Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, formula skrev:

Jeg tenker at mens de unge toppbloggerne har "vokst opp" med bloggene sine, tabbet seg ut som unge og dumme, har AB kastet seg ut i rosabloggens verden i godt voksen alder. Man forventer litt mer fornuft og konsekvenstenking fra en dame i 40 årene, enn fra en ung jente. I motsetning til de yngre "nære" bloggvenninnene, har AB barn i en sårbar alder som hun burde ta hensyn til. Hun kunne klart seg godt med bakebloggen, bevart sin egen integritet og til barnas beste. Det som nå utspiller seg er bare tragisk.

Tror bakebloggen hadde stått i fare ettersom hun i siste innlegg skriver hun baker i pysjamasen.....

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Max Potente
Skrevet (endret)

Fantastisk ordvalg i http://annebrith.blogg.no/1518769271_hva_gjr_jeg_n.html:

"Du er akkurat så rik, som du føler deg."

"Er sirkelen sluttet?"

"Ser du magien i nysnøen? Klarer du nyte vinden som blåser? Nyter du fuglenes kvitring i vårsolen?"

:fy_fy:

Fluff, fluff og mer upersonlig fluff, men det er vel det nærmeste de faktisk fornærmede i denne saken kommer noen unnskyldning fra henne, dessverre.

Endret av Max Potente
Gjest nicecar
Skrevet

Det ble skrevet ett innlegg på en gruppe på Facebook som heter "kvinneforum", der trådstarter åpenbart ville ha en morsom og nysgjerrig tråd der hun spurte de andre om hvorfor de var våkne. (Dette var i natt rundt 02:30) Tror dere ikke AB kom inne med: Jeg får ikke sove fordi jeg har fått beskjed om at jeg bør dø, så da sitter jeg her da.." og forsøplet hele tråden som i utgangspunktet skulle være en morsom tråd? Plutselig dreide den seg om henne og at hun bør heve seg over disse slemme menneskene..

Skrevet
9 minutter siden, nicecar skrev:

Det ble skrevet ett innlegg på en gruppe på Facebook som heter "kvinneforum", der trådstarter åpenbart ville ha en morsom og nysgjerrig tråd der hun spurte de andre om hvorfor de var våkne. (Dette var i natt rundt 02:30) Tror dere ikke AB kom inne med: Jeg får ikke sove fordi jeg har fått beskjed om at jeg bør dø, så da sitter jeg her da.." og forsøplet hele tråden som i utgangspunktet skulle være en morsom tråd? Plutselig dreide den seg om henne og at hun bør heve seg over disse slemme menneskene..

Hvem var "disse slemme menneskene"?  Var det ikke bare en person som sendte henne en melding? Fra http://annebrith.blogg.no/1518769271_hva_gjr_jeg_n.html : "Jeg fikk en melding i går. Det sto: Du fortjener å dø."

Skrevet

Jeg må si AB underholder meg og jeg er fascinert over hvor ulike vi mennesker kan bli. Det mest fascinerende er hvor mye hun digger seg selv og hvor stort behov hun har for positiv bekreftelse og beundring. Så stort behov at hun sikkert ikke engang overfor seg selv klarer å innrømme å ha gjort noe feil. Hvordan kan hun reparere feilen hun har gjort ved å legge seg flat og gi en skikkelig unnskyldning når hun i egne øyne er perfekt, misforstått, offer for hat og godheten selv. Alt og alle som truer selvfølelsen hennes blir blokkert eller hevnet. I kveld skal visst hun og de eldste makronene fortelle noe til leserne. Jeg gjetter på at det blir en felles offerhistorie om hvor vanskelig det er med "haters" og snoking i privatliv. Eventuelt har de gjort noe bra for noen andre slik at de kan vise hvor perfekt AB er både som mor og medmenneske.

• Liker 24
Skrevet
19 minutter siden, nicecar said:

Er den slettet? Kan ikke finne den igjen.

Gjest nicecar
Skrevet
8 minutter siden, Asti skrev:

Hvem var "disse slemme menneskene"?  Var det ikke bare en person som sendte henne en melding? Fra http://annebrith.blogg.no/1518769271_hva_gjr_jeg_n.html : "Jeg fikk en melding i går. Det sto: Du fortjener å dø."

Det ble skrevet om folk generelt som var slemme mot henne i tillegg til den personen som skrev den meldingen :)

Gjest nicecar
Skrevet
Akkurat nå, Døgnvill skrev:

Er den slettet? Kan ikke finne den igjen.

Den er der enda. Prøv å søk: Hvorfor er DU våken?

Gjest pelikanen
Skrevet (endret)

Patetisk

Endret av pelikanen
Feil
Skrevet
1 minutt siden, nicecar said:

Hm, jeg får den ikke opp jeg når jeg søker på verken det eller jeg bør dø. Så rart!

Forøvrig så kikket jeg på tråden som ble laget inne på SoMe-gruppa og der er det noen som har tagget henne. Sist jeg var inne så hadde hun ikke skrevet noe i alle fall. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, nicecar said:

Fant den nå. Søkte jo selvfølgelig i feil skravlegruppe, ha ha!! Takk for tipset :)

Men i alle dager.. Hvor mange steder skal hun sanke inn sympati..?? "Åh dakkars deg, buuuuh. Og så du som virker så sympatisk av deg"-ish. Ble helt kvalm jeg.. Rett og slett uvel! Går ikke an!!!

• Liker 10
Skrevet

Om hun ikke hadde lagt ut med navn så hadde hun i alle fall lagt ut bilde av selve teksten. For tenk så mange klikk hun kunne fått på det @Stjernekikkeren :P Ergo jeg tror ikke noe på det.

• Liker 11
Skrevet

Hjelpes! Hvordan er det mulig å være så selvsentrert?? Meg meg, stakkars meg. Herregud altså, AB se til å vokse opp nå. Du har valgt selv og være i rampelyset, enten må du tåle hva det innebærer uten å sutre, ellers så la det være. Du har overhodet ingen grunn å synes synd på deg selv, du er frisk, har friske barn, til og med funnet kjærligheten, har penger .. Ja, hva skal jeg si? Skjønner du ikke selv at du provoserer med den selvmedlidenheten din? 

• Liker 22
Skrevet

Husker jeg så AB på Kakekrigen på TV Norge for "100 år siden" før hun begynte å blogge og ble høy på seg selv. Allerede da var hun ganske klein, husker jeg syntes hun virket kjempeslitsom

• Liker 25
Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av tredje person, latterliggjøring og spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet

Det må være sårt for bakefingertuppene å trykke «rapporter» på hver eneste kommentar her inne. Hun har jo innrømmet selv at hun gjør sport i å sende e-poster til moderatorene på KG. Hun klekker ut alt dette bråket selv, hun elsker det. «Klirr klirr» i kassa. Jeg tipper hun sitter foran skjermen å knegger godt for seg selv nå. 

• Liker 31
Skrevet
3 timer siden, ESFP skrev:

Jeg må si AB underholder meg og jeg er fascinert over hvor ulike vi mennesker kan bli. Det mest fascinerende er hvor mye hun digger seg selv og hvor stort behov hun har for positiv bekreftelse og beundring. Så stort behov at hun sikkert ikke engang overfor seg selv klarer å innrømme å ha gjort noe feil. Hvordan kan hun reparere feilen hun har gjort ved å legge seg flat og gi en skikkelig unnskyldning når hun i egne øyne er perfekt, misforstått, offer for hat og godheten selv. Alt og alle som truer selvfølelsen hennes blir blokkert eller hevnet. I kveld skal visst hun og de eldste makronene fortelle noe til leserne. Jeg gjetter på at det blir en felles offerhistorie om hvor vanskelig det er med "haters" og snoking i privatliv. Eventuelt har de gjort noe bra for noen andre slik at de kan vise hvor perfekt AB er både som mor og medmenneske.

Ja. Nå får man trykket alt som normalt hører privatlivet til i trynet, da. Så snoking trengs virkelig ikke. 

• Liker 7
Skrevet

Da er det nytt innlegg ute.. ikke en eneste unnskyldning for det hun gjorde,kun masse svada om hvor flink og godhjerta hun er som skal hjelpe 3 alenemødre.

Hun kan ikke fortelle enda om hva det er men om en uka da får vi svaret.

Dra til sjøs!!! Den dama er ikke mye godhjerta

• Liker 22
Skrevet

Hvor mange flere innlegg tror dere dama skviser ut om det hun ikke kan fortelle noe om før hun avslører hvor godhjertet,  nestekjærlig og fantastisk hun er?

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...