Gå til innhold

Kunne du datet meg?


WubWub

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Tutte skrev:

Æsj ja, dessverre...

Hvorfor æsjer du deg over andre mennesker når du selv lopper venner og bekjente for penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er en mann som er voksen og tar sin egen regning uten å forvente at andre skal betale for meg som om jeg var et barn. Du lar venner og dater betale dine regninger , og så skal du komme her å belære meg om moral? Ironien er så stor at jeg ikke har annet å gjøre enn og le

Ja jøss, for at jeg har latt noen gjøre det, så betyr jo det automatisk at jeg ikke gjør det samme tilbake. Det er jo logisk tankegang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

Hvorfor æsjer du deg over andre mennesker når du selv lopper venner og bekjente for penger? 

Å kalle kvinner du dater for prostituerte fordi det er snakk om å betale en middag er så æsj at jeg håper du forblir alene. Når det er sagt så betaler jeg mye for min samboer, så ikke uttal deg om noe du overhodet IKKE har peiling på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tutte skrev:

Å kalle kvinner du dater for prostituerte fordi det er snakk om å betale en middag er så æsj at jeg håper du forblir alene. Når det er sagt så betaler jeg mye for min samboer, så ikke uttal deg om noe du overhodet IKKE har peiling på.

du innrømmet jo at du lar vennene dine og dater betale dine regninger. hvor er moralen? hvorfor ikke betale for deg selv, du er vel voksen med egen inntekt?

jeg som er narsissist har bedre moral enn dette. jeg betaler alltid for meg selv, nekter utnytte andre for penger eller leve som en parasitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tutte skrev:

Å kalle kvinner du dater for prostituerte fordi det er snakk om å betale en middag er så æsj at jeg håper du forblir alene. Når det er sagt så betaler jeg mye for min samboer, så ikke uttal deg om noe du overhodet IKKE har peiling på.

slik du fremstår med alt dette pengepratet og åpenbare ønsker om å berikes av andre så ville jeg takket pent nei til en date med deg.

jeg er ute etter det menneskelige og ikke materialistiske. kvinner som har overdreven interesse av penger er ikke noe for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, WubWub skrev:

slik du fremstår med alt dette pengepratet og åpenbare ønsker om å berikes av andre så ville jeg takket pent nei til en date med deg.

jeg er ute etter det menneskelige og ikke materialistiske. kvinner som har overdreven interesse av penger er ikke noe for meg

Haha, det er fint😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tutte skrev:

Haha, det er fint😂

jau, holder meg unna folk som utnytter venner for penger :) dette er en moral som ikke er forenelig med min egen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

jau, holder meg unna folk som utnytter venner for penger :) dette er en moral som ikke er forenelig med min egen. 

Det skjønner jeg👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Honnørkort får man når man er ufør, ikke kun når man er pensjonist. Ts er ikke pensjonist, han er ung ufør. Han er SYK. Han har ikke pensjonert seg fra arbeidslivet.

 

Anonymkode: 8a16d...e7c

Ehh ja? Nettop! 

Men er det han mener at han er "pensjonert". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hjertestein skrev:

Ehh ja? Nettop! 

Men er det han mener at han er "pensjonert". 

Men det er han jo ikke :P Så vi er nok enige der :P Liksom: man går på aap for å avklare om man skal bli arbeidsfør eller bli PENSJONIST. Nei. Man blir ufør, ikke pensjonist. Spesielt ikke unge folk i 20 åra som blir pensjonister... Hadde ts (eller andre uføre) ikke vært syke, så hadde de jobbet. De hadde ikke vært pensjonerte :P

Anonymkode: 8a16d...e7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er han jo ikke :P Så vi er nok enige der :P Liksom: man går på aap for å avklare om man skal bli arbeidsfør eller bli PENSJONIST. Nei. Man blir ufør, ikke pensjonist. Spesielt ikke unge folk i 20 åra som blir pensjonister... Hadde ts (eller andre uføre) ikke vært syke, så hadde de jobbet. De hadde ikke vært pensjonerte :P

Anonymkode: 8a16d...e7c

Som sagt får du ta opp denne typen semantikk med staten og ikke meg. Jeg mottar uførpensjon og hver gang jeg mottar penger fra staten så står det : Pensjonsutbetaling :

Jeg har også samme rettighetter som pensjonister. Om du mener at dette er ugreit så send en email til ledende poltikere eller staten istedenfor å bitche på et forum :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om det? Har du hatt en kjæreste med borderline siden du uttaler deg så bastant om en så stor gruppe mennesker?

Anonymkode: 9f314...f10

Ja, selvfølgelig har jeg det. IKKE å anbefale!

Anonymkode: 944fc...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WubWub skrev:

du innrømmet jo at du lar vennene dine og dater betale dine regninger. hvor er moralen? hvorfor ikke betale for deg selv, du er vel voksen med egen inntekt?

jeg som er narsissist har bedre moral enn dette. jeg betaler alltid for meg selv, nekter utnytte andre for penger eller leve som en parasitt

Rakk ikke å svare på denne istad. Siden du sitter her og innrømmer at du er narsissist, så vet du sikkert en del om det. Du vet kanskje at er det noe narsissister gjør så er det nettopp å leve som en parasitt. Om ikke med penger, så snylter de på andres livsstil og stjeler andres liv. Alt som er bra i livet til menneskene de lever med tar de gjerne æren for selv, og det som ikke er bra er alltid andre sin skyld. De forventer å bli oppvartet av andre dagen lang og suger til seg goder og oppmerksomhet. Har levd med en narsissist i flere år, så dette vet jeg alt om. Så lenge du sitter her og forteller at du er det, så er du den siste til å beskylde andre for å være parasitter. Men som narsissistisk tankegang er, så er vel du best og det er aldri noe galt med deg. 

Hvis du motsier dette og du faktisk ikke er slik, så er du heller ingen narsissist og har ingen grunn til å sitte på et forum og omtale deg som at du har denne personlighetsforstyrrelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tutte skrev:

Rakk ikke å svare på denne istad. Siden du sitter her og innrømmer at du er narsissist, så vet du sikkert en del om det. Du vet kanskje at er det noe narsissister gjør så er det nettopp å leve som en parasitt. Om ikke med penger, så snylter de på andres livsstil og stjeler andres liv. Alt som er bra i livet til menneskene de lever med tar de gjerne æren for selv, og det som ikke er bra er alltid andre sin skyld. De forventer å bli oppvartet av andre dagen lang og suger til seg goder og oppmerksomhet. Har levd med en narsissist i flere år, så dette vet jeg alt om. Så lenge du sitter her og forteller at du er det, så er du den siste til å beskylde andre for å være parasitter. Men som narsissistisk tankegang er, så er vel du best og det er aldri noe galt med deg. 

Hvis du motsier dette og du faktisk ikke er slik, så er du heller ingen narsissist og har ingen grunn til å sitte på et forum og omtale deg som at du har denne personlighetsforstyrrelsen

ja, jeg er narsissist men jeg stjeler fremdeles ikke penger fra venner og familie. jeg betaler for meg selv. 

du derimot innrømmer at du utnytter venner for penger. dette er en ting som jeg som narsissist aldri ville gjort, hva er du da når en narsissist har høyere moral enn deg? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Tutte skrev:

Rakk ikke å svare på denne istad. Siden du sitter her og innrømmer at du er narsissist, så vet du sikkert en del om det. Du vet kanskje at er det noe narsissister gjør så er det nettopp å leve som en parasitt. Om ikke med penger, så snylter de på andres livsstil og stjeler andres liv. Alt som er bra i livet til menneskene de lever med tar de gjerne æren for selv, og det som ikke er bra er alltid andre sin skyld. De forventer å bli oppvartet av andre dagen lang og suger til seg goder og oppmerksomhet. Har levd med en narsissist i flere år, så dette vet jeg alt om. Så lenge du sitter her og forteller at du er det, så er du den siste til å beskylde andre for å være parasitter. Men som narsissistisk tankegang er, så er vel du best og det er aldri noe galt med deg. 

Hvis du motsier dette og du faktisk ikke er slik, så er du heller ingen narsissist og har ingen grunn til å sitte på et forum og omtale deg som at du har denne personlighetsforstyrrelsen

faktisk så ville jeg heller sultet ihjel enn å snylte på andre eller utnytte venner for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

ja, jeg er narsissist men jeg stjeler fremdeles ikke penger fra venner og familie. jeg betaler for meg selv. 

du derimot innrømmer at du utnytter venner for penger. dette er en ting som jeg som narsissist aldri ville gjort, hva er du da når en narsissist har høyere moral enn deg? :laugh:

Har aldri sagt at jeg utnytter andre for penger. Fortalte at ei venninne hadde spandert på meg på cafe en gang. Er det å utnytte venner for penger? Du vrir og vrenger. Du som narsissist derimot utnytter menneskene rundt deg og suger til deg goder og oppmerksomhet. Narsissister utnytter og stjeler andres liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tutte skrev:

Har aldri sagt at jeg utnytter andre for penger. Fortalte at ei venninne hadde spandert på meg på cafe en gang. Er det å utnytte venner for penger? Du vrir og vrenger. Du som narsissist derimot utnytter menneskene rundt deg og suger til deg goder og oppmerksomhet. Narsissister utnytter og stjeler andres liv.

Helt herlig hvordan du prøver projisere tankene og problemene dine over på meg :laugh: Jeg ler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Helt herlig hvordan du prøver projisere tankene og problemene dine over på meg :laugh: Jeg ler. 

Det er du som projiserer her ingen andre. Du kaller andre snyltere fordi du faktisk er det selv. Gni det inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...