Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Nå fantaserer du igjen. Bestem deg. Nevnte ingenting om kjønn. Jeg skrev helt enkelt og greit, den som byr, betaler. Hann+hann/hunn+hann/hunn+hunn) er for meg likegyldig. En byr bare ikke ikke ut på en eksklusiv date, og så drar fram kalkulatoren.  

Lavmål av av meg å svare i det hele tatt. Kjenner at slitasjen på fingeren ikke er verdt det. Alle kan jo se, at du bare vrir og vender på deg og "snur bladet etter vinden"

Du leste åpenbart ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at; man bør betale for seg selv uansett om man er mann eller kvinne om man har takket ja til en invitasjon. Man er en parasitt om man lar andre ta regningen for ting du selv inntar. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 minutter siden, WubWub skrev:

Du leste åpenbart ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at; man bør betale for seg selv uansett om man er mann eller kvinne om man har takket ja til en invitasjon. Man er en parasitt om man lar andre ta regningen for ting du selv inntar. 

Da er vi uenige. Om noen byr meg ut, være seg i operaen eller på en vaffel/ski-date, tror/tenker jeg at vedkommende spanderer. Ikke fordi jeg ikke evner å betale selv, men utsv av normalt kotyme

Endret av Perle
Skrevet
Akkurat nå, Perle skrev:

Da er vi uenige. Om noen byr meg ut, v ære seg i operaen eller på en vaffel/ski-date, tror/tenker jeg at vedkommende spanderer. Ikke fordi jeg ikke evner å betale selv, men av normal kotyme

Dette er tankegang som hører med til den tiden hvor kvinner var husmødre og trengte bli forsørget. I dagens Norge trenger ingen kvinner å bli forsørget. Du kan få deg jobb eller få stønader fra nav. Du trenger ikke en mann for å forsørge deg. 

Noe så nedverdigende? Å la en mann betale dine regninger? Hadde jeg vært kvinne så ville jeg følt mye skam om jeg lot dette skje.

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, WubWub skrev:

om du ikke visste det så pleier psykopater å loppe folk økonomisk. 

har aldri forstått hva hun får ut av å prate med meg hver dag å ha meg som venn. jeg har ingen penger å tilby og penger er det hun går etter. hun går etter rike menn hele tiden, men jeg er den hun pratet med 2-6 timer per dag i mange mange år. men hun fikk aldri noe penger av meg.

på et tidspunkt ble jeg ganske paranoid så jeg prøvde teste hu ut , så jeg overførte 50 000 kr fra min sparekonto til min paypal konto, så gav jeg henne passordet å ba henne bytte det fordi "jeg hadde fått virus, og ikke fortell meg passordet på 3 måneder mens jeg løste problemet". når jeg fikk tilbake kontoen så var alle pengene intakt 

En psykopat er en skadet person, ikke en sterk person. Sterke personer bygger sunne og stabile liv, realiserer seg selv og yter noe til samfunnet. 

Anonymkode: 9695f...9f9

• Liker 5
Skrevet (endret)

Det er du som gnåler om kjønn, her. Sier bare at som invitatør/vertskap, står en for regningen

Endret av Perle
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Dette er tankegang som hører med til den tiden hvor kvinner var husmødre og trengte bli forsørget. I dagens Norge trenger ingen kvinner å bli forsørget. Du kan få deg jobb eller få stønader fra nav. Du trenger ikke en mann for å forsørge deg. 

Noe så nedverdigende? Å la en mann betale dine regninger? Hadde jeg vært kvinne så ville jeg følt mye skam om jeg lot dette skje.

Å vise sin generøsitet er ikke et onde. Det går begge veier. Før i tiden og enda i flere lag av samfunnet blir du kun sett på som gjerrig, muligens fattig, stakkarslig og redd for å gi noe som koster. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En psykopat er en skadet person, ikke en sterk person. Sterke personer bygger sunne og stabile liv, realiserer seg selv og yter noe til samfunnet. 

Jeg skal love deg - jeg har kjent mange mennesker i mitt liv. Fra store bodybuildere som har blitt NM mestere i kampsport, til tunge kriminelle svære maskuline menn - men ingen har vært så tøffe og hardbarkede som min lille feminine psykopat soulmate. Hu ville knust selv de største og farligste mannfolka mentalt og loppet de for penger. Hun fikk en gang en mann til å ta livet sitt og jeg spurte henne etterpå hva hun tenkte om det og hun sa "om han er så svak at han tar livet sitt så er det darwisisme i praksis". 

Du skal lete lenge etter noen som er så tøffe som hu

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg skal love deg - jeg har kjent mange mennesker i mitt liv. Fra store bodybuildere som har blitt NM mestere i kampsport, til tunge kriminelle svære maskuline menn - men ingen har vært så tøffe og hardbarkede som min lille feminine psykopat soulmate. Hu ville knust selv de største og farligste mannfolka mentalt og loppet de for penger. Hun fikk en gang en mann til å ta livet sitt og jeg spurte henne etterpå hva hun tenkte om det og hun sa "om han er så svak at han tar livet sitt så er det darwisisme i praksis". 

Er det den gjennomgripende frykten din som er tiltrukket av destruktivitet som styrke? Kan fortelle deg noe annet om psykopater, de fungerer best som ung, ettersom folk blir eldre, og kommer ut av tenåringsfasen, med selvutvikling gjennom sine sam-aldringer, så blir de mindre åpne for manipulasjon. Og uten noen å manipulere har psykopaten ingen makt i det hele tatt. De ender som ofte opp som samfunns-tapere som voksne, da det voksne samfunn luker ut slik oppførsel, så lenge personen ikke har vært smart nok til å bruke sine evner til å bygge noe for seg selv, kompetanse og karriere, istedenfor å være så veldig sosial.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Belbus skrev:

Ja :blomst:

Vi skal bolle :)

Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

Din sosiale utvikling har stanset opp et sted bak i tid. Du tenker som en tenåring ville gjort. Hvis jeg var deg, ville jeg snarest mulig sosialisert med voksne mennesker for å få utvikling i virkelighetsforståelsen. Folk flest gikk videre.. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Vi skal bolle :)

:wink: 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Din sosiale utvikling har stanset opp et sted bak i tid. Du tenker som en tenåring ville gjort. Hvis jeg var deg, ville jeg snarest mulig sosialisert med voksne mennesker for å få utvikling i virkelighetsforståelsen. Folk flest gikk videre.. 

Narsissister er som barn mentalt. Jeg er narsissist. Følelsesmessig så er slike mennesker veldig underutviklet, men når det kommer til IQ så kan de ha store egenskaper. 

Men en samtale mellom en narsissist og en psykopat som finner tilbake til hverandre ;

14scj7p.png

Skrevet

Hva har du klart å utrette med din IQ? Ikke mye, fordi du er så himla redd. Og eneste stedet du ikke trenger å være redd, er inne i din egne trygge, trange, lille ramme, der du har kontroll. Trist å se folk lure seg selv så grundig.  

• Liker 6
Gjest Froning
Skrevet

Får vondt av denne tråden..

Hva er det du egentlig prøver å bevise her, wubwub? Dette tok en hel annen retning enn da du lurte på om noen ville date deg..

Skrevet
2 minutter siden, Froning skrev:

Får vondt av denne tråden..

Hva er det du egentlig prøver å bevise her, wubwub? Dette tok en hel annen retning enn da du lurte på om noen ville date deg..

men folk ville heller prate om meg fremfor å svare på trådens emne, jeg er lett påvirkelig og jeg svarer alltid på det folk spør om. det er min policy ; spør du meg om noe så skal du få svar

Skrevet (endret)

Stiller meg også undrendne til TS' agenda  :klo:

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Belbus skrev:

:wink: 

You and me baby : :humpe:

:phaedra:

Gjest Froning
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

men folk ville heller prate om meg fremfor å svare på trådens emne, jeg er lett påvirkelig og jeg svarer alltid på det folk spør om. det er min policy ; spør du meg om noe så skal du få svar

Fair enough..

Har du noen gang tenkt på om du er tjent med denne policy'en? Sannheten er at du sitter og forsvarer deg for en gjeng som trekker konklusjoner om deg uten at de kjenner deg. Det at du trekker inn søstra de her er tegn på at du kanskje burde stoppe.

Skrevet
Akkurat nå, Froning skrev:

Fair enough..

Har du noen gang tenkt på om du er tjent med denne policy'en? Sannheten er at du sitter og forsvarer deg for en gjeng som trekker konklusjoner om deg uten at de kjenner deg. Det at du trekker inn søstra de her er tegn på at du kanskje burde stoppe.

Men sånn er det da i alle KG tråder? Alle trådstartere blir angrepet og det blir spekulert i øst og vest. Hva er alternativet? Å slutte bruke forumet? Det er ikke et alternativ for meg da jeg liker meg godt her inne. Har hard nok hud til å overse mye av hetsen så lenge den ikke blir så grov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...