Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest canacas
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det henger bare ikke på greip da du har selv sagt at du er uføretrygdet og hvis jeg ikke husker feil har du også sagt at du ikke har fungert i arbeidslivet pga dine utfordringer. Du kan gjerne kalle deg selv pensjonist, men du er uføretrygdet.

Anonymkode: 8a16d...e7c

Det heter uførepensjon. Trygd er et utgått begrep. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Det stemmer! 

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

1 minutt siden, WubWub skrev:

Det stemmer! 

Det kan gjerne hete det, men når man er pensjonist velger man frivillig altså å forlate arbeidslivet. Når man mottar uføretrygd/pensjon forlater man arbeidslivet fordi man er syk. Det er overhodet ikke det samme. Ts og andre trygdete er uføre, ikke pensjonister. Jeg har ikke hørt om noen uføre som definerer seg selv som pensjonister. Ikke her inne på kg, eller utenfor.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan gjerne hete det, men når man er pensjonist velger man frivillig altså å forlate arbeidslivet. Når man mottar uføretrygd/pensjon forlater man arbeidslivet fordi man er syk. Det er overhodet ikke det samme. Ts og andre trygdete er uføre, ikke pensjonister. Jeg har ikke hørt om noen uføre som definerer seg selv som pensjonister. Ikke her inne på kg, eller utenfor.

Når jeg mottar pensjon og jeg har et pensjonskort som gir meg samme rabatter i samfunnet som pensjonister så kan jeg trygt kalle meg pensjonist uansett hva du måtte mene om saken. Du tar feil og jeg har rett som vanlig

Skrevet (endret)
8 timer siden, WubWub skrev:

Nei, biseksuell

Hei, kunne kanskje deita deg..... :sengekos: Min lille faiblesse er at jeg ofte faller for menn med autistiske trekk. :pinar:

Men tror ikke vi passer helt sammen ut i fra din bornerte oppførsel mht chat.no. Perspektivet ditt på ting virker litt enkelt, naïvt og hysterisk amerikansk. Jeg tror ikke du forstår at barn reddes fra pedofile via mer omfattende tiltak (barne- og undsomsarbeid i lokalsamfunnet, gode barneverns- og fosterhjemordninger osv.) enn at en fryktløs vigilante rapporterer tvilsomme nick på chat.no.

Pluss hvis du ikke er enig med meg i at alle hetro muslimske menn bør nektes opphold her i landet til fordel for undertrykte minoriteter (kvinner, homofile, kristne, ateister, apostater, animister osv.) er jeg redd vi aldri vil komme overens!

Endret av Hurepoix
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Når jeg mottar pensjon og jeg har et pensjonskort som gir meg samme rabatter i samfunnet som pensjonister så kan jeg trygt kalle meg pensjonist uansett hva du måtte mene om saken. Du tar feil og jeg har rett som vanlig

Uføre OG pensjonister får begge honnørkort. Det betyr ikke at alle uføre er pensjonister. Spesielt ikke unge uføre.

Skrevet
2 minutter siden, Hurepoix skrev:

Hei, kunne kanskje deita deg..... :sengekos: Min lille faiblesse er at jeg ofte faller for menn med autistiske trekk. :pinar:

Men tror ikke vi passer helt sammen ut i fra din bornerte oppførsel mht chat.no. Perspektivet ditt på ting virker litt enkelt, naïvt og hysterisk amerikansk. Jeg tror ikke du forstår at barn reddes fra pedofile via mer omfattende tiltak (barne- og undsomsarbeid i lokalsamfunnet, gode barneverns- og fosterhjemordninger osv.) enn at noen rapporterer tvilsomme nick på chat.no.

Pluss hvis du ikke er enig med meg i at alle hetro muslimske menn bør nektes opphold her i landet til fordel for undertrykte minoriteter (kvinner, homofile, kristne, ateister, apostater, animister osv.) er jeg redd vi aldri vil komme overens!

har lest innleggene dine og jeg er ikke interessert. beklager 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uføre OG pensjonister får begge honnørkort. Det betyr ikke at alle uføre er pensjonister. Spesielt ikke unge uføre.

En snakka vel før om unge uførepensjonister. Pensjon var før noen som mottok pensjon = statlig stipend / trygd.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har det gått deg hus forbi at ufør nå heter pensjon? 

Skrevet
Akkurat nå, Hurepoix skrev:

En snakka vel før om unge uførepensjonister. Pensjon var før noen som mottok pensjon = statlig stipend / trygd.

Da får ts heller si at han er ung uførpensjonist om det er slik det er enda, og ikke vanlig pensjonist. For det er han overhodet ikke.

Skrevet
14 timer siden, WubWub skrev:

- Årsinntekt på ca 300 000..........

men jeg har som rutine å besøke luksuriøse restauranter 1-2 ganger i uken

- Reiser ofte. i 2016 besøkte jeg 6 forskjellige land

Hvordan går dette regnestykket opp? Så lav lønn som du har, så hevder du å spise ute hver uke og i tillegg reise mye? Ting vi alle vet koster mye penger.

Du har ikke råd til det, rett og slett.

Og nei, selv om du hadde vært jevnaldrende med meg, ville jeg ikke datet deg, da du har skrevet så mye ufint her og der på KG at mitt inntrykk av deg er heller negativt. Ikke en personlighet jeg ville hatt i min nærhet.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da får ts heller si at han er ung uførpensjonist om det er slik det er enda, og ikke vanlig pensjonist. For det er han overhodet ikke.

jo jeg er pensjonist. hvorfor er du så sykelig opptatt av semantikk og merkelapper? jeg kaller meg det staten kaller meg og det er pensjonist. om du har problemer med det så får du ta det med staten og ikke meg. 

Skrevet

har det gått deg hus forbi at ufør nå heter pensjon? 

Du er ikke pensjonist selv om uføretrygd muligens har byttet navn til uførepensjon. Du har ikke frivillig valgt å forlate arbeidslivet, du forlot det fordi du var for syk. Det er en stor forskjell :) Du får heller definere deg selv som ung uførpensjonist da, og ikke kun pensjonist. For det er feil.

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Hvordan går dette regnestykket opp? Så lav lønn som du har, så hevder du å spise ute hver uke og i tillegg reise mye? Ting vi alle vet koster mye penger.

Og nei, selv om du hadde vært jevnaldrende med meg, ville jeg ikke datet deg, da du har skrevet så mye ufint her og der på KG at mitt inntrykk av deg er heller negativt. Ikke en personlighet jeg ville hatt i min nærhet.

jeg har allerede svart på dette; arv. jeg arvet mange millioner og jeg har flere av de på bok.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Million skrev:

Han regner visst kinarestaurant (og gresk taverna) som "luksuriøse restauranter"....

Endret av Hurepoix
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Hurepoix skrev:

Han regner visst kinarestaurant (og gresk taverna) som "luksuriøse restauranter"....

Noen som er butthurt over å bli avvist ser jeg :laugh:

Skrevet (endret)
15 timer siden, WubWub skrev:

Slenger meg på den nye KG trenden;

- Jeg er en snill og god stille og rolig gutt

- Interesserer meg spesielt for historie men har også sansen for kvantefysikk, filosofi, astrofysikk , biologi og nevrovitenskap

- Eier 2 leiligheter til samlet verdi av 4 millioner. Er gjeldsfri

- Årsinntekt på ca 300 000

- Hatt 15 forhold siden jeg var 14 år, gjennomsnittsforholdet har vart 4-10 måneder

- Er 187cm høy og til vanlig er vekten min 85-87kg

- Er glad i trening

- Liker lager mat men jeg har som rutine å besøke luksuriøse restauranter 1-2 ganger i uken

- Reiser ofte. i 2016 besøkte jeg 6 forskjellige land

- Mine interesser og hobbier er ; tennis, sjakk, strategi spill, kosthold og ernæring, programmering, matematikk, debatter, trening, reiseliv, vitenskap og elektronikk

- Er glad i barn men har ingen enda selv

- Er feminist da kvinners rettigheter og velferd er noe som jeg virkelig brenner for

- Rundt 30 år

- Eier en fin bil men jeg låner den bort siden jeg ikke trenger den da jeg bor i sentrum

Jeg tror ikke det fungerer å skrive om eventuell intekt og bil og merker på biler for å få napp. Skriv mer om dine hobbier og hvem du er som menneske (få en ærlig venn til å beskrive deg og ditt miljø) - da tror jeg det er større sjangse for å finne en som passer for deg. 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Jeg tror ikke det fungerer å skrive om eventuell intekt og bil og merker på biler for å få napp. Skriv mer om dine hobbier og hvem du er som menneske (få en ærlig venn til å beskrive deg og ditt miljø) - da tror jeg det er strre sjangse for å finne en som passer for deg. 

Du er med andre ord ute etter penger. Jeg har 10 millioner i bankkontoen min da, men de ville jeg ikke delt med en golddigger :laugh: Og nei jeg skryter ikke av bil eller merker, er ikke ute etter å finne kvinner som deg som ser på penger og merker fremfor mennesket. 

Skrevet

Du er med andre ord ute etter penger. Jeg har 10 millioner i bankkontoen min da, men de ville jeg ikke delt med en golddigger :laugh: Og nei jeg skryter ikke av bil eller merker, er ikke ute etter å finne kvinner som deg som ser på penger og merker fremfor mennesket. 

Kan det rett og slett hende at de ikke har funnet deg tiltrekkende uavhengig av alle millionene du har f.eks? Man må jo like utseende til noen - hva du eventuelt har i lommeboken er jo irrelevant hvis personen ikke syntes du er attraktiv. 10 millioner i dag er ikke så mye å skryte av. Det er faktisk ikke det i dagens Norge.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Kan det rett og slett hende at de ikke har funnet deg tiltrekkende uavhengig av alle millionene du har f.eks? Man må jo like utseende til noen - hva du eventuelt har i lommeboken er jo irrelevant hvis personen ikke syntes du er attraktiv. 10 millioner i dag er ikke så mye å skryte av. Det er faktisk ikke det i dagens Norge.

jeg har hatt 15 forhold og 25 sex partnere. dette var før jeg ble rik. leser du ikke i tråder før du svarer? du spyr jo bare ut tull haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...