Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Var dette ett innlegg som hun hadde skrevet for en stund siden eller ett innlegg som hun og Mr E skrev iløpet av natta? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, My <3 skrev:

Kan ikke kalle det siste innlegget for et beklager-innlegg. Hun går jo ikke inn på tematikken  i det hele tatt. Feig.

Helt enig!  

Og "beklagelsen" er bare et vedheng til et innlegg hun innledet med å fortelle om at hun skal hjelpe tre alenemødre - altså hvor snill hun er.  Det varmer hennes hjerte at allerede fra neste uke blir noens liv bedre på grunn av henne faktisk.🤮

Jeg himlet med øynene over at hun innledet "beklagelsen" med å poengtere hun at hun i løpet av syv år med blogging og over 2.000 innlegg har slettet tre innlegg totalt, hvorav to i dag (altså gjør hun svært sjelden, bortimot aldri feil) før hun hang på dette: 
"Når jeg sletter noe så betyr det at jeg mener jeg har begått en feil. Det beklager jeg selvsagt ❤"  

http://annebrith.blogg.no/1518714826_hjemme_akkurat_n.html

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa

Hun har også slettet innlegget der hun var rasende på Tv2 som viste en burlesk danser i Norske talenter. Det var for mye nakenhet i et familieprogram mente hun. Hun måtte ha familiemøte i etterkant for å fortelle at kropp ikke var greit å vise frem. Dette var før hun selv fant ut at kropp er topp, og at puppeflashing på snap til mindreårige følgere ikke er så farlig likevel. Å slette innlegg betyr ikke at det som er skrevet blir glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 minutt siden, Trolltussa skrev:

Hun har også slettet innlegget der hun var rasende på Tv2 som viste en burlesk danser i Norske talenter. Det var for mye nakenhet i et familieprogram mente hun. Hun måtte ha familiemøte i etterkant for å fortelle at kropp ikke var greit å vise frem. Dette var før hun selv fant ut at kropp er topp, og at puppeflashing på snap til mindreårige følgere ikke er så farlig likevel. Å slette innlegg betyr ikke at det som er skrevet blir glemt!

Hehe,det hadde jeg glemt. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Trolltussa skrev:

Hun har også slettet innlegget der hun var rasende på Tv2 som viste en burlesk danser i Norske talenter. Det var for mye nakenhet i et familieprogram mente hun. Hun måtte ha familiemøte i etterkant for å fortelle at kropp ikke var greit å vise frem. Dette var før hun selv fant ut at kropp er topp, og at puppeflashing på snap til mindreårige følgere ikke er så farlig likevel. Å slette innlegg betyr ikke at det som er skrevet blir glemt!

:daane:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig. Hun viser frem de som har søkt på henne i skattelistene, men ikke den som visstnok har skrevet til henne på inbox at hun fortjener å dø (ref snap). Velkjent taktikk det der. Skape hardt vær også finne på noe for å få sympati.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser AB påstår at hun har sluttet å lese på KG i kommentarfeltet sitt. Merkelig at hun stadig tar opp ting som er diskutert på KG i blogginnleggene sine da. Sånn som i samme innlegg som denne kommentaren havnet, der hun påpeker at barna ikke var alene "Om noen lurer på det. Det bor folk både under oss og ved siden av oss, og så finnes det heldigvis noe som så fint kalles venninner. Som gjerne overnatter hos oss når jeg er på tur ❤". 

For meg høres det ut som et forsøk på et stikk til diskusjonene på KG om at det ikke virket særlig oppegående av henne å oute at barna var hjemme alene. Mulig jeg tar feil, men jeg har mine tvil på akkurat det...

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, neiognei skrev:

Merkelig. Hun viser frem de som har søkt på henne i skattelistene, men ikke den som visstnok har skrevet til henne på inbox at hun fortjener å dø (ref snap). Velkjent taktikk det der. Skape hardt vær også finne på noe for å få sympati.

Det er så forutsigbart at det gjør vondt! Finnes det ikke et mikroskopisk fnugg av litt selvrespekt der inne et sted? Det blir så utrooolig mye flauere når hun roter det til ennå mer 🙈

Hva med å bare si «Sorry folkens, jeg innser at jeg ikke burde lagt ut det innlegget. Jeg tar selvkritikk og ber om unnskyldning».

Men neida! Her skal det nå blogges om hvor god og snill hun er som hjelper alenemødre i nød. Så skal vi føle sympati fordi hun nå mottar drapstrusler 🙈🙈

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
11 minutter siden, neiognei skrev:

Merkelig. Hun viser frem de som har søkt på henne i skattelistene, men ikke den som visstnok har skrevet til henne på inbox at hun fortjener å dø (ref snap). Velkjent taktikk det der. Skape hardt vær også finne på noe for å få sympati.

Venta på den der. Sanke sympati,få fokus over på seg selv som offer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det gode i den gode gjerningen vaskes jo bort i det hun forteller andre hva hun gjør. I stedet for å være noe hun gjør for at andre skal føle seg bedre, så blir det plutselig klapp på skulderen til seg selv i alles påsyn. For all del, hjelp alenemødre, rusavhengige eller kommentarfeltkrigere, men dropp selvskrytet. :kvalm:  

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Kinder skrev:

Ser AB påstår at hun har sluttet å lese på KG i kommentarfeltet sitt. Merkelig at hun stadig tar opp ting som er diskutert på KG i blogginnleggene sine da. Sånn som i samme innlegg som denne kommentaren havnet, der hun påpeker at barna ikke var alene "Om noen lurer på det. Det bor folk både under oss og ved siden av oss, og så finnes det heldigvis noe som så fint kalles venninner. Som gjerne overnatter hos oss når jeg er på tur ❤". 

For meg høres det ut som et forsøk på et stikk til diskusjonene på KG om at det ikke virket særlig oppegående av henne å oute at barna var hjemme alene. Mulig jeg tar feil, men jeg har mine tvil på akkurat det...

Hun måtte jo også påpeke at den omeletten med fire egg er til tre personer, ikke fem.  Også et stikk til KG var min tanke da jeg jeg leste det.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være over 16 år for å søke i skattelistene. Er ganske sikker på at hun hadde laget helvette på jord om eldste sønnen hennes ble outet på en slik måte neste år! 

Kunne like godt vært hennes barn som var nysgjerrig på hva bloggere de følger tjener, uten å være «stalkere». 

Fatter ikke at hun som mor henger utvbarn som bare er noen få år eldre enn hennes eldste sønn på en slik måte. 

Husker selv vi søkte opp kjendiser og andre på skattelistene for morroskyld da vi var yngre, det var jo ikke for å være slemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lettere forbanna på den der dama der. Når du henger ut unge mennesker med fullt navn på bloggen din, så kommer det kritikk! Så vidt jeg kunne se så var flere under 20 år. Kanskje ikke så rart at en av dem ble rasende, såret og redd og derfor i affekt kan ha sendt henne en stygg melding. Barn og ungdom kan gjøre slike feil. Men det er ikke deres oppgave å være den voksne her. Det er den voksne firebarnsmoren sin oppgave.

Du har et for enkelt liv AB. Når du må skape slike problemer for deg selv. Klikk og cash, ja. Men omdømme ditt er lavere enn noen gang.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen
6 minutter siden, maipai skrev:

Blir lettere forbanna på den der dama der. Når du henger ut unge mennesker med fullt navn på bloggen din, så kommer det kritikk! Så vidt jeg kunne se så var flere under 20 år. Kanskje ikke så rart at en av dem ble rasende, såret og redd og derfor i affekt kan ha sendt henne en stygg melding. Barn og ungdom kan gjøre slike feil. Men det er ikke deres oppgave å være den voksne her. Det er den voksne firebarnsmoren sin oppgave.

Du har et for enkelt liv AB. Når du må skape slike problemer for deg selv. Klikk og cash, ja. Men omdømme ditt er lavere enn noen gang.

Ser du noen som kan være voksen her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emmelise skrev:

Det som gjør meg rasende ved at hun har lagt ut dette er at blant disse menneskene hun har "outa" så kan det være noen som bor på skjult adresse. Hun har mer eller mindre latt hele Norge få vite i hvilke kommuner samtlige 38 mennesker med navn og fødselsår faktisk bor.

Det er direkte skremmende at hun ikke engang i et halvt nanosekund vurdert at den personinformasjonen hun la ut kunne faktisk sette noen i fare og hvilken sinnsykt dårlig ide det var.

Ikke minst!!!!!!!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Emmelise skrev:

Det som gjør meg rasende ved at hun har lagt ut dette er at blant disse menneskene hun har "outa" så kan det være noen som bor på skjult adresse. Hun har mer eller mindre latt hele Norge få vite i hvilke kommuner samtlige 38 mennesker med navn og fødselsår faktisk bor.

Det er direkte skremmende at hun ikke engang i et halvt nanosekund vurdert at den personinformasjonen hun la ut kunne faktisk sette noen i fare og hvilken sinnsykt dårlig ide det var.

Såpass burde hun visst, hun som selv har bodd på Krisehjem. Dette har hun skrevet om flere ganger på bloggen sin. Hun burde tatt kontakt med hver enkelt på lista og bedt ydmykt om unnskyldning og forsikre seg om at alle har det bra etter hennes utblåsning og outing. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...