Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Froning
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Men sånn er det da i alle KG tråder? Alle trådstartere blir angrepet og det blir spekulert i øst og vest. Hva er alternativet? Å slutte bruke forumet? Det er ikke et alternativ for meg da jeg liker meg godt her inne. Har hard nok hud til å overse mye av hetsen så lenge den ikke blir så grov.

Tror du kanskje burde slutte å bruke forumet for policy'en din tilsier at du ikke har hard nok hud til å overse hetsen enten den er grov eller ikke..

Du lar enkelte her inne provosere deg slik at du blottlegger hele privatlivet ditt.  Slutt å legg for mye i dette forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Froning skrev:

Tror du kanskje burde slutte å bruke forumet for policy'en din tilsier at du ikke har hard nok hud til å overse hetsen enten den er grov eller ikke..

Du lar enkelte her inne provosere deg slik at du blottlegger hele privatlivet ditt.  Slutt å legg for mye i dette forumet.

Vel. Hørt om uttrykket "don't stick your nose where it doesn't belong" før?

Gjest Froning
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Vel. Hørt om uttrykket "don't stick your nose where it doesn't belong" før?

OK. Nattinatt ;) 

Skrevet
15 minutter siden, WubWub skrev:

Men sånn er det da i alle KG tråder? Alle trådstartere blir angrepet og det blir spekulert i øst og vest. Hva er alternativet? Å slutte bruke forumet? Det er ikke et alternativ for meg da jeg liker meg godt her inne. Har hard nok hud til å overse mye av hetsen så lenge den ikke blir så grov.

Jeg bryr meg faktisk, og jeg har troen på deg, du har potensialet til å rydde opp i deg selv, ellers hadde jeg ikke giddet bryderiet. Hvor mange her bryr seg om at du får et bedre liv? At du får utnyttet ditt potensiale? Men det er klart det er lettere, hvis andre bare spiller med eller reagerer på deg, men det er det ingen utvikling i.  

Anonymkode: 9695f...9f9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg faktisk, og jeg har troen på deg, du har potensialet til å rydde opp i deg selv, ellers hadde jeg ikke giddet bryderiet. Hvor mange her bryr seg om at du får et bedre liv? At du får utnyttet ditt potensiale? Men det er klart det er lettere, hvis andre bare spiller med eller reagerer på deg, men det er det ingen utvikling i.  

Anonymkode: 9695f...9f9

det er fint du har troen, det hadde jeg også i 2016 men jeg har innsett at toget er gått. alt fremover vil handle om å forfylle basisbehov. hadde troen om at jeg var skarp nok til å jobbe meg systematisk ut av dette men jeg tok feil.

det er ekstremt sårt ikke bare for meg personlig men også for menneskeheten;

Ta Alan Turing f.eks. 

En britisk logiker, matematiker, kryptoanalytiker og pioner innen informatikk. Hans rolle under 2.vk var uvurderlig. Hans intelligens var med på å vinne krigen mot nazistene. Dessverre for oss som menneskehet så var homofili ulovlig på den tiden, og Alan Turing var homofil. Han ble oppdaget med en mannlig kjæreste og han ble arrestert og dømt til tross for at han reddet vesten fra nazistene.

Han fikk 2 valg ;

1) Sone livet sitt ut i fengsel

2) Bli utsatt for østrogen hormon terapi som en prøvekanin

Han valgte nummer to og han sa ; "no doubt I shall emerge from it all a different man, but quite who I've not found out".

Resultatet var at han endte opp som å bli ei kvinne, han fikk pupper og kvinnelig kropp. 2 år etter dommen med jevnlig inntak av kvinnelig kjønnshormon så tok han selvmord. Et av de største geniene i historien.....

Det var ikke før i 2011 at den engelske regjeringen gikk ut å hyllet Alan Turing. Gordon Brown sa "dette var umenneskelig og den engelske stat legger seg flat". Men det var for sent. 

Tenk hva Alan Turing kunnet utrettet for menneskeheten om han ikke ble utsatt for disse grusomme greiene?

Potensialer rett i dass.

Skrevet

shit happens

Anonymkode: 7666c...4ee

Skrevet

Kanskje dette er en positiv eller negativ kvalitet men jeg er ; et levende historisk leksikon

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Kanskje dette er en positiv eller negativ kvalitet men jeg er ; et levende historisk leksikon

Du er snodig. Har du sosial angst? 

Anonymkode: bea75...990

• Liker 2
Skrevet

Liker du quiz?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er snodig. Har du sosial angst? 

ja hvordan det? jeg får sobril imot dette

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker du quiz?

Elsker quiz, quiz er det morsomste jeg vet om. hvordan det?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, WubWub skrev:

Elsker quiz, quiz er det morsomste jeg vet om. hvordan det?

Digger quiz sjæl.:) ok kom med et spm

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hehehe nei ikke så seint/tidlig. men skal forhøre meg rundt om det er interesse for en ny quiz i løpet av uken, jeg har arrangert opptil flere tidligere :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har hatt quiz show før , viser til ; 

jeg har nå over 1000 spørsmål som er mye vanskeligere enn de som ble stilt i tråden der

Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

har hatt quiz show før , viser til ; 

jeg har nå over 1000 spørsmål som er mye vanskeligere enn de som ble stilt i tråden der

Ja men sålenge det er allmennkunnskap. Blir litt for snevert med bare historiske spm

Skrevet (endret)
3 timer siden, Perle skrev:

Da er vi uenige. Om noen byr meg ut, være seg i operaen eller på en vaffel/ski-date, tror/tenker jeg at vedkommende spanderer. Ikke fordi jeg ikke evner å betale selv, men utsv av normalt kotyme

Gi meg en eneste god grunn for at en mannn som er fattigere enn deg skal betale for din mat om du har tatt et selvstendig og voksent valg ved å takke ja til hans invitasjon :) 

Du kommer sikkert til å kline med "MEN JEG ER JO KVINNE, MENN SKAL BETALE FOR OSS", da vil jeg følge opp med ; Hvorfor?" Det gav mer mening for 100 år siden når kvinner ikke hadde en egen inntekt men det gir ingen mening idag om du som kvinne har høyere inntekt enn mannen. Du kan kvittere med ; "det er biologi, vi kvinner er vant til å bli forsørget" og da kan jeg svare med "ja det var også vanlig at kvinnfolket levde som husmødre og som slaver i bytte mot maten de ble forsørget". 

Har vi ikke kommet lengre idag? I Norge er vi likestilte så du har å bla opp penger for din egen mat.

Det du driver med er faktisk kjønnsdiskriminering da du forventer at det motsatte kjønn skal betale for deg bare fordi du er kvinne. Dette er ikke likestilling men særbehandling på bakgrunn av kjønn.

Jeg har blitt invitert på middag og kafe ofte i mine yngre dager men jeg er da ikke er parasitt så jeg betaler da for faen for min egen regning. Hvorfor tar du det som en selvfølge at menn skal ta din regning bare fordi du er kvinne? 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Skrevet
6 timer siden, WubWub skrev:

Slenger meg på den nye KG trenden;

- Jeg er en snill og god stille og rolig gutt

- Interesserer meg spesielt for historie men har også sansen for kvantefysikk, filosofi, astrofysikk , biologi og nevrovitenskap

- Eier 2 leiligheter til samlet verdi av 4 millioner. Er gjeldsfri

- Årsinntekt på ca 300 000

- Hatt 15 forhold siden jeg var 14 år, gjennomsnittsforholdet har vart 4-10 måneder

- Er 187cm høy og til vanlig er vekten min 85-87kg

- Er glad i trening

- Liker lager mat men jeg har som rutine å besøke luksuriøse restauranter 1-2 ganger i uken

- Reiser ofte. i 2016 besøkte jeg 6 forskjellige land

- Mine interesser og hobbier er ; tennis, sjakk, strategi spill, kosthold og ernæring, programmering, matematikk, debatter, trening, reiseliv, vitenskap og elektronikk

- Er glad i barn men har ingen enda selv

- Er feminist da kvinners rettigheter og velferd er noe som jeg virkelig brenner for

- Rundt 30 år

- Eier en fin bil men jeg låner den bort siden jeg ikke trenger den da jeg bor i sentrum

Er ikke du homofil?

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, WubWub skrev:

Gi meg en eneste god grunn for at en mannn som er fattigere enn deg skal betale for din mat om du har tatt et selvstendig og voksent valg ved å takke ja til hans invitasjon :) 

Du kommer sikkert til å kline med "MEN JEG ER JO KVINNE, MENN SKAL BETALE FOR OSS", da vil jeg følge opp med ; Hvorfor? Det gav mer mening for 100 år siden når kvinner ikke hadde en egen inntekt men det gir ingen mening idag om du som kvinne har høyere inntekt enn mannen. Du kan kvittere med ; "det er biologi, vi kvinner er vant til å bli forsørget" og da kan jeg svare med "ja det var også vanlig at kvinnfolket levde som husmødre og som slaver i bytte mot maten de ble forsørget". 

Har vi ikke kommet lengre idag? I Norge er vi likestilte så du har å bla opp penger for din egen mat

For ørteogførtiende gang. Jeg har alldri nevnt kjønn. Er meg revnende likegyldig om det er mann eller kvinne som byr meg ut. Og om de så gjør, så regner jeg med at de har "dekning" for det. 

Har du VISA-terminal i gangen hjemme? Noe å sjekke opp? Kansje det er mulig å skrive det av på selvangivelsen? Kjipt hvis besøket ditt spiser ALLE polarbrødene, liksom.. 

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

Er ikke du homofil?

Nei, biseksuell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...