Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

For ørteogførtiende gang. Jeg har alldri nevt kjønn. Er meg revnende likegyldig om det er mann eller kvinne som byr meg ut. Og om de så gjør, så regner jeg med at de har "dekning" for det. 

Har du VISA-terminal i gangen hjemme? Noe å sjekke opp? Kansje det er mulig å skrive det av på selvangivelsen? Kjipt hvis besøket ditt spiser ALLE polarbrødene, liksom.. 

Jeg forstår ikke hvorfor du har så store problemer med å tenke tanken om at det eneste riktige er å betale for sin egen regning

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, WubWub skrev:

Slenger meg på den nye KG trenden;

- Jeg er en snill og god stille og rolig gutt

- Interesserer meg spesielt for historie men har også sansen for kvantefysikk, filosofi, astrofysikk , biologi og nevrovitenskap

- Eier 2 leiligheter til samlet verdi av 4 millioner. Er gjeldsfri

- Årsinntekt på ca 300 000

- Hatt 15 forhold siden jeg var 14 år, gjennomsnittsforholdet har vart 4-10 måneder

- Er 187cm høy og til vanlig er vekten min 85-87kg

- Er glad i trening

- Liker lager mat men jeg har som rutine å besøke luksuriøse restauranter 1-2 ganger i uken

- Reiser ofte. i 2016 besøkte jeg 6 forskjellige land

- Mine interesser og hobbier er ; tennis, sjakk, strategi spill, kosthold og ernæring, programmering, matematikk, debatter, trening, reiseliv, vitenskap og elektronikk

- Er glad i barn men har ingen enda selv

- Er feminist da kvinners rettigheter og velferd er noe som jeg virkelig brenner for

- Rundt 30 år

- Eier en fin bil men jeg låner den bort siden jeg ikke trenger den da jeg bor i sentrum

:Gjesp: God morgen i tråden. :smilyblomst:

For å svare på HI etter å ha lest nesten hvert eneste innlegg:

Jeg har EN regel, jeg ville aldri møtt noen som jeg er kommet i kontakt med via nettet om de er totalt fremmede for meg. Infoen som står her er for meg verdiløs. PJATT. 

Det kan være komplisert nok i RL å skille "good from bad" om jeg ikke skulle bruke energi og kløkt for å finne ut om vedkommende på nett er den/det person eller menneske som de fremstiller seg selv som.

Jeg forholder meg heller ikke til "jordisk gods og gull"  i RL om jeg skal vurdere en person som partner eller venn. Da står heller egenskaper og interesser, evnt forhold til famile som mye viktigere punkter......troverdighet...

Ha en hyggelig Lørdag :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Perle skrev:

For ørteogførtiende gang. Jeg har alldri nevt kjønn. Er meg revnende likegyldig om det er mann eller kvinne som byr meg ut. Og om de så gjør, så regner jeg med at de har "dekning" for det. 

Har du VISA-terminal i gangen hjemme? Noe å sjekke opp? Kansje det er mulig å skrive det av på selvangivelsen? Kjipt hvis besøket ditt spiser ALLE polarbrødene, liksom.. 

Enig. Blir litt det samme som å kreve penger fra barna i barneburdagen for at de fikk komme..

Anonymkode: 9f314...f10

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Hemmingroad skrev:

Er ikke du homofil?

Kanskje du burde slengt det på dine personlige opplysninger...

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du har så store problemer med å tenke tanken om at det eneste riktige er å betale for sin egen regning

Og jeg foreslår, om du har mangel på dates, legg igjen kalkulatoren hjemme. Spander den jævla vaffelen , soloen eller breiflabben med dillsmørsaus og vær happy

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

Kanskje du burde slengt det på dine personlige opplysninger...

Det er da strengt tatt unødvendig å skrive i min profil "Jeg er ikke homo". Har aldri sett noe lignende før, om jeg henvender meg til kvinner så burde det være innenforstått og full forståelig at jeg ikke er homo.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Og jeg foreslår, om du har mangel på dates, legg igjen kalkulatoren hjemme. Spander den jævla vaffelen , soloen eller breiflabben med dillsmørsaus og vær happy

Kvinner som er så uselvstendige og hjelpesløse at de trenger en mann til å betale for vaffel deres; uten tvil helt uaktuelt for min del. Jeg ønsker ikke en relasjon hvor jeg er pappa og kjæresten er ungen som jeg må betale vafler for. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, WubWub skrev:

Det er da strengt tatt unødvendig å skrive i min profil "Jeg er ikke homo". Har aldri sett noe lignende før, om jeg henvender meg til kvinner så burde det være innenforstått og full forståelig at jeg ikke er homo.

Klarte ikke å dy meg...

Endret av Hemmingroad
Skrevet
5 minutter siden, Perle skrev:

Jeg har hørt ofte fra menn at kvinner bare er ute etter penger, å bli påspandert middager og gaver, at de ønsker bli forsørget. 

Jeg har personlig aldri trodd på at kvinner bare er ute etter gratis måltider, vafler og gaver. Håper kvinner flest ikke deler dine tanker om at menn må betale for damer

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Kvinner som er så uselvstendige og hjelpesløse at de trenger en mann til å betale for vaffel deres; uten tvil helt uaktuelt for min del. Jeg ønsker ikke en relasjon hvor jeg er pappa og kjæresten er ungen som jeg må betale vafler for. 

Om intensjonen din er å fremstå som superintelligent sosiopat, bør du øve litt mer på ditt reportouar. Dette er jo bare latterlig.

Og for ørteogførtiførteog et halvt gang: Jeg har ikke nevnt kjønn med ett ord. Dette handler om etikette/kotyme

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Om intensjonen din er å fremstå som superintelligent sosiopat, bør du øve litt mer på ditt reportouar. Dette er jo bare latterlig.

Og for ørteogførtiførteog et halvt gang: Jeg har ikke nevnt kjønn med ett ord. Dette handler om etikette/kotyme

Og ifølge din "etikkete/kotyme" så skal menn betale for deg bare fordi du er kvinne haha. Latterlig :laugh: Du er med andre imot likestilling og du ønsker deg tilbake til 1940 årene

• Liker 1
Skrevet

Hvilket ekstremt lite superintelligent og psykopatisk svar. Hvor ble det av kreativiteten??!?

Får mer ut av å ete mine egne tågegler enn dette tullet her. 

Takker for meg. God Bedring :smilyblomst:

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Perle skrev:

Hvilket ekstremt lite superintelligent og psykopatisk svar. Hvor ble det av kreativiteten??!?

Og det kom fra ei som forventer at menn skal betale din mat å forsørge deg :fnise: Vittige greier :laugh: Om du leter etter psykopatiske svar så finner du det ikke her da jeg bryr meg om mennesker og likestilling. Om du ønsker bli eiendommen til en mann så finnes det nok av land i verden hvor dette er en mulighet! Hos meg så vil det alltid være 50/50 da jeg ser på kvinnen som likeverdig som meg, men det kommer også et krav om å dele regningen. Men det likte du ikke visst :laugh: saudi-arabia kanskje?

Skrevet (endret)

G A L

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Perle skrev:

høres nesten ut som du leter etter psykopatiske menn som kan forsørge deg. kan jeg sitere dine innlegg i min neste tråd ?

Skrevet
1 time siden, fiole skrev:

:Gjesp: God morgen i tråden. :smilyblomst:

For å svare på HI etter å ha lest nesten hvert eneste innlegg:

Jeg har EN regel, jeg ville aldri møtt noen som jeg er kommet i kontakt med via nettet om de er totalt fremmede for meg. Infoen som står her er for meg verdiløs. PJATT. 

Det kan være komplisert nok i RL å skille "good from bad" om jeg ikke skulle bruke energi og kløkt for å finne ut om vedkommende på nett er den/det person eller menneske som de fremstiller seg selv som.

Jeg forholder meg heller ikke til "jordisk gods og gull"  i RL om jeg skal vurdere en person som partner eller venn. Da står heller egenskaper og interesser, evnt forhold til famile som mye viktigere punkter......troverdighet...

Ha en hyggelig Lørdag :Nikke:

vi burde dra til mars :D

Skrevet

Basert på opplysningene i hovedinnlegget: ja. Jeg orker ikke lese hele tråden, men det avgjørende her er dog ikke penger eller hva du eier (så lenge man kan forsørge seg selv), men heller dine verdier, politisk ståsted osv. Det er viktig for meg med en "felles plattform", og min kjæreste bør også være en av mine beste venner - en å diskutere, filosofere og reflektere med, en som utfordrer og utfyller meg mentalt. :)

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, SPOCA skrev:

Basert på opplysningene i hovedinnlegget: ja. Jeg orker ikke lese hele tråden, men det avgjørende her er dog ikke penger eller hva du eier (så lenge man kan forsørge seg selv), men heller dine verdier, politisk ståsted osv. Det er viktig for meg med en "felles plattform", og min kjæreste bør også være en av mine beste venner - en å diskutere, filosofere og reflektere med, en som utfordrer og utfyller meg mentalt. :)

Jeg er feminist, liberal, forkjemper for homofile og lesbiske, ønsker strengere straffer for menn som forgriper seg mot kvinner. Leser mye filosofi , mesteparten i den ene bokhyllen min er filosofi faktisk :) 

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg er feminist, liberal, forkjemper for homofile og lesbiske, ønsker strengere straffer for menn som forgriper seg mot kvinner. Leser mye filosofi , mesteparten i den ene bokhyllen min er filosofi faktisk :) 

Høres spennende ut det. Vi deler mange felles verdier ihvertfall. :)

Skrevet
Akkurat nå, SPOCA skrev:

Høres spennende ut det. Vi deler mange felles verdier ihvertfall. :)

kanskje det. jeg vurderer også å studere buddhisme - kan du noe om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...