Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Det er jo helt tragisk, dette. Hjelpes. :overrasket: 

SÅ er det 1000,- i mat i uken IGJEN på bloggen. Hun skal ha alle ungene hjemme. Og de jafser ikke i seg mat, sier hun. Men det kan jo ikke være sant at hun serverer så lite mat til ungene. Og AB, hvis du leser her: Jeg sier ikke at du er en dårlig mor. Men jeg sier at 1) enten må du lære deg litt mer om ernæring og barn i vekst  eller så må du slutte å tøyse med oss (eller lyve) om hva dere spiser.

Endret av pøbelsara
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, My <3 skrev:

Dette må være kødd?? Hun mente ikke dette med pengene????

Det var bare en spøk.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, My <3 skrev:

Dette må være kødd?? Hun mente ikke dette med pengene????

Hun skrev jo for ikke så lenge siden at hun hadde gjort klar bloggposter til etter sin død.... :haar:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er jo helt tragisk, dette. Hjelpes. :overrasket: 

SÅ er det 1000,- i mat i uken IGJEN på bloggen. Hun skal ha alle ungene hjemme. Og de jafser ikke i seg mat, sier hun. Men det kan jo ikke være sant at hun serverer så lite mat til ungene. Og AB, hvis du leser her: Jeg sier ikke at du er en dårlig mor. Men jeg sier at 1) enten må du lære deg litt mer om ernæring og barn i vekst  eller så må du slutte å tøyse med oss (eller lyve) om hva dere spiser.

Pleier ikke skrive noe på blogger men det mat budsjettet der er ikke mulig ??? Virker jo lite gjennomtenkt og noe som bare er skrevet ned i full fart.. Alt for lite mat til 5 er min mening men ...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dompapp skrev:

Pleier ikke skrive noe på blogger men det mat budsjettet der er ikke mulig ??? Virker jo lite gjennomtenkt og noe som bare er skrevet ned i full fart.. Alt for lite mat til 5 er min mening men ...

1 pose tomatsuppe til 5 hvorav en trener 20 timer i uka og to trener kanskje 10 timer så kan det da ikke gå Ann? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lapper skrev:

1 pose tomatsuppe til 5 hvorav en trener 20 timer i uka og to trener kanskje 10 timer så kan det da ikke gå Ann? 

Nei, det går ikke an. Men det skaper engasjement og penger i kassen. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Nei, det går ikke an. Men det skaper engasjement og penger i kassen. 

 

Det er vel det som er planen .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lese bloggen av nysgjerrighet men nå leser jeg den fordi jeg synes den er morsom. Hun gir blanke i kakebakst og middag. Anne Brith trenger bare å dele noen intime detaljer og vifte med nylakkerte negler så kommer fansen løpende med middagstips til henne.  

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Nei, det går ikke an. Men det skaper engasjement og penger i kassen. 

 

Det er jo ganske artig da, å se hvor lang tid det tar før folk føler seg lurt. Folk "kjøper" jo alt uten å blunke. Blir fansen inspirert av Toroposer som middagstips? Det er lov å tenke litt selv også:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Infinity skrev:

Mor bruker penger på negler, løshår, bryntattoveringer, botox, spabehandlinger, klær, og er ute på byen titt og ofte, men barna må klare seg på drittmat, for et sted må det jo spares.. 

 

 

Alt dette regnes vel som investeringer i bedriften

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Dompapp skrev:

Pleier ikke skrive noe på blogger men det mat budsjettet der er ikke mulig ??? Virker jo lite gjennomtenkt og noe som bare er skrevet ned i full fart.. Alt for lite mat til 5 er min mening men ...

Hun følger det ikke selv - rett og slett!

I dag har hun lagt ut noe om fiskeboller på facebook.....det inngår ikke I ukas matplan som lå på bloggen I går!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om det har RABLET for hele dama jeg? Dette her kommer til å ende i en forferdelig togkrasj uten sidestykke! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pæddan said:

Lurer på om det har RABLET for hele dama jeg? Dette her kommer til å ende i en forferdelig togkrasj uten sidestykke! 

Så lenge folk klikker seg inn på den bloggen så kommer hun til å fortsette.

Baking gir jo ikke penger i kassen så hun drar den jo lengre og lengre og lengre... Og POFF så kommer togkræsjet du snakker om.
Og når det skjer så kommer hun til å klø seg i hodet og ikke skjønne hva som traff henne... * Innsikt lenge leve*

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pæddan skrev:

Lurer på om det har RABLET for hele dama jeg? Dette her kommer til å ende i en forferdelig togkrasj uten sidestykke! 

Hun sier at det i oppskriften sto 4 egg men skal gi beskjed på bloggen om dette holdt

Da en leser sier at man beregner 2-3 egg og person i en omelett, så mente hun at dette var alt for mye

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Døgnvill skrev:

Så lenge folk klikker seg inn på den bloggen så kommer hun til å fortsette.

Baking gir jo ikke penger i kassen så hun drar den jo lengre og lengre og lengre... Og POFF så kommer togkræsjet du snakker om.
Og når det skjer så kommer hun til å klø seg i hodet og ikke skjønne hva som traff henne... * Innsikt lenge leve*

Verste av alt, baking kunne ha gitt penger i kassa. Ser jo at de som ligger å toppen av blogglisten, er nemlig kakebakere. Og hun kunne fint ha hevdet seg der i toppen, uten å ty til dyneløfting og blogg ala 18 åring!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...