Gå til innhold

Er nordmenn som liker Trump dumme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere nordmenn som liker Trump er dumme?

Anonymkode: ec5b2...dfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere nordmenn som liker Trump er dumme?

Anonymkode: ec5b2...dfd

Å like noen betyr ikke at man er politisk enig med personen. I USA stemmer man mer på parti enn på person og tankegangen er annerledes både politisk og privat enn i Norge og blant nordmenn. Du bør dermed stille spørsmålet på en annen måte for å skjønne hva du er ute etter å få svar på. 

Å like noen, kan bety så mangt. 

Anonymkode: 876ad...ccb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg ser ikke nødvendigvis på de som bokstavelig talt dumme, men med overfladisk eller uengasjert samfunnsinteresse og begrenset vilje eller evne til selvstendig tenking.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å like noen betyr ikke at man er politisk enig med personen. I USA stemmer man mer på parti enn på person og tankegangen er annerledes både politisk og privat enn i Norge og blant nordmenn. Du bør dermed stille spørsmålet på en annen måte for å skjønne hva du er ute etter å få svar på. 

Å like noen, kan bety så mangt. 

Anonymkode: 876ad...ccb

Jeg ser vel på mennesker som både liker Trump personlig, og som støtter ham politisk som temmelig dumme:fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere nordmenn som liker Trump er dumme?

Anonymkode: ec5b2...dfd

Ja, faktisk...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som liker clinton er dumme. De som liker trump er dumme.

De som mener at folk med andre meninger enn seg selv er dumme, de er dumme de, og det gjelder 99.9% av menneskene ;) 

 

Men nvm, bare fortsett circlejerken dere, eller kvinneversjonen  Lul eksdee

Anonymkode: d369b...8dd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du "liker" eller "er enig med". Ganske stor forskjell. Man kan like noen ene og alene grunnet underholdningsverdien de har, dersom en har en humor der man syns det er morro med den type skandale og drama så betyr ikke det at man nødvendigvis dum

Om man er enig med han er det kanskje en annen sak :ac:

Anonymkode: 983e1...735

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere nordmenn som liker Trump er dumme?

Anonymkode: ec5b2...dfd

Er nordmenn som ikke liker Trump dumme?

Etter å ha tatt i betraktning flere av svarene her i tråden; ja.

Anonymkode: c9748...4f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus

De som liker politikeren Trump (Mr President :bond:) er dumme!

De som liker foretningsmannen Trump, er dumme!

De som liker personen Trump (The Donald :skratte:) er veldig dumme!

I mine øyne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem som blander det å like politikken og personen synes jeg er dumme :) 

Anonymkode: cce8a...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker hverken mannen eller politikeren Trump. Etter min mening er det som liker mannen ELLER politikken hans, temmelig ignorante og naive. 

Anonymkode: 0dba0...9a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt naive, i hvert fall. Liker Thomas Seltzers forslag til realitykonsept: Norsk Alt.right-warrior (med livsstilssykdommer) må klare seg selv i en uke i Trumps USA. Uten hjelp fra PK-staten/familie

Anonymkode: 57753...626

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. 

At man har en annen politisk tankegang enn andre betyr ikke at man er dum.

Jeg for min del er glad jeg slapp å stemme på Trump eller ikke.

Anonymkode: 6375d...f20

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må gjerne kalle oss dumme. Men når Mexico betaler for den 20 meter høye betongmuren langs  hele grense, samtlige amerikanere får billigere helseforsikring med lavere egenandel og det blir fred i Midtøsten så kommer dere til å se at det eneste fornuftige var å støtte Trump. 

Vent å se, alt går etter Trumps plan. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg misliker å sette merkelapp på mennesker. Det øyeblikket vi gjør det fratar vi så mye, vi umenneskeliggjør mennesker. Jeg vil heller si de er villedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nordmenn som er imot trump dumme ? trump har levert allerede og gjør en god jobb. er vi dumme fordi vi stemte på en som ikke er politisk korrekt venstrevidd og hykler ? både trump og clinton var dårlige valg, men trump er ikke like falsk og vrir ikke på sannheten slik som hillary. verden har blitt så politisk korrekt at folk heller velger å vri på sannheten for å ikke støte noen istedenfor å bruke logikk og fornuft. trump har baller og sier ting rett ut isteden for å vri på sannheten like mye som de som er PK. han gjør sikkert en god jobb i perioden. trenger en president med baller som tørr og si ting folk ikke vil høre :) 

 

nå vant jo også trump valget. etter den lange hatkampanjen mot ham. media som er kjøpt og betalt av clinton og alt det negativet som media har dratt opp og prøvd å ødlegge for ham så likavell står han der. han vant fordi han var best. og som obama sa, clinton gjore ikke en god nok jobb. dere på kg hater vell han bare fordi den dumme grab em by the pussy kommentaren. det er småting som ingen bryr seg om og skal ikke påvirke valget, selv om clinton virkelig prøvde å utnytte det, så failet det :) jeg ble kjempeglad når trump vant :)jeg syns også menn er bedre egnet som toppleder i de fleste tilfeller 

Endret av brownbrown
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...