Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Lapper said:

Du mener ikke dette? At ei voksen dame på snart 50 år kan henge ut andre unge mennesker under 18 år uten at det blir tatt tak i? 

Jeg mener at når innlegget allerede er slettet er det ikke plattformens sak å "ta tak i det". Om innlegget ennå lå ute ville det vært noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett innlegg hvor fansen samles rundt «leirbålet» igjen. 3 alenemødre skal gledes pga henne, omeletten var bare til 3 og selvfølgelig overnattet en venninne hos de mindreårige i går! Hvorfor i all verdens dager da skrive så mye om hjemme alene osv? Hun er virkelig så uredelig... Og å glede andre er flott, men for meg blir det en hake straks man fremhever seg selv igjen og igjen og igjen.... Hele denne bloggen gir utrolig dårlig smak i min munn i alle fall...

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Max Potente skrev:

Ja, hvor ble det av Mor Hjertegod fra to uker siden?

http://annebrith.blogg.no/1517558015_godhet_vinner_ingen_pris.html

"Jeg brenner for akkurat det. Gi råd og hjelpe andre." 

"Jeg hører ofte: Anne Brith, hvordan skal jeg kunne betale deg tilbake?"

"Å være god, gir meg ingen pris. Men det gir meg håp. Jeg kaller det hverdagsgodhet."

:kvalm:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mulighet, men er det mulig at noen kan legge ut problematikken samt linker på <Stort og smått om sosiale medier i Norge> på Facebook?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blekkulf skrev:

Noen som kan sende skjermdump? Mistenker at jeg er på den lista

Tjente hun en million?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Juliannaos skrev:

Jeg har ikke mulighet, men er det mulig at noen kan legge ut problematikken samt linker på <Stort og smått om sosiale medier i Norge> på Facebook?

Jeg kan desverre heller ikke gjøre det, men skulle virkelig ønske at noen hadde gjort det. I den gruppen er de fleste med interesse og som jobber innen SOME dette landet og slik AB har fremstilt seg der hadde det vært fint å vist en annen side av henne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Agni skrev:

Jeg mener at når innlegget allerede er slettet er det ikke plattformens sak å "ta tak i det". Om innlegget ennå lå ute ville det vært noe helt annet.

Men skaden har jo skjedd.. det ligger ute på google..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Tjente hun en million?

Trenger ikke gå inn på skattelistene for å se det.. Google "hvor mye tjente bloggerne" så kommer det opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

selvfølgelig overnattet en venninne hos de mindreårige i går!

Det er jo sikkert bare noe hun fant på når hun ble oppmerksom på hvor dum hun hadde vært å lagt ut info

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Hun der....er f...meg ikke sann. Hennes egne barn skal ikke omtales med navn. Det er makroer.  Fy fan for en farlig dame. Når en ser på tidligere saker hvor hun omtaler eks x og kjærester, så er hun farlig. Hun har offentlig utlevert mindreårige på nett. Har du ingen grenser? Har du ingen antenner? Du holder på at du er tøff, i dag også? Du er f...ikke mye tøff. Du er veik, feig og ynkelig.Den advokaten du bruker, krev pengene tilbake. Han er udugelig. Mannen i "gata" vet at dette er ulovlig, men ikke fin advokat? Du som har jobb med å sitte på nett, så kan du så lite? Skaden er skjedd, vet du hva det betyr?

At de som står bak deg, skjønner like lite, var ingen overraskelse.  Jeg håper noen melder deg. Og jeg håper du mister mange lesere/følgere. 

Du er ingen "påvirker " Du viser ditt sanne jeg. Hjelper fan så lite at du hiver inn innlegg hvor snill du er. Mulig du syns det selv. Du er et troll. Det har du hørt før, ikke sant?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, pelikanen skrev:

Hun der....er f...meg ikke sann. Hennes egne barn skal ikke omtales med navn. Det er makroer.  Fy fan for en farlig dame. Når en ser på tidligere saker hvor hun omtaler eks x og kjærester, så er hun farlig. Hun har offentlig utlevert mindreårige på nett. Har du ingen grenser? Har du ingen antenner? Du holder på at du er tøff, i dag også? Du er f...ikke mye tøff. Du er veik, feig og ynkelig.Den advokaten du bruker, krev pengene tilbake. Han er udugelig. Mannen i "gata" vet at dette er ulovlig, men ikke fin advokat? Du som har jobb med å sitte på nett, så kan du så lite? Skaden er skjedd, vet du hva det betyr?

At de som står bak deg, skjønner like lite, var ingen overraskelse.  Jeg håper noen melder deg. Og jeg håper du mister mange lesere/følgere. 

Du er ingen "påvirker " Du viser ditt sanne jeg. Hjelper fan så lite at du hiver inn innlegg hvor snill du er. Mulig du syns det selv. Du er et troll. Det har du hørt før, ikke sant?😉

Bra innlegg. Hun driter seg så loddrett ut! Og du har helt rett, hun er ikke tøff en plass, hun virker mer som en usikker tenåringsjente som ikke har lært seg normale spilleregler. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare HELT utrolig. :overrasket:  Hun er en voksen dame  også driver hun på slik. Fy flate - så fælt for ungene hennes når hun driver på å herjer sånn. Bor hun i sin egen navle? Visste hun ikke at skattelistene er offentlige? 

 

jeg har ikke ord. Jeg har bært ytterst kritisk til bloggerbrkansjen lenge, men jeg blir stadig sjokkert over hvor lavt folk er villige til å gå. 


Det verste er vel at det er mye mer sannsynlig at det er blodfansen enn kritikerne som sjekker listen - så hun har antakelig tutet sine egne største fans i dag.

 

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Ostepooopp skrev:

Denne tråden har tatt over livet mitt i dag, men jeg lurer på en ting: AB er blogger. Hun lever av å utlevere seg selv og de rundt seg. Hun vil ha oppmerksomhet, det er jo derfor hun skrive. Derfor hun legger ut bilder og informasjon en dame i hennes alder med 4 barn kanskje kunne spart seg for. 

Allikvel blir hun forbannet når mennesker faktisk har vist interesse for henne. Da er de stalkers, invaderer privatlivet hennes osv osv. 

Hva er det egentlig hun vil? Som sagt, hun er en blogger som av helt egen vilje velger å utlevere seg selv. Hun er ikke en flink skuespiller, musiker, politiker e.l. som «ufrivillig» får oppmerksomhet pga jobben og talentet sitt. AB higer etter oppmerksomhet. Allikevel er det feil når hun får det. Forstå det den som kan..

hele manuset hennes handler jo om å skape strid og bråk og om å skrive ting som provoserer folk for så å klage i bloggen for å mobilisere blodfansen til støtte. Og bonusen er ett og annet presseoppslag om at hun er hetset - eller er dumpet - eller har fått ny kjæreste - eller ikke oppdrar tapere og sånn. Hun har tydeligvis INEGN grenser for hvor lavt hun er villig til å gå og hvor dårlig lys hun er villig til å sette seg og de stakkars ungene sine i.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Agni skrev:

Nei, jeg er oppriktig interessert i svaret.

Nettvett?!

burde ikke en som lever av å utlevere ting på det store internettet, tenke litt lenger frem i tid?! 

Hvis en journalist hadde gjort dette, ville det da ikke hatt noen konsekvenser? (Oppriktig spm)

Hvorfor er det slik at det virker som at bloggere ikke må ta konsekvenser av ting som blir gjort «in bad faith”? Jeg har virkelig problemer med å godta at AB ikke var klar over at det hun publiserte var direkte ulovlig.. og hvis dette hadde vært lovlig, er det ganske så innlysende at slik utlevering Er ganske så etisk forkastelig..

eller? Du mener at om man gjør noe ulovlig, som å stjele, så er det Ok hvis man etter at man blir tatt, leverer det tilbake? Er det da ikke kritikkverdig, og så godt som ute av verden? Og, så må man også kanskje ta med alder og livserfaring i betraktning..?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man lese dette? Finner innlegget når jeg googler det, men bare de første linjene. Når jeg går inn på det står det at det ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fult lovlig å søke i skattelistene, selv om mange mener at det ikke er greit og at det ikke burde være lov - så er det lovlig, og vi har lenge hatt som prinsipp her i Norge at slikt skal være offentlig. Før kunne man jo søke uten at man la igjen noen spor (så sant man ikke er svært datakyndig så klart). 

Interessant er det imidlertid at de som lever av å dele sitt eget privatliv, og barna sitt privatliv, steiler når noen søker i skattelistene og kaller disse personene "snokere". Det får meg til å undre hva de samme bloggerne kaller leserne sine? 

Veldig fint at VG lagde en artikkel om dette. Alt for ofte er media kun opptatt av å hylle bloggere som tenker en tanke, eller skrive om at de har fått seg kjærester osv. Godt å se at de også kan skrive litt kritisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...