Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, neiognei said:

Man kan jo liksom ikke la være å gjøre det man brenner for fordi at noe kan skje. Og det er jo tydeligvis farligere å kjøre bil.

Selvfølgelig klem på, men jeg tror at sannsynligheten for nakkeskader er større med enn uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte inn å lese. Den dama der kan virkelig gjøre ei fjær til ti høns.

Dog fikk hun meg til å le. Ikke fordi hun skriver godt, men fordi det er så tragisk å holde på slik som 40+.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MrsAvenger skrev:

Wow, innlegget mitt slettet?

 

Det var vel ikke akkurat overraskende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrsAvenger
1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Det var vel ikke akkurat overraskende. 

Tja, vet ikke om det var noe spesielt verre enn de 250 foregående sidene med innlegg....men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte hjemme at hvis man ofte tenker at "alle andre er gærne", da må man se seg selv i speilet, for da er det antakelig en selv som har forbedringspotensiale. Det er ganske tydelig at AB ikke har lært det. Alle andre har alltid feil, enten det er meninger eller verdigrunnlag. I det minste til de sier seg uenige med henne, uansett hvor konstruktiv tilbakemeldingen måtte være. 

Derfor er hun nå slettet fra snapchat. Jeg trenger virkelig ikke hennes galskap. 

Har forresten også stusset på hvorfor hun ikke hjelper kusinen sin istedenfor alle disse ukjente? Kusinen, Bedre meg, har det til tider ganske tøft, og jeg har ikke forstått det sånn at AB feks hjelper til med unger eller noe annet? Noen som vet? 



 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, pøbelsara skrev:

Fy søren. Det er ingen grenser for hva hun kan publisere. Spekulativt og grensekrenkende. 

Minner meg litt om innlegget for en stund tilbake hvor hun la opp til at ett av hennes barn var homofilt. Jeg syns at bloggerplattformen hun blogger fra burde ta et lite ansvar når det gjelder denne type innlegg. 

De står vel fritt til å lage de reglene de selv måtte ønske, akkurat som KG kan moderere slik de også måtte ønske. Hvis bloggerplattformene hadde hatt noen regler på feks utlevering av barn og familie tror jeg det ville vært fint. De kunne feks satt opp at på deres plattform er det ikke lov å blogge om barns sykdom feks, det er ikke akkurat inngripende, selv for de som lever av å blogge om barna og familien sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, EllaSays skrev:

Har forresten også stusset på hvorfor hun ikke hjelper kusinen sin istedenfor alle disse ukjente?

Familiær godhet gir ikke samme respons som det å ofre sin godhet til fremmede. Hvis du er opptatt av å fremstå som et godt menneske stiller du opp for alt og alle, da blir det også lettere for fansen og identifisere seg med de utvalgte

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Så hun vurderer det seriøst? Jeg gidder ikke gå inn på bloggen hennes lenger (sluttet etter episoden tidligere i uken), så har kun sett overskriften...

De skal flytte sammen. Men vet ikke hvor:) Så det gikk fort. Men de føler vel at de kjenner hverandre så godt etter 3 mnd at dette er noe å satse på

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal alltid skje så forbanna fort hjå bloggarane. Verkar ofte som det er eit verkemiddel for å halda seg sjølv relevant heile tida, same kva det er. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor tidlig å flytte sammen, når man har 4 barn å ta hensyn til 😓 Igjen viser hun dårlig dømmekraft.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste kommentarene til blogginnlegget Anne Brith skal vi flytte sammen. Måtte smile, hun hadde tydelig "silt" ut de som passet henne best til innlegget.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Moongirl skrev:

Altfor tidlig å flytte sammen, når man har 4 barn å ta hensyn til 😓 Igjen viser hun dårlig dømmekraft.

Enig! Folk flytter sammen for fort etter min smak om dagen, det får så være. 

Men her er det 4 barn med på lasset. 4 barn som skal flytte inn sammen med en mann hverken de eller moren kjenner. Som risikerer å måtte flytte igjen om kort tid dersom forholdet skjærer seg. 

For all del, det kan jo gå bra. Men kan man ikke bli litt bedre kjent før man tar et slikt skritt med barn..

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, MrsAvenger skrev:

Wow, innlegget mitt slettet?

 

Ja, men heldigvis er vi flere som har sett hvilke dramaer denne damen har stelt i stand, så dette er noe mange forhåpentligvis vet (at AB ikke er uskylden selv) :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ostepooopp skrev:

Enig! Folk flytter sammen for fort etter min smak om dagen, det får så være. 

Men her er det 4 barn med på lasset. 4 barn som skal flytte inn sammen med en mann hverken de eller moren kjenner. Som risikerer å måtte flytte igjen om kort tid dersom forholdet skjærer seg. 

For all del, det kan jo gå bra. Men kan man ikke bli litt bedre kjent før man tar et slikt skritt med barn..

De kunne jo bodd litt sammen hos henne for å se hvordan hverdagene er.. Bli skikkelig kjent

Regner med at de nå flytter sammen nærmere hans bosted å da må også 3 stk bytte skole og 1 stk bhg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke at en dame på over 40 vurderer å flytte sammen med en mann hun bare har kjent i 4 måneder? Ikke uten barn heller, men med 4 barn er det jo ren idioti. Og har man så dårlig tid, har dette forholdet liten sjans til å vare i lengden. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...