Gå til innhold

Jesus er sannheten!


Anbefalte innlegg

Eg trur på Jesus fordi at Han er sannheten. Eg vil ikkje til ildsjøen i all evighet, men til himmelen i all evighet. Eg trenger Jesus fordi eg er eit fortapt menneske uten Han. Det er godt at Gud (Faderen, Jesus og Den Hellige Ånd) sendte Gud (Jesus) til verden for å sleppa fortapelsen. Men det verste som kan skje meg er at eg kommer vekk frå Jesus. Derfor treng eg Guds Ord kvar dag. Leser ofte i bibelen og hører daglig på forkynnelse som er Jesus fokusert. ( www.forkynn.no/andersen.html ) Selvfølgelig har eg fri vilje, ikkje noko tvang, men eg er avhengig av Jesus kvar dag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, hjortesvin skrev:

Eg trur på Jesus fordi at Han er sannheten. Eg vil ikkje til ildsjøen i all evighet, men til himmelen i all evighet. Eg trenger Jesus fordi eg er eit fortapt menneske uten Han. Det er godt at Gud (Faderen, Jesus og Den Hellige Ånd) sendte Gud (Jesus) til verden for å sleppa fortapelsen. Men det verste som kan skje meg er at eg kommer vekk frå Jesus. Derfor treng eg Guds Ord kvar dag. Leser ofte i bibelen og hører daglig på forkynnelse som er Jesus fokusert. ( www.forkynn.no/andersen.html ) Selvfølgelig har eg fri vilje, ikkje noko tvang, men eg er avhengig av Jesus kvar dag.

Dette høres ikke helt sunt ut, men hver sin lyst. 

Anonymkode: b7fa5...73c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
7 minutter siden, hjortesvin skrev:

Eg trur på Jesus fordi at Han er sannheten. Eg vil ikkje til ildsjøen i all evighet, men til himmelen i all evighet. Eg trenger Jesus fordi eg er eit fortapt menneske uten Han. Det er godt at Gud (Faderen, Jesus og Den Hellige Ånd) sendte Gud (Jesus) til verden for å sleppa fortapelsen. Men det verste som kan skje meg er at eg kommer vekk frå Jesus. Derfor treng eg Guds Ord kvar dag. Leser ofte i bibelen og hører daglig på forkynnelse som er Jesus fokusert. ( www.forkynn.no/andersen.html ) Selvfølgelig har eg fri vilje, ikkje noko tvang, men eg er avhengig av Jesus kvar dag.

Er du usikker på om det du tror på er rett? Hvorfor må du utbre om din tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus er indeed sannheten, det er sant at du går rett inn blant mentalpasienter med det opplegget der. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, hjortesvin skrev:

Eg trur på Jesus fordi at Han er sannheten. Eg vil ikkje til ildsjøen i all evighet, men til himmelen i all evighet. Eg trenger Jesus fordi eg er eit fortapt menneske uten Han. Det er godt at Gud (Faderen, Jesus og Den Hellige Ånd) sendte Gud (Jesus) til verden for å sleppa fortapelsen. Men det verste som kan skje meg er at eg kommer vekk frå Jesus. Derfor treng eg Guds Ord kvar dag. Leser ofte i bibelen og hører daglig på forkynnelse som er Jesus fokusert. ( www.forkynn.no/andersen.html ) Selvfølgelig har eg fri vilje, ikkje noko tvang, men eg er avhengig av Jesus kvar dag.

ffa.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en Gud som sier tro på meg eller brenn til evig tid. 

Anonymkode: 57733...fdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ikke helt sunt ut, men hver sin lyst. 

Anonymkode: b7fa5...73c

Er opptatt av fysiske psykiske sosiale og åndelige behov 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Er du usikker på om det du tror på er rett? Hvorfor må du utbre om din tro?

Nei. Trua kjem av forkynnelsen og forkynnelsen kjem av Guds Ord. Alle trur på noko, og då er det jo slik at det hjerta er fullt av taler munnen. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Silfen skrev:

Jesus er indeed sannheten, det er sant at du går rett inn blant mentalpasienter med det opplegget der. 

Det står i bibelen at det ikkje er dei friske som trenger legen (Jesus) men dei som har det vondt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Screenshot_20170305-181137.png

Anonymkode: 51ad2...c80

Er mykje ein ikkje forstår!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, chisandra skrev:

Vi har alle vårt, ts. Selv er jeg avhengig av kaffe hver dag. :icon_lol:

 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det gjør deg glad er det kjempeflott så lenge du følger kardemommeloven :) 

Anonymkode: 50171...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, hjortesvin skrev:

Er mykje ein ikkje forstår!

De fleste forstår at det er teknologi , medisiner og leger som redder liv når noen blir alvorlige syke og ikke en fantasifigur som "gud". 

Om man har en så ståltro på at gud er den som helbreder en, hvorfor oppsøker religiøse sykehus når de blir syke? Kan de ikke bare be en bønn så ordner gud opp ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt av en Gud som sier tro på meg eller brenn til evig tid. 

Anonymkode: 57733...fdf

Det Han egentlig seier er vel tru på meg så får du det bedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det gjør deg glad er det kjempeflott så lenge du følger kardemommeloven :) 

Anonymkode: 50171...3eb

Skal vera seg sjøl, og vera opptatt av å gjera godt osv. er ikkje negativt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjortesvin skrev:

Skal vera seg sjøl, og vera opptatt av å gjera godt osv. er ikkje negativt 😊

Jeg skrev at det var kjempeflott hvis det gjør deg glad. Vil ikke si det er særlig negativt :P 

Anonymkode: 50171...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...