Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, My <3 skrev:

Kan ALDRI tenke meg at hun har avklart dette med advokat. Løgn.

Kanskje med den imaginære advokaten som bor kun i hennes hode. 

Hvis hun må konferere med advokat før hun poster innlegg kan det vel tyde på at hun vet hun er på jævlig tynn is. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det på tide at det blir konsekvenser for bloggere og deres handlinger. De truer jo med advokater og vice versa i tide og utide.  Synes utrolig synd på barna som vokser opp i disse bloggmiljøene. Penga som rår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cp- skrev:

Tusen takk. Følte for å forsvare meg selv. Ble helt satt ut da jeg fikk beskjed om dette i morges. Har gnagd med i hele dag.

Knall bra innlegg! Saklig og godt skrevet. :klappe: AB er dessverre skremmende lite voksen i måten hun fremtrer på! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, cp- skrev:

Utrolig bra skrevet. Jeg skjønner virkelig det ubehaget med å bli hengt ut på denne måten. Men du Skal ikke la dette gnage deg i lange tider! Sjekke skattelistene synes ikke jeg er noe værre enn å lese Se og hør. Og selv om jeg har en skjermdump av navnelista så er det ikke et eneste navn der jeg har giddi å søkt opp på Facebook eller lignende bare for å "se hvem det er". Det kunne like godt vært meg! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Minipilla skrev:

Blogg.no skuffer stort! Fikk svar tilbake at så lenge innlegget var slettet så de ikke noe problem i dette. Hos dem fungerer det som følgende…man skal kunne skrive hva man vil om hvem man ønsker så lenge man lar det bare stå en dag eller to…så sletter man det og så er det vekk….liksom. Det fungerer ikke slik i det virkelige liv, men hos blogg.no fungerer det slik. For når denne bloggeren her som jeg faktisk nesten ikke orker uttale navnet på engang lirer av seg dritt – får hun klikk og de penger i kassen. Slik fungerer det hos dem. Da vet vi.

Skamme seg blogg.no

Jeg har som sagt selv sendt inn en klage på henne å fikk bare til svar at det var bloggeren selv som bestemte hva hun skrev. Ferdig snakka.

De gadd ikke svare da jeg hadde ett motsvar til de. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 minutt siden, Lapper skrev:

Jeg har som sagt selv sendt inn en klage på henne å fikk bare til svar at det var bloggeren selv som bestemte hva hun skrev. Ferdig snakka.

De gadd ikke svare da jeg hadde ett motsvar til de. 

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Agni skrev:

Men det er jo faktisk vekk når det er slettet. Jeg skjønner godt at blogg.no ikke vil bruke tid på moderering av innlegg som er slettet. Min erfaring er også at de er raske til å fjerne ting, men det må jo selvfølgelig rapporteres inn først.

Du mener ikke dette? At ei voksen dame på snart 50 år kan henge ut andre unge mennesker under 18 år uten at det blir tatt tak i? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lapper skrev:

Du mener ikke dette? At ei voksen dame på snart 50 år kan henge ut andre unge mennesker under 18 år uten at det blir tatt tak i? 

Se antall innlegg på personen. Sier sitt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

Rart. Og hvor er det blitt av hverdagsgodheten hun skrev så varmt om?

"At jeg faktisk genuint er god og ser det gode i mennesker"

Hun som bare vil gi en klem?

Synes hun framstår både amper og hevngjerrig.

I det ene øyeblikket henger hun ut mennesker å mange av de kun 17-18 år med fult navn og bosted. Å i siste innlegg skal hun hjelpe 3 stk alenemødre. Hun er jo godheten selv.

Lurer på hva disse firmaene som sponser henne synes om stuntet i dag? Håper de har fått d med seg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herved slettet dama fra alle sosialemedier. Nok er nok, skal aldri gi bloggen ett eneste klikk. Makan til oppførsel! 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Dark Star skrev:

Utrolig bra at VG tok saken. Håper Datatilsynet fr inn klage og kan opprette sak. 

I VG-saken står det at hun slettet innlegget og fulgte opp med et der hun beklager. Det finner ikke jeg, har hun sperret for ip-en min, tro? :laugh:

 

Sitat fra artikkelen i VG:

Slettet innlegget

Blogginnlegget ble slettet etter å ha ligget ute i 1,5 time. Kort tid etter fulgte hun opp med et innlegg hvor hun beklager. Her forklarer hun at hun var i samtale med en advokat i forkant av publiseringen. Også dette innlegget er slettet fra bloggen.

Det har ikke blitt lagt ut noe beklagelse fra henne. Å det kommer heller ikke

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lapper skrev:

Det har ikke blitt lagt ut noe beklagelse fra henne. Å det kommer heller ikke

Hun har lagt ut et nytt innlegg nå -med en slags «beklagelse+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirkustjukk
3 minutter siden, Touchy skrev:

Hun har lagt ut et nytt innlegg nå -med en slags «beklagelse+

Den "beklagelsen" var tynnere enn blomkålsuppa hennes!🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirkustjukk skrev:

Den "beklagelsen" var tynnere enn blomkålsuppa hennes!🙄

Ja, men det er sikkert det lengste «Mor Theresa» kan strekke seg. 

Endret av Touchy
Rettet feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Lapper skrev:

I det ene øyeblikket henger hun ut mennesker å mange av de kun 17-18 år med fult navn og bosted. Å i siste innlegg skal hun hjelpe 3 stk alenemødre. Hun er jo godheten selv.

Lurer på hva disse firmaene som sponser henne synes om stuntet i dag? Håper de har fått d med seg

Hun måtte jo kjøre på med en innlegg der hun nevner det nå, for å vise hvor god og snill hun er. Kynisk og velbrukt taktikk det der, når man har gjort noe så ekstremt dumt som AB gjorde da hun la ut det innlegget tidligere i dag. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Touchy skrev:

Hun har lagt ut et nytt innlegg nå -med en slags «beklagelse+

Den beklagelsen var dårlig. Hun var mer opptatt av å si at omeletten med 4 egg skulle spises av 3 (eller 4) å ikke 5 som det kom frem i bloginnlegget

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...