangs, bortsett fra at jeg måtte operere ut morkaka. Mitt syns på fødselen: not so much. For meg var det veldig tøft 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...