Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, Agni skrev:

La meg se om jeg har forstått dette riktig... Dere mener altså at fordi Google (og andre søkemotorer) har indeksert innlegget og kopier ligger på det store internett skal AB sin blogg stenges. Fordi det ikke hjelper å slette innlegget.

Gjelder det samme konseptet for alle på KG som har postet og slettet eller fått et innlegg moderert bort? De bør utestenges og ikke få poste mer fordi waybackmachine kan ha rukket å kopiere innlegget?

Jeg mener ikke det. 

Det jeg mener er at AB bør tenke bedre over hva hun poster,  da det er ikke bare å slette og tro at det forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan komme konsekvenser av alt man poster på nett. Selv om man sletter det.
Det er det hun ikke forstår (eventuelt ikke gidder å forstå). 

I hennes verden er det jo kun hennes regler, etikk og moral som gjelder, ikke resten av samfunnets. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Asti skrev:

Jeg mener ikke det. 

Det jeg mener er at AB bør tenke bedre over hva hun poster,  da det er ikke bare å slette og tro at det forsvinner. 

Nettopp! Man skulle tro at bloggere, som lever av å poste innlegg på nett, hadde lært masse om nettvett. Og særlig voksne bloggere burde vært modne og kompetente nok i jobben sin til å forstå hva som er greit å legge ut og hva som overhodet ikke er greit å legge ut på nett. Dessverre viser det seg gang på gang at noen bloggere ikke evner å forstå dette skillet, så jeg er ikke overrasket over at AB la ut dette innlegget, men likevel er det veldig skuffende at hun som selv har skreket høyt om mobbing henger ut enkeltmennesker på den måten. Og da særlig denne bankansatte hun skrev om. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Det er besynderlig at Anne Brith er så kranglete og konfronterende for tiden. Iflg. bloggen så er hun jo nyforelsket og flyter på en rosa sky i to toner med silkebånd rundt. Hm.. :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ultiva said:

Her gjør du en fjær om til ti høns. Ingen har snakket om å stenge noens blogg.

 

2 hours ago, Pæddan said:

Håper kjerringa blir sparket ut av Blogg.no.

Akkurat...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
7 minutter siden, Max Potente skrev:

Det er besynderlig at Anne Brith er så kranglete og konfronterende for tiden. Iflg. bloggen så er hun jo nyforelsket og flyter på en rosa sky i to toner med silkebånd rundt. Hm.. :klo:

 

Rart. Og hvor er det blitt av hverdagsgodheten hun skrev så varmt om?

"At jeg faktisk genuint er god og ser det gode i mennesker"

Hun som bare vil gi en klem?

Synes hun framstår både amper og hevngjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado
8 minutter siden, Agni skrev:

 

Akkurat...

Man stenger da ikke en blogg ved å eventuelt å måtte bytte bloggplattform (noe som forresten bare én bruker skrev). Det er bare Anne Brith som kan stenge bloggen sin. Du overdriver veldig. Og det er ikke greit at Anne Brith henger ut privatpersoner på bloggen sin. Hun må få beskjed om at det er ulovlig og hun hører jo ikke på kritikerne (de sporer hun jo opp og henger ut),så da blir jo bloggplattform eneste måten å "nå henne.

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å minne om krampetrekninger i samme stil som en viss mammablogger drev med i høst.. 🤦‍♀️

Jeg håper noen tar opp dette i gruppen på Facebook (Stort og smått om sosiale medier, som noen andre også nevnte her tidligere). Kan dessverre ikke gjøre det selv av jobbhensyn. 

Hun fortjener å få en smekk på lanken for å ha hengt ut folk på den måten. Media er tipset, sånn for moro skyld. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente
1 minutt siden, formula said:

Rart. Og hvor er det blitt av hverdagsgodheten hun skrev så varmt om?

"At jeg faktisk genuint er god og ser det gode i mennesker"

Hun som bare vil gi en klem?

Synes hun framstår både amper og hevngjerrig.

Ja, hvor ble det av Mor Hjertegod fra to uker siden?

http://annebrith.blogg.no/1517558015_godhet_vinner_ingen_pris.html

"Jeg brenner for akkurat det. Gi råd og hjelpe andre." 

"Jeg hører ofte: Anne Brith, hvordan skal jeg kunne betale deg tilbake?"

"Å være god, gir meg ingen pris. Men det gir meg håp. Jeg kaller det hverdagsgodhet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Agni skrev:

 

Akkurat...

Se der ja, du fant en som skrev at hun/han håpte på at AB ble sparket ut av blogg.no. Men om du leser igjennom innleggene som er skrevet her inne så vil du nok se at det ikke akkurat gjennomgående at folk mener at blogg.no skulle sparket henne pga. blogginnlegget hennes. Det er overhodet ikke greit av henne å henge ut folk på den måten, og det burde hun få beskjed om på en eller annen måte. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, cp- skrev:

Takk Minipilla!

Hadde jeg vært deg hadde jeg undersøkt om det hun gjorde var lovlig.

Du er ingen offentlig person og jeg tviler på at det er innenfor lovverket å oute folk på den måten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ricecrispies skrev:

Bloggeier har slettet innlegget,er svar fra blogg.no

Så da er det greit? Søppelbransje. Håper Egmont og blogg.no er stolte..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper de alenemødrene hun appellerte til denne uken tenker seg om 10x før de sender henne mail om hjelp. Man vet aldri med henne. Plutselig er man klistret utover bloggen med bilder og navn, slik at «mor-godhjerta» kan sole seg i glansen. Evt. hengt ut hvis man ikke er takknemlig nok.

Endret av Hummingbird2
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Max Potente skrev:

Ja, hvor ble det av Mor Hjertegod fra to uker siden?

http://annebrith.blogg.no/1517558015_godhet_vinner_ingen_pris.html

"Jeg brenner for akkurat det. Gi råd og hjelpe andre." 

"Jeg hører ofte: Anne Brith, hvordan skal jeg kunne betale deg tilbake?"

"Å være god, gir meg ingen pris. Men det gir meg håp. Jeg kaller det hverdagsgodhet."

:kvalm:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Ostepop190 skrev:

Jeg er en av de som ble hengt ut, meldte ifra til datagilsynet og sa jeg ville anmelde hun. Da videresendte de det til juridisk osv - så får se hva svaret blir :) stakkars dame, helt sinnsyk

Greit å ha noe «for hånd» når neste sponsor dukker opp... Da blir det leit for Anne Brith. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Max Potente skrev:

Ja, hvor ble det av Mor Hjertegod fra to uker siden?

http://annebrith.blogg.no/1517558015_godhet_vinner_ingen_pris.html

"Jeg brenner for akkurat det. Gi råd og hjelpe andre." 

"Jeg hører ofte: Anne Brith, hvordan skal jeg kunne betale deg tilbake?"

"Å være god, gir meg ingen pris. Men det gir meg håp. Jeg kaller det hverdagsgodhet."

Den hverdagsgodheten stikker nok ikke så dypt, hvis den ikke kan gi klikk og penger i kassa samtidig. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...