Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg tviler ikke på annet enn at de tre klarer seg utmerket alene hjemme.. Men AB, hvorfor må du skrive å dele alt på siden din? Det er så mye rart der ute. 

Trur heller ikkje at ungane kjem til å li noko naud, det er meir all infoen som folk sit på, og som kan verta utnytta. It’s a crazy world out there.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich

06:00 14 februar og bilder av ballonger roser og to pynta folk?! Så... de har kjøpt inn alt, pynta seg og tatt bilder... en annen dag... herregud

Så romantisk a gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vilunich skrev:

06:00 14 februar og bilder av ballonger roser og to pynta folk?! Så... de har kjøpt inn alt, pynta seg og tatt bilder... en annen dag... herregud

Så romantisk a gitt

Hun er en kløpper til å forhåndsskrive innlegg, tøysejenta... Var vel for å få mer tid med kjæresten, så de har feira Valentines på forskudd 😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vilunich skrev:

06:00 14 februar og bilder av ballonger roser og to pynta folk?! Så... de har kjøpt inn alt, pynta seg og tatt bilder... en annen dag... herregud

Så romantisk a gitt

Så kleint. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vilunich skrev:

06:00 14 februar og bilder av ballonger roser og to pynta folk?! Så... de har kjøpt inn alt, pynta seg og tatt bilder... en annen dag... herregud

Så romantisk a gitt

Så oppstilt. Det var det første jeg tenkte på da jeg så bildet. Bare så for meg hele scenariet med at bildet skulle bli perfekt :ler:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Vilunich skrev:

06:00 14 februar og bilder av ballonger roser og to pynta folk?! Så... de har kjøpt inn alt, pynta seg og tatt bilder... en annen dag... herregud

Så romantisk a gitt

Bildene på Innlegget som ble lagt ut i går er nok tatt samtidig. Er jo akkurat samme blomsterbukett på begge innlegg.

Å alle skjønner jo at dette ikke er tatt i dag tidlig.. rommet er jo lyst opp av sola ute.

Endret av Lapper
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

«Du bryr deg om meg, men enda mer om mine barn». WTF?! 

Skriver hun det 😂 festlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev:

Skriver hun det 😂 festlig. 

Jepp. Åpen IG-profil. Imponerende 👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mordi skrev:

Kor lenge har dei vore saman?

3-4 mnd? Men sees ikke så ofte, fordi begge er så opptatte, er vel nevnt flere ganger..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skogspike skrev:

3-4 mnd? Men sees ikke så ofte, fordi begge er så opptatte, er vel nevnt flere ganger..

Akkurat, las berre posten på Instagram der det verka som om dei hadde vore saman i fleire år. Og click-baiten til slutt: «Les om da jeg trodde E skulle fri på bloggen». 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, mordi skrev:

Kor lenge har dei vore saman?

Noen få dager før nyttårsaften hadde de kjent hverandre en måned, så det er vel 2,5 mnd siden de sveipet hverandre til høyre på Tinder. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Hun prøver alt, alt for hardt til å fremstille "romansen" som perfekt. Det er i hvertfall det jeg stusser over her, for hele greia minner om en dameroman med Fabio på forsida. Det blir så overkill at det bare blir komisk, synes jeg, med roser i den ene hånda og ballonger i den andre, med fyrverkeri som går av i akkurat rette øyeblikk som i en episode av the Bachelor. Blomstene har fått det samme silkebåndet som ballongene, så her har mor stylet alt til minste detalj!

Med åtte nesten like like bilder etter hverandre så blir det akk så kleint. Og hvem tok disse bildene? :lete:

De hadde kjent hverandre i noen dager, og dette var en måned før Nyttårsaften da han fyret opp rakettene, så på henne og sa "Godt Nytt År, jenta mi!" Likevel var det først på Vitsen- utdelingen de ble kjærester.

'Something is rotten in the state of Denmark', tenker jeg..

http://annebrith.blogg.no/1518542048_my_valentine_10084.html

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Empiri frå eiga FB-side syner at forhold som utspeler seg som ei novelle frå Romantikk er dei som går ad undas rimeleg kjapt. 

Endret av mordi
Men, heia kjærleiken altså!
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Max Potente
8 minutter siden, mordi said:

Empiri frå eiga FB-side syner at forhold som utspeler seg som ei novelle frå Romantikk er dei som går ad undas rimeleg kjapt. 

Ja, heia kjærleiken! 4Real!

Og som Anne Brith sier i innlegget jeg siterte over:"Når to mennesker velger hverandre hver dag, resten av livet, så vil noe vare."

I hennes tilfelle altså fra ca. begynnelsen av desember, men altså"..hver eneste dag, resten av livet.."

Happy Valentine's Day, alle dere flotte fjærkre her inne som lever i den virkelige verden! :ninuskapus:

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den godeste mor godhjerta er visst desperat etter å leve sin tapte ungdom på nytt.

Kanskje en smule inspirert av den ballong-glade fotballfrua, hun pleier vel å fotograferes både forlengs og baklengs rett som det er med et knippe flotte ballonger med vakkert danderte sløyfer og bånd. Det blir bare så altfor, altfor too much.
Og hvordan kan 4-barnsmora synes at det er stas å bli diskutert på Jodel, hun elsker å være HOT på Jodel!! Hva som får voksne mennesker til å bli så desperate etter å "bli sett" kommer jeg aldri til å forstå.
Men Anne Brith og pizzagutten ser ut til å passe godt sammen, så krysser fingrene for at dette forholdet holder lenge. Venter spent på frieri, bryllup, hus og hund. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Skogspike skrev:

 

 

2 minutter siden, Max Potente skrev:

Ja, heia kjærleiken! Og som Anne Brith sier i innlegget jeg siterte over:"Når to mennesker velger hverandre hver dag, resten av livet, så vil noe vare."

I hennes tilfelle altså fra ca. begynnelsen av desember, men altså"..hver eneste dag, resten av livet.."

Happy Valentine's Day, alle dere flotte fjærkre her inne som lever lever i den virkelige verden! :ninuskapus:

Når to velger hverandre hver dag? Har hun ikke akkurat skrevet at de har det så travelt at de ikke rekker å se hverandre så ofte?

Eller misforsto jeg den setningen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold kan umulig gå bra i lengden når hun streber sånn etter oppmerksomhet, ros og perfeksjonisme. Når man er bikket 30 så er det jo noe som skurrer når de må bevise for hele verden hvor forelsket de er osv.. Det blir så påtatt og falskt. Håper jo så klart for AB din del at dette vil vare altså, men noe sier meg at det skal holde hardt dessverre.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...