Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest orfeus
Skrevet
Akkurat nå, Angelheart2 skrev:

Fjernet. beklager, limte bare inn alt og tenkte ikke på at bildet kom med.
Enig i at hun ikke skal henges ut. Syns svaret var utrolig dårlig!
Jeg har ikke funnet noen bestillingsfrist på sidene deres, men hos f.eks Godt levert må man bestille senest mandag kveld for levering neste uke, så jeg vil tror noe slikt gjelder her også. Da er det jo utrolig dårlig at de nå, på onsdag, fortsatt ikke har noen meny klar for neste uke.

Hele konseptet er preget av å ikke være ferdig tenkt og ikke noe å bruke penger på. Det er bra noen gidder å gi dem tilbakemeldinger før det har gått for langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De svarene fra Proviant.no er helt "fantastiske"....skulle nesten tro det var en parodi...:fnise: Det er helt utrolig og umulig å fatte at man kan drive en business på den måten (eller i hvert fall et forsøk på å drive). Er de ca fem år, de som står bak?

Endret av SjokoLine
  • Liker 8
Skrevet

Jeg svarte tilbake at kassen da ikke er aktuell for vårt bruk, da jeg gjerne vil vite hva jeg bestiller og betaler for. Skrev også at jeg syns mengde melk og brød i kassen som er publisert var veldig snau...

• Liker 10
Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre!

Er dette svaret hennes???

Gjest Sorbus
Skrevet
29 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre!

Nå har i hvert fall vi her inne (og sikkert flere andre) gitt tilbakemelding om at en liter melk er for lite, og de skal jo justere etter tilbakemeldingene de får. Så kanskje kassen for uke 11 inneholder mer melk. Den som bestiller får se... Surprise!

Skrevet

Oversikten skal gi en pekepinn, faktisk. Det skulle tatt seg ut om Q-meieriet hadde identiske kartonger til all melken sin, at det var en overraskelse hvilken fettprosent det var på melken man kjøpte, eller hvor full kartongen var denne uken. Tipper alle hadde gått over til å kjøpe Tine-melk. 

• Liker 25
Skrevet

Herregud for noe useriøse greier.

• Liker 6
Gjest orfeus
Skrevet (endret)

Lurer på hvorfor hun sier at hun har kjøpt blomstene på et bestemt sted hvis det ikke er reklame (I innlegget «Tulipaner fra Amsterdam»). Skulle ikke forbause meg om det plutselig kommer en ordentlig annonse for akkurat det firmaet. 

:roll:

Endret av orfeus
Skrevet
2 timer siden, Dark Star skrev:

Åh, ble akkurat oppringt av Godt Levert som ville selge meg matkasse, og jeg fikk virkelig øst ut av meg hva jeg syntes om deres nyeste kasse, nødkassa til hu mor. Og samtidig sagt at så lenge de bruker en bedrift som driver så shady som hu mor (utlevering av barn, uthenging av lesere osv) så vil jeg aldri kjøpe noe fra de. Ring meg tilbake når dere innleder samarbeid med seriøse bedrifter og folk. 

Det var skikkelig godt å få det ut! :smilbla:

Du er klar over at du antagelig hudflettet en tilfeldig ansatt på ett eller annet callsenter som bare krysset av for nei etter samtalen deres og gikk videre til neste telefon? 

• Liker 20
Skrevet
6 minutter siden, orfeus skrev:

Lurer på hvorfor hun sier at hun har kjøpt blomstene på et bestemt sted hvis det ikke er reklame («Tulipaner fra Amsterdam»). Skulle ikke forbause meg om det plutselig kommer en ordentlig annonse for akkurat det firmaet. 

:roll:

Er ikke det bare ei greie man sier? Er det et firma som har tatt det navnet? (Har ikke lest innlegget) Sikter hun til en butikk?

Gjest orfeus
Skrevet (endret)
11 minutter siden, arnoyb skrev:

Er ikke det bare ei greie man sier? Er det et firma som har tatt det navnet? (Har ikke lest innlegget) Sikter hun til en butikk?

Du eller jeg kan si at vi har vært og handlet på Plantasjen eller tilsvarende, det er "noe man sier", og i det øyeblikket har vi også tipset om Plantasjen til den vi snakker med, det er slik rykter spres. Men, driver man en profesjonell reklameblogg, gjør man ikke dette uten å få betalt, blir sponset, eller at man fisker etter spons/reklameavtale.

Det er stor forskjell på om du og jeg snakker sammen som privatpersoner, og hvilke signaler man sender som reklameblogger. Hvis hun ville vise de fine blomstene uten at det var reklame, som hun skriver nederst i innlegget, hadde det ikke vært nødvendig å si hvor de er kjøpt. 

PS Det er innlegget som heter "Tulipaner fra Amsterdam", jeg var litt uklar der. Har rettet det opp :)

Endret av orfeus
Gjest Cocosa
Skrevet
16 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Du er klar over at du antagelig hudflettet en tilfeldig ansatt på ett eller annet callsenter som bare krysset av for nei etter samtalen deres og gikk videre til neste telefon? 

Det er nå så. Hvordan skal man ellers få sagt fra til bedrifter, om man ikke kan si fra til de ansatte? 🙄

Skrevet

«Tulipaner fra Amsterdam» er jo namnet på ein gammal schläger, så det kan jo berre vera så enkelt som ein assosiasjon.

• Liker 1
Gjest orfeus
Skrevet
3 minutter siden, Cocosa skrev:

Det er nå så. Hvordan skal man ellers få sagt fra til bedrifter, om man ikke kan si fra til de ansatte? 🙄

Håper i så fall de sier fra at de ikke kan ta telefoner på deres vegne ettersom de ikke har fått opplysninger om det publikum etterlyser.

Skrevet
7 minutter siden, orfeus skrev:

Du eller jeg kan si at vi har vært og handlet på Plantasjen eller tilsvarende, det er "noe man sier", og i det øyeblikket har vi også tipset om Plantasjen til den vi snakker med, det er slik rykter spres. Men, driver man en profesjonell reklameblogg, gjør man ikke dette uten å få betalt, blir sponset, eller at man fisker etter spons/reklameavtale.

Det er stor forskjell på om du og jeg snakker sammen som privatpersoner, og hvilke signaler man sender som reklameblogger. Hvis hun ville vise de fine blomstene uten at det var reklame, som hun skriver nederst i innlegget, hadde det ikke vært nødvendig å si hvor de er kjøpt. 

PS Det er innlegget som heter "Tulipaner fra Amsterdam", jeg var litt uklar der. Har rettet det opp :)

Kanskje det for en gangs skyld er så uskyldig som at hun har fått litt vårfornemmelser over at tulipanene er fra Amsterdam, siden hun har bodd i Nederland...

Gjest orfeus
Skrevet
1 minutt siden, decker skrev:

«Tulipaner fra Amsterdam» er jo namnet på ein gammal schläger, så det kan jo berre vera så enkelt som ein assosiasjon.

Poenget er at hun forteller hvor hun har kjøpt blomstene - og sier at det ikke er reklame.

Skrevet
Akkurat nå, orfeus skrev:

Poenget er at hun forteller hvor hun har kjøpt blomstene - og sier at det ikke er reklame.

Ah, eg skumma nok litt for fort gjennom.

• Liker 1
Gjest orfeus
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Kanskje det for en gangs skyld er så uskyldig som at hun har fått litt vårfornemmelser over at tulipanene er fra Amsterdam, siden hun har bodd i Nederland...

Om tulipanene er fra Amsterdam eller Afrika er helt likegyldig, poenget er at hun opplyser om hvor de er kjøpt - men sier at det ikke er reklame.

Skrevet
31 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Har jeg skrevet at jeg har hudflettet noen? Nei. 

Jeg øste, det vil si at jeg haddemye å si, men hudflettet fortsatt ikke. 
Vedkommende i andre enden var hyggelig, og det var jeg også,- og hun sa sogar at de jobbet med forbedringer på flere områder når det gjeld nødprovianten, så noe kunnskap om det hadde hun. 
Om hun så er en tilfeldig ansatt på et Callsenter er hun fortsatt engasjert av nødproviantbedriften og må således ta i mot tilbakemeldinger slik enhver representant for en bedrift må. 

• Liker 33
Skrevet
19 minutter siden, orfeus skrev:

Om tulipanene er fra Amsterdam eller Afrika er helt likegyldig, poenget er at hun opplyser om hvor de er kjøpt - men sier at det ikke er reklame.

Som jeg jeg sa, skriver hun om en bestemt plass hun har kjøpt dem? Da bør d helt sikkert merkes! Bare sånn ellers er jo "tulipaner fra Amsterdam" ei greie man sier for at mye av verdens tulipaner har sitt opphav der osv. Men siden jeg ikke leser bloggen hver dag tar jeg ditt svar som at ja hun nevner plassen hun har kjøpt tulipanene. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...