Gå til innhold

Kunne du datet meg?


WubWub

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, WubWub skrev:

jeg har hatt 15 forhold og 25 sex partnere. dette var før jeg ble rik. leser du ikke i tråder før du svarer? du spyr jo bare ut tull haha

Ja, det ser jeg jo - at det meste er tull.
Hva så? Er du liksom kul da? Får du mer draget på damene av å ha 25 sex partnere? Jeg skjønner ikke... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, WubWub skrev:

Noen som er butthurt over å bli avvist ser jeg :laugh:

Tolk det som du vil :icon_lol:

Du virker som en fin og ærlig fyr som fortjener noe annet enn rasistiske og pretensiøse meg. Jeg tror egentlig vi er ganske like, men har ganske ulike måter å signalisere dyd (virtue signalling) på: Du vil gjerne framstå som snill, rettferdig, feministisk, demokratisk, stå opp for de svake osv.. Jeg kan også være ganske snill mot folk jeg mener fortjener det, men er nok ikke så gjennomført som deg. I tillegg liker jeg å signalisere dyd ved å være kontrær, pedantisk, pretensiøs, elitistisk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Ja, det ser jeg jo - at det meste er tull.
Hva så? Er du liksom kul da? Får du mer draget på damene av å ha 25 sex partnere? Jeg skjønner ikke... 

ja det meste av det du skriver er tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hurepoix skrev:

Tolk det som du vil :icon_lol:

Du virker som en fin og ærlig fyr som fortjener noe annet enn rasistiske og pretensiøse meg. Jeg tror egentlig vi er ganske like, men har ganske ulike måter å signalisere dyd (virtue signalling) på: Du vil gjerne framstå som snill, rettferdig, feministisk, demokratisk, stå opp for de svake osv.. Jeg kan også være ganske snill mot folk jeg mener fortjener det, men er nok ikke så gjennomført som deg. I tillegg liker jeg å signalisere dyd ved å være kontrær, pedantisk, pretensiøs, elitistisk osv.

antar at du er ny her inne da du tillegger meg disse trekkene ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

antar at du er ny her inne da du tillegger meg disse trekkene ? 

Hehe, ja. Ser at en del av de rabiate kvinnsa her inne mener at du IKKE er slik, lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, WubWub skrev:

Men om kjærligheten er der så kan jeg forandre meg for deg, jeg kan være den du vil jeg skal være. Koster meg ingenting å sluke kameler for å glede andre mennesker - det er sånn jeg er av natur. Et menneske som er til for å glede andre

Da er du med andre ord ikke ditt fullstendige selv...og hvis det skulle dukke opp en situasjon der du og dama går fra hverandre, kan jeg se for meg at du kommer til å takle det på en svært umoden måte og vise ditt sanne deg! ☺

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, WubWub skrev:

Du er med andre ord ute etter penger. Jeg har 10 millioner i bankkontoen min da, men de ville jeg ikke delt med en golddigger :laugh: Og nei jeg skryter ikke av bil eller merker, er ikke ute etter å finne kvinner som deg som ser på penger og merker fremfor mennesket. 

Hvis man får uføretrygdpensjon med 10 millioner på bok så er det vel dags for å revurdere den ordningen

Anonymkode: 83dcc...f36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, meeeg9 skrev:

Da er du med andre ord ikke ditt fullstendige selv...og hvis det skulle dukke opp en situasjon der du og dama går fra hverandre, kan jeg se for meg at du kommer til å takle det på en svært umoden måte og vise ditt sanne deg! ☺

Enig, han virker altfor opptatt av å plize andre. Som så mange av kvinnene her inne, men han er foruroligende bevisst på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, WubWub skrev:

Man bør og skal ikke akseptere noe som er feil. Om noen kaller deg en kriminell dop misbruker så bør du ikke akseptere det om du vet at dette er feil. 

Du er hva du gir inntrykk for ☺

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hurepoix skrev:

Hehe, ja. Ser at en del av de rabiate kvinnsa her inne mener at du IKKE er slik, lol.

Neida.

Jeg er helt enig i din konklusjon om at jeg er snill, rettferdig og feministisk.

Det er akkurat sånn jeg ser på meg selv. En kjempe snill og god gutt som kjemper for at kvinner skal få det bra i samfunnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke du har nok klassisk dannelse. Dessuten dater jeg kun menn som skriver tilnærmet feilfritt (ja, det er en greie jeg har). I tillegg har jeg samboer. 

Anonymkode: 66ede...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Neida.

Jeg er helt enig i din konklusjon om at jeg er snill, rettferdig og feministisk.

Det er akkurat sånn jeg ser på meg selv. En kjempe snill og god gutt som kjemper for at kvinner skal få det bra i samfunnet

Lol, white knight much? Tror heller du er en nyttig idiot for de mer ureflekterte ekstremistfeministene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WubWub skrev:

Neida.

Jeg er helt enig i din konklusjon om at jeg er snill, rettferdig og feministisk.

Det er akkurat sånn jeg ser på meg selv. En kjempe snill og god gutt som kjemper for at kvinner skal få det bra i samfunnet

I så fall håper jeg at islam er hovedfienden din. Hvis ikke er du sørgelig naïv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, WubWub skrev:

jeg har allerede svart på dette; arv. jeg arvet mange millioner og jeg har flere av de på bok.

Well, good for you. Svaret er fremdeles nei, om jeg var på din alder, jeg hadde ikke datet deg uansett hvor mange grunker du har på kontoen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har hørt ofte fra menn at kvinner bare er ute etter penger, å bli påspandert middager og gaver, at de ønsker bli forsørget. 

Jeg har personlig aldri trodd på at kvinner bare er ute etter gratis måltider, vafler og gaver. Håper kvinner flest ikke deler dine tanker om at menn må betale for damer

Spiller ingen rolle om det er mannen eller kvinnen som betaler. Er normalt at den som inviterer med ut på middag o.l spanderer. Du ber vel ingen hjem på middag og forventer at gjestene skal betale for det du serverer der heller regner jeg med.

Når det gjelder ditt spørsmål her i tråden, ja jeg kunne datet deg hvis jeg var singel, men må innrømme at jeg hadde fått litt bakoversveis hvis du ba meg betale selv hvis det var du som hadde bedt ut på middag. Ikke at jeg snylter, men akkurat det hadde vært første gang jeg hadde opplevd😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hurepoix skrev:

Lol, white knight much? Tror heller du er en nyttig idiot for de mer ureflekterte ekstremistfeministene.

Du prøver for hardt. Men ja, om folk vil kalle meg en white knight så er det fint og flott. Alle på forumet her vet jo at kvinners velferd er viktig for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tutte skrev:

Spiller ingen rolle om det er mannen eller kvinnen som betaler. Er normalt at den som inviterer med ut på middag o.l spanderer. Du ber vel ingen hjem på middag og forventer at gjestene skal betale for det du serverer der heller regner jeg med.

Når det gjelder ditt spørsmål her i tråden, ja jeg kunne datet deg hvis jeg var singel, men må innrømme at jeg hadde fått litt bakoversveis hvis du ba meg betale selv hvis det var du som hadde bedt ut på middag. Ikke at jeg snylter, men akkurat det hadde vært første gang jeg hadde opplevd😀

Med mindre du hadde vært ekstremt fattig så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal ta din egen regning. 

Om jeg visste at du hadde en egen inntekt og at du ikke trengte forsørges så ville jeg bedt kelneren splitte regningen. Ikke bare av prinsipp, men jeg tenker det at ; når en mann betaler for din regning så forventer han noe i retur (sex), du setter deg i en gjeldsposisjon hvor du blir undertrykt som om du ikke er selvstendig. 

Ifølge studier fra USA så er det helt vanlig at menn betaler for kvinner når man er på restaurant - men mannfolka forventer fitte i retur. Man kjøper seg altså sex.

Men du er ikke prostituert ? Jeg ville ikke datet en prostituert. Derfor betaler du for deg selv og du setter deg ikke i gjeld ovenfor meg. Om vi skal ha sex så skal det være fordi du liker meg som menneske og ikke fordi jeg tar dine regninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

Med mindre du hadde vært ekstremt fattig så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal ta din egen regning. 

Om jeg visste at du hadde en egen inntekt og at du ikke trengte forsørges så ville jeg bedt kelneren splitte regningen. Ikke bare av prinsipp, men jeg tenker det at ; når en mann betaler for din regning så forventer han noe i retur (sex), du setter deg i en gjeldsposisjon hvor du blir undertrykt som om du ikke er selvstendig. 

Ifølge studier fra USA så er det helt vanlig at menn betaler for kvinner når man er på restaurant - men mannfolka forventer fitte i retur. Man kjøper seg altså sex.

Men du er ikke prostituert ? Jeg ville ikke datet en prostituert. Derfor betaler du for deg selv og du setter deg ikke i gjeld ovenfor meg. Om vi skal ha sex så skal det være fordi du liker meg som menneske og ikke fordi jeg tar dine regninger. 

Jeg kunne aldri datet noen som ikke er raus. Jeg kan godt betale for oss begge, men da må du gjøre det noen ganger også. Synes det ser veldig merkelig ut på restaurant når et par på date ber om å dele regninga og sitter der å sender kortmaskinen frem og tilbake. Da får man gjøre noe gratis istedenfor da, hvis man ikke kan by såpass på seg selv. Spesielt om man har langt over 10 millioner på konto så burde det vel gå greit å betale annenhver gang? Og hvis det blir med bare en gang så betaler den som tok initiativ til daten.

Anonymkode: 83dcc...f36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge idag så trenger ingen kvinner bli forsørget. Som sagt så jobber de fleste damer, og de som ikke gjør det har nav.

Det finnes dog unntak, for 3 uker siden var det ei sigøyner som stod ute utenfor en butikk med sitt magazin i 5 minus grader nede ved sjøbadet, Det blåste voldsomt og hun hadde bare på seg en genser. Hun stod der med sitt magazin utenfor butikken og hun hadde stått der i flere timer. 

Jeg inviterte hu hjem. Lagde kakao og biff til henne, (hun pratet ikke norsk), så gav jeg henne 500 kr. Uten å forvente noe i retur, jeg ville ikke ha sex med hu uansett. Men jeg fikk vondt av hu der hun stod ute å det iskalde været uten klær på seg.

Når hun gikk så lånte jeg henne en tykk vinterjakke, votter og lue.

Dette brukte hun helt til vinteren var over. 

Og folk sier jeg mangler empati? Det er jo bare tull og tøys

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, WubWub skrev:

Med mindre du hadde vært ekstremt fattig så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal ta din egen regning. 

Om jeg visste at du hadde en egen inntekt og at du ikke trengte forsørges så ville jeg bedt kelneren splitte regningen. Ikke bare av prinsipp, men jeg tenker det at ; når en mann betaler for din regning så forventer han noe i retur (sex), du setter deg i en gjeldsposisjon hvor du blir undertrykt som om du ikke er selvstendig. 

Ifølge studier fra USA så er det helt vanlig at menn betaler for kvinner når man er på restaurant - men mannfolka forventer fitte i retur. Man kjøper seg altså sex.

Men du er ikke prostituert ? Jeg ville ikke datet en prostituert. Derfor betaler du for deg selv og du setter deg ikke i gjeld ovenfor meg. Om vi skal ha sex så skal det være fordi du liker meg som menneske og ikke fordi jeg tar dine regninger. 

La oss si du ba med daten hjem på middag da, hadde du da bedt henne betale for det hun spiser av det du har kjøpt inn da også? Det er ikke snakk om å betale andres regninger, men det er jo rett og slett folkeskikk at den som inviterer med ut betaler,  iallefall når det er snakk om date. I et forhold så er det litt annerledes, der kan man bytte på.

Endret av Tutte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...