Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Flettfrid skrev:

Skjøteledning fra hovedhus fikser nok mye. 

Jeg tror heller ikke dette egentlig er noe båthus, tror det er ett aneks til hytten som har fått navnet "båthuset".  Syns det er merkelig om ett båthus skulle vært ustyrt med så mye vinduer og glassdører. Så jeg vil tro det i sin tid var bygd som ett aneks.

Det er forskjell på et borgerlig båthus og fiskerbondens naust, og på hvilke arkitektoniske linjer man ønsker å følge. Når det er sagt, vil jeg bare tilføye at det ikke er noen vits i å spekulere fram og tilbake. Det er bare Eriks foreldre og Bærum kommune som vet svaret her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Takida skrev:

Nuuuu skal vi bad!

hva er poenget med tre snaps hvor ab filmer at hun går bortover brygga? Ble flau av snappene nå, hun prøver virkelig for hardt 

Hun er som en parodi hun der. 😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter flere nærmest maniske innlegg om "ikke å ta alt så høytidelig, blomstring, lykke, jeg elsker" osv, er det bare å vente på neste dypdykk i brønnen med de dystre tankene. Der jævla bitch og fuckings kjærringkødd bor. De som kan dra til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Takida skrev:

Nuuuu skal vi bad!

hva er poenget med tre snaps hvor ab filmer at hun går bortover brygga? Ble flau av snappene nå, hun prøver virkelig for hardt 

Poenget er vel å vise utringningen, er ikke det åpenbart?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, minister-mio skrev:

Poenget er vel å vise utringningen, er ikke det åpenbart?

Den sveipingen nedover kroppen er nok nøye planlagt. Det er sånt man må gjøre når man er blogger 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår heller ikke den snappingen i de vinklene der, på generell basis, man ser bare halvparten av ett eller annet og det vingler og rister. ser bare dumt ut uansett hvem som gjør det... 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg var på laser- og røykparty da jeg var yngre. Tror det var rundt 2000. Det var harry da og det er harry nå. Forskjellen er at jeg var 15 på det tidspunktet.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke så godt med på bloggen hennes, men har henne på snap. Er det sånn at hun baker hver dag (eller veldig ofte), eller bruker hun gamle bilde på bloggen sin? Føler jeg ser bilder av kaker eller annet søtbakst utrolig ofte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ESFP skrev:

Konfirmasjonsgaven var altså sponset😱 og eldste må stille opp i reklame for sin egen gave. Han må visst gjøre halve jobben selv for å finansiere sin egen gave. Her blir igjen lommeboka vikitg enn alt annet. 

Og at de har gamingfri hver lørdag... der de ser "Skal vi danse" istedenfor.... Det tror jeg ingenting på, siden AB tydeligvis ikke er hjemme lørdagskveldene. 

Imgur?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggerne i dag; ivrer etter og gå på rød løper og henge med «fiffen», snakker til alle som vil høre at Erik har blitt flasha ut av TV2 før hun har møtt foreldrene hans. Hva med og ikke gå ut offentlig før man er mer sikre på hverandre 🙄

Endret av Viking-girl
skrivefeil ☺️
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ESFP skrev:

Konfirmasjonsgaven var altså sponset😱 og eldste må stille opp i reklame for sin egen gave. Han må visst gjøre halve jobben selv for å finansiere sin egen gave. Her blir igjen lommeboka vikitg enn alt annet. 

Og at de har gamingfri hver lørdag... der de ser "Skal vi danse" istedenfor.... Det tror jeg ingenting på, siden AB tydeligvis ikke er hjemme lørdagskveldene. 

Så da var både konfirmasjonsdressen og gaven sponset...Så utrolig trist! Og ikke minst - usmakelig!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke første eller siste gang vi ser mennesker som har flyttet fra hjembygda ut i den "store" verden som har et stort behov for å vise hva de har fått til og hvem de har blitt. Det nye livet deres er egentlig bare en stor langfinger til folket i hjembygda- Men, om det gjør dem særlig lykkeligere er jeg veldig usikker på...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trollmora skrev:

Siden jeg ikke vil gi henne klikk - ref siste snap ang hus - hva skjer? Har de bestemt seg for både delingen og hus nå?

Neida. Ingenting nytt, bare clickbait. Det kommer forslag til boliger fra megler i innboks.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, formula skrev:

Neida. Ingenting nytt, bare clickbait. Det kommer forslag til boliger fra megler i innboks.

Takk - det ante meg nemlig....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...