Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

20 timer siden, mikrobe skrev:

Kanskje hun mente strutseegg. :opplyser: 

:rulle: 

19 timer siden, Lapper skrev:

1 pose tomatsuppe til 5 hvorav en trener 20 timer i uka og to trener kanskje 10 timer så kan det da ikke gå Ann? 

I min ungdom, hadde vi en pose tomatsuppe med makaroni som tilbehør til pannekaker. Da var vi to voksne, en ungdom som trente mye og et aktivt barn i småskolen. Det gikk vel fort 2-3 pannekaker per pers i tillegg til suppa.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Luca_ skrev:

Sånn helt ærlig så tror jeg ikke at hun hadde gjort det så godt som ren bakeblogger heller og hun kan ikke sammenlignes med de andre matbloggerne på topp. 

 

Hun lager halvfabrikatatet bakst og det har jo også stått her tidligere at kakene hun solgte i butikken på Sørumsand var lite gode. Hun har vel også skrevet selv at hun er utsatt for rykter, at det hun bakte var vondt og det stemte da ikke. Men ihvetfall, det har vært snakk om fra forskjellige hold at kakene ikke holdt mål. Jeg har også hørt dette fra folk som handlet der, jeg bor i området men handlet aldri der da jeg alltid har syns dama er sprø(jeg handlet bla av henne da hun drev nettbutikk fra nord, jeg ringte om et eller annet og hun lot meg ikke legge på røret før det var gått en halvtime. Så skjønte kjapt at dette var en dame jeg ikke orket å treffe. 

 

Så baksten er ikke god tror jeg, og jeg tror ikke at de andre matbloggerne tar de snarveiene AB tar.

Når vi ser hva hun legger ut av middager, så tror jeg datteren min som akkurat har flyttet ut lager mer avansert mat enn hun så hun har generelt lite peil på mat  

 

ok, hun tar fine bilder og mye ser bra ut, men jeg tror som sagt ikke det hun presterer holder som topp matblogger  

 

 

Hørte at cupcakesene hennes i butikken som gikk konkurs, så helt fantastiske ut, men de var generelt ryene og tørre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
9 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Man svarer som en har vett til, det er helt tydelig...

Jeg blir rett og slett litt rystet over språket hennes av og til. Når hun slipper gjennom kritiske kommentarer, går hun så voldsomt i forsvar!

"Men heller ærlig og oppriktig med få venner enn at alle skal sleike meg opp i ræva. Om det kommer bare 3 i min begravelse så driter jeg i det."

Særdeles lite classy, og temmelig umodent å uttrykke seg sånn for en dame i 40-årene. Og det blir ikke bedre av å slenge på "Hahahaha" til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun til tider bruker et simpelt språk. Det er ikke et normalt språkbruk på ei som har passert førti.

Endret av Oppland
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at det er på tide å sette navnet hennes på noen produkter. Hvordan kan hennes navn selge noe som helst? 

Vi skal snart få vite hva det er. :rolleyes: "Snart".

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pæddan skrev:

Verste av alt, baking kunne ha gitt penger i kassa. Ser jo at de som ligger å toppen av blogglisten, er nemlig kakebakere. Og hun kunne fint ha hevdet seg der i toppen, uten å ty til dyneløfting og blogg ala 18 åring!

Når en dame i 40-årene er bestevenn med en jente på 25, og kjæreste med en på 30 bør man ikke være overrasket over at bloggingen er på nivå med en 18-åring.. 🙈

Var innom bloggen hennes, komisk å se en dame på hennes alder avbildet med en gjeng 25-åringer i bursdag på en «venninne» måte. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, EllaSays skrev:

Hun skriver at det er på tide å sette navnet hennes på noen produkter. Hvordan kan hennes navn selge noe som helst? 

Vi skal snart få vite hva det er. :rolleyes: "Snart".

 

Husker det var snakk om noen bakeprodukter. Men da må søren meg dama begynne å vise bakeinnlegg igjen! Om det skal bli noe særlig troverdig... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

Jeg blir rett og slett litt rystet over språket hennes av og til. Når hun slipper gjennom kritiske kommentarer, går hun så voldsomt i forsvar!

"Men heller ærlig og oppriktig med få venner enn at alle skal sleike meg opp i ræva. Om det kommer bare 3 i min begravelse så driter jeg i det."

Særdeles lite classy, og temmelig umodent å uttrykke seg sånn for en dame i 40-årene. Og det blir ikke bedre av å slenge på "Hahahaha" til slutt.

Det er så pinlig at jeg vet faktisk ikke hvor man skulle begynt å kommentere de svarene hennes til folk. Det hun tror er en ærlig, laidback og kul innstilling er faktisk bare en holdning ikke en gang en fjortiss hadde pådratt seg uten å til slutt få en dose selvinnsikt... Nei, her er det omvendt, desto eldre hun blir desto frekkere, teitere og flauere oppfører hun seg. Hun tror virkelig at hun er både hip og kul, men bloggmessig sett så er hun utgått på dato for lengst og kan ikke holde på som en tenåring i verste trassalder.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Når en dame i 40-årene er bestevenn med en jente på 25, og kjæreste med en på 30 bør man ikke være overrasket over at bloggingen er på nivå med en 18-åring.. 🙈

Var innom bloggen hennes, komisk å se en dame på hennes alder avbildet med en gjeng 25-åringer i bursdag på en «venninne» måte. 

Så hatefulle enkelte er. AB er milevis over mitt bakenivå. Og om hun har funnet seg en ung fyrrig mann i førtiårskrisen sin, så tenker eg at det er bra for henne. 

Men jeg tenker også at det blir en braklanding, Jeg har vanskelig for å se at dette går bra. En voksen kvinne i midten av førtiårene med 4 barn, og en mann knapt 30 uten barn

Jeg hadde frydet meg stort om de fikk dette til, virkelig! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, formula skrev:

Jeg blir rett og slett litt rystet over språket hennes av og til. Når hun slipper gjennom kritiske kommentarer, går hun så voldsomt i forsvar!

"Men heller ærlig og oppriktig med få venner enn at alle skal sleike meg opp i ræva. Om det kommer bare 3 i min begravelse så driter jeg i det."

Særdeles lite classy, og temmelig umodent å uttrykke seg sånn for en dame i 40-årene. Og det blir ikke bedre av å slenge på "Hahahaha" til slutt.

Hun virker så bitter å irritert på mennesker som gir henne kritikk. Skal hun ha 15-20 tusen lesere i døgnet (målet hennes) så må hun forvente noe kritikk. 

Å dette bør hun kunne lese uten at hun blir forbanne på sine lesere. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, EllaSays skrev:

Hun skriver at det er på tide å sette navnet hennes på noen produkter. Hvordan kan hennes navn selge noe som helst? 

Vi skal snart få vite hva det er. :rolleyes: "Snart".

 

Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe produkt med hennes navn..Regner vel med at dette er bakeprodukter men det finnes masse annet bra på markedet.  Å  de bloggere som eksponerer sine avkom tjener ikke noe på meg med det de reklamerer for. 

Endret av Lapper
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Viking-girl skrev:

Husker det var snakk om noen bakeprodukter. Men da må søren meg dama begynne å vise bakeinnlegg igjen! Om det skal bli noe særlig troverdig... 

Om dette da er ett bakeprodukt.. hvordan i all verden kan ett firma gå inn med ett samarbeid med en blogger som ikke har noe bakerellatert på bloggen sin mer? 

Da ville jeg som eier av firma velge Ida gran Jensen eller Ali (husker ikke hele navnet)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Trollmora skrev:

Hun følger det ikke selv - rett og slett!

I dag har hun lagt ut noe om fiskeboller på facebook.....det inngår ikke I ukas matplan som lå på bloggen I går!

Ja men det står på bloggen at de koser seg med ekstra god mat på tirsdager, siden det er treningsfri😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kvinneguide skrev:

Ja men det står på bloggen at de koser seg med ekstra god mat på tirsdager, siden det er treningsfri😉

?

Så hvorfor legge ut ukesmeny som man ikke følger selv? For klikk? Håper folk våkner snart assa!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vondt for å tro at noen vil satse på henne. Ikke baker hun noe særlig lengre og når hun baker så er det som regel makroner på nytt og på nytt. Og hvorfor skulle en produsent satse på noen som opptrer på den måten hun gjør. Det kan jeg ikke helt skjønne.

Som @Lapper skriver så er det mange andre bakebloggere de kunne satset på med sannsynligvis mye bedre resultat.
For min del i alle fall så hadde jeg ikke kjøpt noe produkter med hennes navn. Av prinsipp.

Egentlig så vet jeg ikke om det er sant engang. Hun er jo dronningen av svada tross alt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

?

Så hvorfor legge ut ukesmeny som man ikke følger selv? For klikk? Håper folk våkner snart assa!

Har våknet for lenge siden jeg😀 har som sagt selv ei på 14 år som trener 4  ganger i uka å hun hadde stryki med om hun måtte dele en pose tomatsuppe eller omelett på 4 egg med  fire andre personer. 

 

Endret av Lapper
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kvinneguide skrev:

Ja men det står på bloggen at de koser seg med ekstra god mat på tirsdager, siden det er treningsfri😉

Off topic..... men jeg visste ikke at det var en kvinneguide her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Døgnvill skrev:

Jeg har vondt for å tro at noen vil satse på henne. Ikke baker hun noe særlig lengre og når hun baker så er det som regel makroner på nytt og på nytt. Og hvorfor skulle en produsent satse på noen som opptrer på den måten hun gjør. Det kan jeg ikke helt skjønne.

Som @Lapper skriver så er det mange andre bakebloggere de kunne satset på med sannsynligvis mye bedre resultat.
For min del i alle fall så hadde jeg ikke kjøpt noe produkter med hennes navn. Av prinsipp.

Egentlig så vet jeg ikke om det er sant engang. Hun er jo dronningen av svada tross alt.

Ingen vet om det er bakeustyr.. Men hva annet kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...