Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest orfeus
Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Jeg tenker at skal man på død og liv fotograferes i badedrakt/bikini/truse, og bildet deles med offentligheten, så må da først bud være at man er sikker på at musa er innenfor? Og såpass profesjonell burde AB være nå, at hun har kontroll på sånne ting. Så ikke usannsynlig at det er gjort med overlegg. Og spørsmålet bare presser seg på - hvor langt kommer hun til å gå?

Hun har vist halve og hele pupper tidligere, så ja, jeg tror hun at hun tror det er kult med slike bilder.

Skrevet

Fy skam på mix grill som ikke ville gi henne gratis servietter da hun prøvde hjelpe en jente som blødde neseblod 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, foreveralone skrev:

Fy skam på mix grill som ikke ville gi henne gratis servietter da hun prøvde hjelpe en jente som blødde neseblod 

Jah særlig.... Dette blir bare flauere og flauere.... 

• Liker 17
Skrevet

Det er jo det bildet hun på snap skrev "omg elsk på dette bildet" 🤨

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, foreveralone skrev:

Det er jo det bildet hun på snap skrev "omg elsk på dette bildet" 🤨

Altså...hvem er det som skriver slikt om et bilde av seg selv? Også et slikt bilde.... :hakeslepp:

Gud bedre....jeg må jobbe litt med selvtilliten min, skjønner jeg... Eller vent...kanskje den er grei som den er...og at det er visse andre som må jobbe litt med selvtilliten sin, slik at ikke alt må bevises og poengteres konstant. (Og hva dette bildet skulle være et bevis på....nei, si det.....)

Ord blir fattige.

• Liker 18
Gjest formula
Skrevet
48 minutter siden, foreveralone skrev:

Nok et eksempel på at AB nyter makten hun har ved å henge ut folk gjennom bloggen. Det blir litt sånn - hvis jeg ikke får det som jeg vil, så blogger jeg om det! Nevner kanskje ikke navnet ditt, men nok info til at folk vet hvem du er! 

Synes det er noe skremmende over dette mennesket. Og er ikke forundret over "bestevenner" som kommer og går i et forrykende tempo. Vanskelig å forholde seg til slike mennesker, lettere å bare unngå dem.

Gjest orfeus
Skrevet
4 minutter siden, formula skrev:

Nok et eksempel på at AB nyter makten hun har ved å henge ut folk gjennom bloggen. Det blir litt sånn - hvis jeg ikke får det som jeg vil, så blogger jeg om det! Nevner kanskje ikke navnet ditt, men nok info til at folk vet hvem du er! 

Synes det er noe skremmende over dette mennesket. Og er ikke forundret over "bestevenner" som kommer og går i et forrykende tempo. Vanskelig å forholde seg til slike mennesker, lettere å bare unngå dem.

Hun gjør jo dette stadig; for eksempel henger hun ut foreldrene til barnas klassekamerater. Det er veldig lite smart og svært egosentrert, og jeg kan tenke meg at det er ubehagelig å komme opp i en diskusjon med henne, - særlig med tanke på stemmeleie, vokabular og ansiktsuttrykk hun har vist fram i Bloggerne.

Helt enig med deg, det beste er å holde avstand fra slike mennesker.

Gjest Sorbus
Skrevet

Jeg lurer på om hun ble inspirert av Real Housewives-ideene her inne, for nå kommer alle overskriftene på engelsk :klo:

Skrevet

Hvor er egentlig barna, når mor er på byen og hyttetur???

• Liker 7
Gjest formula
Skrevet
9 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Hvor er egentlig barna, når mor er på byen og hyttetur???

Ørjan Burøe passer dem:lol:

Skrevet (endret)

Hvis hun har det så vanvittig travelt som hun påstår, syns jeg det er merkelig at hun er på båttur og på hytta (et rimelig stykke å reise hjemmefra tidsmessig) i stedet for å jobbe når ungene er på skolen. Kan godt hende hun bruker deler av dagen på jobb (å få tatt noen bilder av seg selv og å slenge sammen en intetsigende bloggtekst kan knapt kalles et dagsverk), men hun fremstiller det som om hun lever jetsetlivet. Og da er det rimelig patetisk å klage på at man ikke rekker foreldremøter eller dugnader. Prioriteringer!

Endret av Rosalie
  • Liker 21
Skrevet

Fra kommentarfeltet 

• En leser: "Og det er toll på klokkene!!!! DETTE SKAL OPPLYSES OM."
  • Anne Brith: "Les gjerne innlegget på nytt og fortell meg igjen at jeg ikke har opplyst om det. Det står klart og tydelig nederst i innlegget og er noe jeg alltid har opplyst om bare til info."

At hun alltid har gjort det er løgn.  Dokumentasjon: https://imgur.com/a/SSSO6Ys

En liten presisering. Det er ikke toll som kommer i tillegg, men moms og tollbehandlingsgebyr. 

Skrevet

Er vel billigere å kjøpe klokkene fra en norsk forhandler?

• Liker 15
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Kollontaj skrev:

Er vel billigere å kjøpe klokkene fra en norsk forhandler?

Ja, f.eks.https://www.blush.no/manufacturer?name=Daniel+Wellington. Og da bruke rabattkode "Blushapotek" som gir minus 10%. Nettbutikken har gratis frakt og her får man ingen overraskelser i form av moms og tollbehandlingsgebyr.  Da vil f.eks. "Daniel Wellington Classic Petite Melrose"  koste hos

Tilføyelse: Eller hos https://www.designerklokker.no/shop/daniel-wellington-dameur-11378p.html : NOK 995,-.

---   https://www.prisjakt.no/product.php?p=4507046 -----   ;) 

Endret av Asti
Skrevet

Nettopp. Var det jeg tenkte. Takk @Asti

• Liker 5
Gjest formula
Skrevet

Ser AB snapper fra hytta, der det tydeligvis er samlet en gjeng unge mennesker som bader, drikker og koser seg. Lurer på om det egentlig var dette hun så for seg da hun skrev :

"Jeg sa at jeg trengte litt tid bare vi to. Så nå har jeg fikset barnevakt på onsdag og drar vi på tur ♡"

Skrevet

Jeg går ikke inn på bloggen, men seriøst  Ørjan som barnevakt? 

"Kan ikke stemme.....?😨"

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...