WubWub Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #241 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, Tutte skrev: Det er du som projiserer her ingen andre. Du kaller andre snyltere fordi du faktisk er det selv. Gni det inn. Jeg har aldri i mitt liv latt venner , dater eller kjærester ta regningen for ting jeg selv har inntatt. Så nei, du har selv innrømmet å utnytte venner for penger. Dette har jeg aldri gjort så jeg projiserer ikke.
Gjest Tutte Skrevet 25. februar 2017 #242 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg har aldri i mitt liv latt venner , dater eller kjærester ta regningen for ting jeg selv har inntatt. Så nei, du har selv innrømmet å utnytte venner for penger. Dette har jeg aldri gjort så jeg projiserer ikke. Nei, du utnytter andres livsstil. Og har aldri sagt at jeg ikke betaler for andre og snylter på andres penger. Nå får du skjerpe deg. Du vrir og vrenger og leser dine egne linjer, og på den måten lager du din egen versjon og projiserer ut i fra det.
WubWub Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #243 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, Tutte skrev: Nei, du utnytter andres livsstil. Og har aldri sagt at jeg ikke betaler for andre og snylter på andres penger. Nå får du skjerpe deg. Du vrir og vrenger og leser dine egne linjer, og på den måten lager du din egen versjon og projiserer ut i fra det. ikke bare tar du pengene til vennene dine men du juger også , fortell oss hvem jeg utnytter om du kan hvilke livsstil utnytter jeg mener du. dette er ganske grove og hårreisende anklager så jeg håper du har bevis på løgnene dine.
Gjest Tutte Skrevet 25. februar 2017 #244 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: ikke bare tar du pengene til vennene dine men du juger også , fortell oss hvem jeg utnytter om du kan hvilke livsstil utnytter jeg mener du. dette er ganske grove og hårreisende anklager så jeg håper du har bevis på løgnene dine. Der er du selv som sitter her og forteller at du er narsissist. Hvis du nå påstår at du ikke snylter på andres livsstil og goder, så er du ingen narsissist og da kan du like gjerne slutte å misbruke "diagnoser" på nett. Ja det er grove og hårreisende anklager, men det er slik narsissister er, og det er du selv som forteller at du er det.
WubWub Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #245 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, Tutte skrev: Der er du selv som sitter her og forteller at du er narsissist. Hvis du nå påstår at du ikke snylter på andres livsstil og goder, så er du ingen narsissist og da kan du like gjerne slutte å misbruke "diagnoser" på nett. Ja det er grove og hårreisende anklager, men det er slik narsissister er, og det er du selv som forteller at du er det. jeg har aldri stjålet eller snyltet på noen øknomisk i mitt liv, du derimot innrømmer jo at venner betaler for deg. det ser heller ikke ut som om du får dårlig samvittighet av at venner betaler for deg, du prøver heller etter beste evne å rette fokuset mot meg. men jeg har aldri utnyttet venner økonomisk i motsetning til deg. du kaller meg narsissist , ja hva er du da som ikke har en samvittighet eller empatisk forståelse til å forstå at det ikke er greit å utnytte venner?
Gjest Tutte Skrevet 25. februar 2017 #246 Skrevet 25. februar 2017 (endret) 11 minutter siden, WubWub skrev: jeg har aldri stjålet eller snyltet på noen øknomisk i mitt liv, du derimot innrømmer jo at venner betaler for deg. det ser heller ikke ut som om du får dårlig samvittighet av at venner betaler for deg, du prøver heller etter beste evne å rette fokuset mot meg. men jeg har aldri utnyttet venner økonomisk i motsetning til deg. du kaller meg narsissist , ja hva er du da som ikke har en samvittighet eller empatisk forståelse til å forstå at det ikke er greit å utnytte venner? Det er DU selv som sier du er narsissist. Dårlig samvittighet og manglende empati for å bli påspandert en gang på cafe. Ei god venninne igjennom 20 år. Bra hun har holdt ut snyltingen min i så mange år da. Nei, dette blir rett og slett for dumt. Endret 25. februar 2017 av Tutte
WubWub Skrevet 25. februar 2017 Forfatter #247 Skrevet 25. februar 2017 1 minutt siden, Tutte skrev: Det er DU selv som sier du er narsissist. Dårlig samvittighet og manglende empati for å bli påspandert en gang på cafe. Ei god venninne igjennom 20 år. Bra hun har holdt ut snyltingen min i så mange år. Nei, dette blir rett og slett for dumt. Hva er du da som ikke føler dårlig samvittighet når venner tar dine regninger?
Gjest Tutte Skrevet 25. februar 2017 #248 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Hva er du da som ikke føler dårlig samvittighet når venner tar dine regninger? En kaffe og en kakebit som hun gjerne ville spandere da hun ba meg med ut og vi ikke hadde sett hverandre på en stund. Jeg har også gjort det samme, og har faktisk sett på det som normalt at gode venner og kjærester kan være generøse mot hverandre, og det må selvfølgelig gå begge veier. Si meg en ting, tuller du nå eller er du helt seriøs?
Perle Skrevet 25. februar 2017 #249 Skrevet 25. februar 2017 (endret) 1 time siden, Tutte skrev: Nei, du utnytter andres livsstil. Og har aldri sagt at jeg ikke betaler for andre og snylter på andres penger. Nå får du skjerpe deg. Du vrir og vrenger og leser dine egne linjer, og på den måten lager du din egen versjon og projiserer ut i fra det. Ja, det er derfor det blir håpløst. Kan more meg mye av diskusjoner, og synes det er gøy å spissformulere meg, men med TS her, har jeg måttet innse, at han ikke behersker normal diskusjonkultur, og at han han tilegger deg meninger/setninger hvis du aldri verken har uttalt eller ytret, gjentar dette så på repeat (nei, en ting blir ikke sann om en sier det mange nok ganger!!) Jeg har prøvd å forstå. Hva han får ut av dette selv? Liker veldig godt meningsutvekslinger, men det er umulig å forholde seg til noen som ikke innehar logikk. Da forsvinner jo premissene for en god diskusjon. Jeg kan i bunn og grunn føre en mer interesant samtale med aloavera planten min. Endret 25. februar 2017 av Perle 3
Gjest Tutte Skrevet 25. februar 2017 #250 Skrevet 25. februar 2017 14 minutter siden, Perle skrev: Ja, det er derfor det blir håpløst. Kan more meg mye av diskusjoner, og synes det er gøy å spissformulere meg, men med TS her, har jeg måttet innse, at han ikke behersker normal diskusjonkultur, da han han tilegger deg meninger/setninger hvis du aldri har uttalt eller ytret, gjentar dette så på repeat (nei, en ting blir ikke sann om en sier det mange nok ganger!!) Jeg gar prøvd å forstå. Hva han får ut av dette selv? Liker veldig godt meningsutvekslinger, men det er umulig å forholde seg til noen som ikke innehar logikk. Da forsvinner jo premissene for en god diskusjon. Kan like gjerne føre en samtale med alovera planten min. Det er helt sant👏 Ikke ofte jeg nesten blir svett av diskusjon på KG😰
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #251 Skrevet 25. februar 2017 15 minutter siden, Perle skrev: Ja, det er derfor det blir håpløst. Kan more meg mye av diskusjoner, og synes det er gøy å spissformulere meg, men med TS her, har jeg måttet innse, at han ikke behersker normal diskusjonkultur, da han han tilegger deg meninger/setninger hvis du aldri har uttalt eller ytret, gjentar dette så på repeat (nei, en ting blir ikke sann om en sier det mange nok ganger!!) Jeg gar prøvd å forstå. Hva han får ut av dette selv? Liker veldig godt meningsutvekslinger, men det er umulig å forholde seg til noen som ikke innehar logikk. Da forsvinner jo premissene for en god diskusjon. Kan like gjerne føre en samtale med alovera planten min. TS har mange alvorlige psykiatriske diagnoser, så det er bortkastet å forvente noe logikk. Anonymkode: 944fc...7c4 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #252 Skrevet 25. februar 2017 Jeg kjenner deg litt til og fra, ikke IRL. Du er spennende og jeg liker tankegodset ditt. Om jeg kunne datet deg? Tja. Kanskje. Men trygghet, ikke med tanke på materielle goder og kapital, er viktig for meg. Anonymkode: e0711...29e 1
Gjest Marsvinet Skrevet 26. februar 2017 #253 Skrevet 26. februar 2017 På 24.2.2017 den 23.23, WubWub skrev: Slenger meg på den nye KG trenden; - Jeg er en snill og god stille og rolig gutt - Interesserer meg spesielt for historie men har også sansen for kvantefysikk, filosofi, astrofysikk , biologi og nevrovitenskap - Eier 2 leiligheter til samlet verdi av 4 millioner. Er gjeldsfri - Årsinntekt på ca 300 000 - Hatt 15 forhold siden jeg var 14 år, gjennomsnittsforholdet har vart 4-10 måneder - Er 187cm høy og til vanlig er vekten min 85-87kg - Er glad i trening - Liker lager mat men jeg har som rutine å besøke luksuriøse restauranter 1-2 ganger i uken - Reiser ofte. i 2016 besøkte jeg 6 forskjellige land - Mine interesser og hobbier er ; tennis, sjakk, strategi spill, kosthold og ernæring, programmering, matematikk, debatter, trening, reiseliv, vitenskap og elektronikk - Er glad i barn men har ingen enda selv - Er feminist da kvinners rettigheter og velferd er noe som jeg virkelig brenner for - Rundt 30 år - Eier en fin bil men jeg låner den bort siden jeg ikke trenger den da jeg bor i sentrum klart det
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #254 Skrevet 26. februar 2017 På 2/25/2017 den 0.25, WubWub skrev: og nei jeg har ikke noe problemer med å bli kjent med damer her heller, må slette brev daglig for å få plass til alt trøkket. har spurt admin om jeg kan kjøpe en større inbox. slik ser den ut nå ; Eventuelt at du har sendt melding til samtlige kvinner på forumet. Anonymkode: 1171e...627 2
WubWub Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #255 Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, Marsvinet skrev: klart det etter at vi har skravlet om så mye rart på PM? i alle dager, så god du er
WubWub Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #256 Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt at du har sendt melding til samtlige kvinner på forumet. Anonymkode: 1171e...627 tror ikke du forstår hvordan PM systemet på KG fungerer Har hatt samtaler med enkeltindivider på over 200 sider uten at dette har noen innvirkning på postkassens plass. Det som har noe å si er hvor mange meldinger man mottar.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #257 Skrevet 26. februar 2017 6 timer siden, WubWub skrev: tror ikke du forstår hvordan PM systemet på KG fungerer Har hatt samtaler med enkeltindivider på over 200 sider uten at dette har noen innvirkning på postkassens plass. Det som har noe å si er hvor mange meldinger man mottar. Det er nye samtaler som teller i innboksen. Starter man nye samtaler så tar det plass i innboksen. Så det er godt mulig du har fylt opp innboksen ved å selv starte samtaler med en drøss damer på KG. Anonymkode: 6f7ab...2e2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #258 Skrevet 26. februar 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nye samtaler som teller i innboksen. Starter man nye samtaler så tar det plass i innboksen. Så det er godt mulig du har fylt opp innboksen ved å selv starte samtaler med en drøss damer på KG. Anonymkode: 6f7ab...2e2 Don't burst his bubble. Anonymkode: b89f4...b44 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #259 Skrevet 26. februar 2017 19 timer siden, WubWub skrev: du innrømmet jo at du lar vennene dine og dater betale dine regninger. hvor er moralen? hvorfor ikke betale for deg selv, du er vel voksen med egen inntekt? jeg som er narsissist har bedre moral enn dette. jeg betaler alltid for meg selv, nekter utnytte andre for penger eller leve som en parasitt 14 timer siden, WubWub skrev: ja, jeg er narsissist men jeg stjeler fremdeles ikke penger fra venner og familie. jeg betaler for meg selv. du derimot innrømmer at du utnytter venner for penger. dette er en ting som jeg som narsissist aldri ville gjort, hva er du da når en narsissist har høyere moral enn deg? 14 timer siden, WubWub skrev: jeg har aldri stjålet eller snyltet på noen øknomisk i mitt liv, du derimot innrømmer jo at venner betaler for deg. det ser heller ikke ut som om du får dårlig samvittighet av at venner betaler for deg, du prøver heller etter beste evne å rette fokuset mot meg. men jeg har aldri utnyttet venner økonomisk i motsetning til deg. du kaller meg narsissist , ja hva er du da som ikke har en samvittighet eller empatisk forståelse til å forstå at det ikke er greit å utnytte venner? Du hevder at du er mangemillionær, men mottar fremdeles penger fra staten, også kaller du folk som lar andre betale for seg for snyltere? Fascinerende tankegang. Anonymkode: 83dcc...f36 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå