Gå til innhold

Er nordmenn som liker Trump dumme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, brownbrown skrev:

er nordmenn som er imot trump dumme ? trump har levert allerede og gjør en god jobb. er vi dumme fordi vi stemte på en som ikke er politisk korrekt venstrevidd og hykler ? både trump og clinton var dårlige valg, men trump er ikke like falsk og vrir ikke på sannheten slik som hillary. verden har blitt så politisk korrekt at folk heller velger å vri på sannheten for å ikke støte noen istedenfor å bruke logikk og fornuft. trump har baller og sier ting rett ut isteden for å vri på sannheten like mye som de som er PK. han gjør sikkert en god jobb i perioden. trenger en president med baller som tørr og si ting folk ikke vil høre :) 

Enig.  

Man kan si mye om Trump, men han lyver ikke og han kommer ikke med løfter han ikke kan holde. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Enig.  

Man kan si mye om Trump, men han lyver ikke og han kommer ikke med løfter han ikke kan holde. 

han er politikker så han må lyve innimellom. men likavell, han er ikke i nærheten så like falsk  og drar ikke så mange løgner som hillary

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke møtt en Trump tilhenger som ikke forsvarer sine synspunkter med rasisme og ikke svarer på spørgsmål med "jamen kannskje er målet med handlingene hans til gode for alle"og "vi trenger jo ikke klimaforskninger".

Har desverre ikke støtt på "Trumpere" med sunn fornuft og logikken i orden. 

Kan likevel ikke utelukke å det finnes "Trumpere" med noe mellom ørene. Har dog begynt å tvile litt på det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

han er politikker så han må lyve innimellom. men likavell, han er ikke i nærheten så like falsk  og drar ikke så mange løgner som hillary

Nei, han trenger ikke lyve og han lyver ikke.  

Tror du må huske på at Trump er en merkevare. Om Trump lyver så ville folk mistet tilliten til Trumpnavnet og han ville tapt store penger.  Derfor lyver aldri Trump og selvsagt også fordi han er god kristen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
16 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Du må gjerne kalle oss dumme. Men når Mexico betaler for den 20 meter høye betongmuren langs  hele grense, samtlige amerikanere får billigere helseforsikring med lavere egenandel og det blir fred i Midtøsten så kommer dere til å se at det eneste fornuftige var å støtte Trump. 

Vent å se, alt går etter Trumps plan. 

 

8 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Enig.  

Man kan si mye om Trump, men han lyver ikke og han kommer ikke med løfter han ikke kan holde. 

I+m+not+sure+if+you+re+serious+or+retard 

:fnise:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg syne Trump er en stor idiot så tenker jeg at det må være en grunn for at Amerikanere har valgt han, jeg tenker ikke at alle som stemt Trump er idioter men at de ville ha en forandring og de var villig til å "gamble" litt.

Men jeg skjønner ikke hvorfor Nordmenn skal like han, er det fordi de synes han er komisk? eller har de tro på at han kan bedre økonomien i USA? 

Anonymkode: 06594...a70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest
2 minutter siden, Overrasket skrev:

 

I+m+not+sure+if+you+re+serious+or+retard 

Jeg vet ikke. Men jeg vil gjerne se Trump i en slik drakt.  Så bilder i hodet nå, og det så interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Nei, han trenger ikke lyve og han lyver ikke.  

Tror du må huske på at Trump er en merkevare. Om Trump lyver så ville folk mistet tilliten til Trumpnavnet og han ville tapt store penger.  Derfor lyver aldri Trump og selvsagt også fordi han er god kristen. 

Eh.. han lyver jo i hvert eneste intervju. 

Anonymkode: 06594...a70

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, gjestvest skrev:

Jeg vet ikke. Men jeg vil gjerne se Trump i en slik drakt.  Så bilder i hodet nå, og det så interessant ut.

Enig med deg. Det er hele grunnen til at jeg har selv moderat interesse for amerikansk politikk. Når skal Donnie the German immigrant ta scenen i spiderman-drakt? NÅR!? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh.. han lyver jo i hvert eneste intervju. 

Anonymkode: 06594...a70

Det gjør han ikke. Men lyver gjør han nok. Det må alle politikere gjøre i karrieren sin uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kittlingur skrev:

Jeg har ennå ikke møtt en Trump tilhenger som ikke forsvarer sine synspunkter med rasisme og ikke svarer på spørgsmål med "jamen kannskje er målet med handlingene hans til gode for alle"og "vi trenger jo ikke klimaforskninger".

Har desverre ikke støtt på "Trumpere" med sunn fornuft og logikken i orden. 

Kan likevel ikke utelukke å det finnes "Trumpere" med noe mellom ørene. Har dog begynt å tvile litt på det.

Forklar hvordan han er rasist?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, brownbrown skrev:

Forklar hvordan han er rasist?

Det ble vel ikke hevdet at Trump er rassist, men at brukeren ikke hadde møtte noen tilhengere som ikke forsvarer seg med rasisme. Det er jo helt forskjellige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er en uting å kalle folk med andre politiske meninger enn seg selv for dumme. Hva gjør man da med debattklimaet? Jo folk tør ikke å si sine egne meninger i debatter, og det ender opp med overraskende valgresultater som Brexit og Trump. 

Jeg tror at Hillary hadde vært like ille for USA. Ingen av de som stod til valg hadde vært bra for landet og verden. Så jeg tror nesten det hadde vært litt hipp som happ hvem som vant. De hadde bare ødelagt landet sitt på forskjellige måter.

Anonymkode: 5fd01...1e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
4 minutter siden, Overrasket skrev:

Enig med deg. Det er hele grunnen til at jeg har selv moderat interesse for amerikansk politikk. Når skal Donnie the German immigrant ta scenen i spiderman-drakt? NÅR!? :bond:

Du vet jo svaret: Aldri. For når drakta tas av er håret statisk og står rett opp. Og det kun på den ene sida.  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
3 minutter siden, gjestvest skrev:

Du vet jo svaret: Aldri. For når drakta tas av er håret statisk og står rett opp. Og det kun på den ene sida.  :vetikke:

Dessuten kommer han her og blir med på festen: 

0067.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirken stemplet Galileo Galilei som løgner og først flere hundreår senere innrømmet de at han hadde rett hele tiden. 

Noe å tenke over før man stempler Trump som løgner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Nei, han trenger ikke lyve og han lyver ikke.  

Tror du må huske på at Trump er en merkevare. Om Trump lyver så ville folk mistet tilliten til Trumpnavnet og han ville tapt store penger.  Derfor lyver aldri Trump og selvsagt også fordi han er god kristen. 

Øh...

"Se hva som skjedde i Sverige i går!" ...Når det ikke skjedde noe spesielt dagen før i Sverige.

"Det har aldri vært flere publikumere ved en presidentinnsettelse!" ...Som man enkelt kan se at ikke stemmer ved å se på lett tilgjengelige bilder.

Osv...

Men direkte løgner er han nok ikke. Det virker som han ikke helt klarer å skille virkelighet fra fantasi og tror at det han sier automatisk er en "fact", bare fordi han sier det. Eventuelt en "alternative fact".

Anonymkode: 57753...626

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Kirken stemplet Galileo Galilei som løgner og først flere hundreår senere innrømmet de at han hadde rett hele tiden. 

Noe å tenke over før man stempler Trump som løgner. 

... og folket valgte Hitler demokratisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...