Gå til innhold

Er nordmenn som liker Trump dumme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Mask skrev:

Gidder ikke å argumentere med en som blått benekter alt som hinter om at Trump kan være rasist. Er så utrolig vanskelig å argumentere med rasister når de selv ikke ser rasismen i uttalelsene. Så jeg herved melder meg ut av debatten, lykke til videre.

Og der er problemet med manglende argumenter. 

Endret av Husholdning1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Mask skrev:

Ok, mener du det ikke var rasistisk å foreslå at Obama ikke var amerikansk og måtte ha fødsels sertifikatet? som beviste at han var født i Hawaii?  Hvis du mener at det ikke var rasistisk ja da kan jeg si at debatten her er avsluttet for du kommer jo bare til å bortforklare eller benekte alt....

Det med fødselsattesten til Obama hadde ikke noe med rasisme å gjøre. For å kunne bli president i USA, så må man være født i USA. Trump hevdet at Obama ikke var født i USA for å få ham kastet som president.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 19.37, AnonymBruker skrev:

Litt naive, i hvert fall. Liker Thomas Seltzers forslag til realitykonsept: Norsk Alt.right-warrior (med livsstilssykdommer) må klare seg selv i en uke i Trumps USA. Uten hjelp fra PK-staten/familie

Anonymkode: 57753...626

hadde heller hengt meg selv enn å la andre dumme oss ut. har mange ganger tenkt om jeg ville greid meg i usa.

Endret av LittleBabyNothing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil jo påstå at det gjelder alle nasjonaliteter.

Anonymkode: 987be...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hulderen skrev:

Det med fødselsattesten til Obama hadde ikke noe med rasisme å gjøre. For å kunne bli president i USA, så må man være født i USA. Trump hevdet at Obama ikke var født i USA for å få ham kastet som president.

Han ville vel se beviset så ikke det skulle være noen tvil. Med oppvekst på Hawaii var vel ikke så rart?

Anonymkode: fab28...d6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller tvert imot. Trump er menneskehetens store håp.

Anonymkode: 143cf...07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.5.2020 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Ja. Mannen kan være et økonomisk vidunder. Men mannen er slem, motbydelig og ekkel. Det burde alle klare å se.

Anonymkode: 43927...3bb

Amerikanerne ville ha et skifte og valgte Trump. Hadde ikke koronaen og BLM ville han blitt gjenvalgt. Nå er det mer åpent. Han setter USA først og det gikk han til valg på. Kanskje andre land har noe å lære der, også Norge. Han sier mye rart men for amerikanerne er det politikken som gjelder.

Anonymkode: fab28...d6f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mask skrev:

Det eneste jeg kan si jeg støtter Trump med er økonomien, han har styrt økonomien i landet nokså bedre en det folk flest hadde forutsett. Men nå, er han en synlig rasist som ikke engang forsøker å samle befolkningen i en trøblet tid, med BLM og Korona. Han feilet på begge. 

Men om 100 dager så er det valg og da kan vi få en president med mulig demens, moro. 😒

Jaja det med demensrykter tar jeg med en klype salt, kan vel ikke bli så mye verre enn det er nå. Det som er virkelig interessant er hvem som han velger som visepres.  For han står neppe løpet fullt ut.

Kanskje det blir verdens mest sexy president, Michelle Obama   🤩 

Anonymkode: 46313...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja det med demensrykter tar jeg med en klype salt, kan vel ikke bli så mye verre enn det er nå. Det som er virkelig interessant er hvem som han velger som visepres.  For han står neppe løpet fullt ut.

Kanskje det blir verdens mest sexy president, Michelle Obama   🤩 

Anonymkode: 46313...ac0

eller Kamella Harris, gud bedre håper det ikke blir denne dama:

 

Endret av Mask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja det med demensrykter tar jeg med en klype salt, kan vel ikke bli så mye verre enn det er nå. Det som er virkelig interessant er hvem som han velger som visepres.  For han står neppe løpet fullt ut.

Kanskje det blir verdens mest sexy president, Michelle Obama   🤩 

Anonymkode: 46313...ac0

Har hun god nok erfaring?

Anonymkode: d578e...750

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hun god nok erfaring?

Anonymkode: d578e...750

Skal ikke så mye til å ha mer erfaring enn den gjøken som sitter der nå

Anonymkode: 46313...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det synes jeg absolutt.

Anonymkode: b4213...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bienvilleparish
På 31.5.2020 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke så stor forskjell på retorikken til Sylvi Listhaug og Trump, så jeg tenker nok at det er mye av samme folka. Listhaug bygget jo også en "mur" i Finnmark.

Vet ikke om de er dumme, men iallefall veldig egoistiske. Lar seg sjarmere av politiske "smuler" som vannscooter, lakrispiper, religiøs flørting og retorikk som fremmer oss/dem tankegang. På den andre siden har vi de som er tilhengere av skattehensyn som Rimi-Hagen osv., det er jo de som er de endelige "vinnerne" av slik økonomisk politikk. 

Anonymkode: 143cf...07c

Så har du jo de som lar seg hjernevaske av all svartmalinga norske aviser skriver, som forøvrig er blodrøde. Man tenker jo sitt om disse også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Heller tvert imot. Trump er menneskehetens store håp.

Anonymkode: 143cf...07c

Liker ironien.

En narsissist av rang, ingen dannelse og normale sosiale antenner, manglende impulskontroll og oppførsel lik småunger i trassalderen. Visst fanden er nordmenn og andre som liker mannen dumme. Han var en vandrende katastrofe før han ble president, nå finnes det ikke engang ord i ordboka som kan beskrive situasjonen.

Anonymkode: 54412...98f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tror kanskje Trump selv kanskje er dum. Han snakker de dummes sak, og det er tydeligvis mange av dem.

Anonymkode: 5c527...ed7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, oxycodone skrev:

Så har du jo de som lar seg hjernevaske av all svartmalinga norske aviser skriver, som forøvrig er blodrøde. Man tenker jo sitt om disse også. 

Hehe... Blodrøde..... Vel, jeg må nesten le litt hvis du sammenligner Vg og Dagbladet med f.eks. Klassekampen.

Anonymkode: 46313...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe... Blodrøde..... Vel, jeg må nesten le litt hvis du sammenligner Vg og Dagbladet med f.eks. Klassekampen.

Anonymkode: 46313...ac0

Får ta deg en realitetssjekk om du ikke klarer å forstå det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, oxycodone skrev:

Får ta deg en realitetssjekk om du ikke klarer å forstå det 

Forstår veldig bra, ingen grunn til å ta en sur tone

Anonymkode: 46313...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...