Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

En pose med suppe og et blomkålhode inneholder ca 400 kcal til sammen. Det blir 100 kcal på hver. Håper hun lager dobbel porsjon med grove rundstykker! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, ESFP skrev:

En pose med suppe og et blomkålhode inneholder ca 400 kcal til sammen. Det blir 100 kcal på hver. Håper hun lager dobbel porsjon med grove rundstykker! 

Ikke stort med mat på 5 stk men synes omelett til 5 personer laget på 4 stk egg var utrolig godt gjort. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Lapper said:

Er det noen som har lest kommentaren hennes til en anonym leser isom lurer på hvorfor hun alltid kommer i konflikt med andre mennesker? Den tok jammen kaka

Hvilket innlegg var det snakk om?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lapper skrev:

Ikke stort med mat på 5 stk men synes omelett til 5 personer laget på 4 stk egg var utrolig godt gjort. 

4 egg?? Det er like mange egg jeg bruker på omelett til meg selv🙊 Blir alltid igjen litt omelett, men ikke nok til 5 personer. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lapper skrev:

Ikke stort med mat på 5 stk men synes omelett til 5 personer laget på 4 stk egg var utrolig godt gjort. 

Ja, ikke sant?  Vi bruker stort sett 4-6 egg, noen ganger så mye som 8, på en omelett til to voksne, avhengig av om det er til lunsj eller middag.  To egg per voksen og et per barn er en tommelfingerregel jeg har lært meg.  Et par av barna der i huset bør vel regnes som voksne siden de er i tenårene og trener mye?

Synes jo kommentarene hennes innledningsvis om at de ikke må "jarve i seg massevis av mat hver dag" og at "dette er ikke for deg som mener man må ha 800 g karbonadedeig til fredagstacoen til 4 personer, vi klarer oss med 400 g og spiser ofte kjøttdeig og pølser" er tydelige stikk til kritikerene.  Hun vil bare presisere det fordi hun synes det er viktig at vi ikke skal ha et hysteri rundt mat.

Altså, det dreier seg jo ikke om hysteri, men at folk stiller spørsmål både ved mengdene mat, som virker særdeles knappe for en familie med et par tenåringer som trener mye, og at det ikke henger på greip at hun klarer å bruke så lite som 1000 kr per uke.  Men med "gratisvarer" i skap, skuffer og fryser og sponsa pizza fra Pizzabakeren går det nok i hop...💸

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, filifjonka skrev:

Hvilket innlegg var det snakk om?

I "frekkere blir det ikke"

Kanskje noen finner det på imgur 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Norabora skrev:

4 egg?? Det er like mange egg jeg bruker på omelett til meg selv🙊 Blir alltid igjen litt omelett, men ikke nok til 5 personer. 

Kanskje hun mente strutseegg. :opplyser: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også på 4 egg og 150gram skinke på hele familien! 

Er det jeg bruker på lunsj til meg og mannen🤪 

Eller 640gram fiskekaker, hvor tar hun målene fra på hvor mye man skal få?? 

Nå har hun spesifisert at man MÅ ikke spise så mye mat hver dag. Så disse middagsplanene er ikke for de som spiser mye skriver hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torosuppa blir rundt 10 dl, står på pakka er 4 porsjoner dvs 2,5 dl på hver. Det er lite! Men nå skal man ikke ta lista hennes bokstavelig, hun skriver jo bare noe. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Skogspike skrev:

Hun er ikke frisk!

Blir nesten bekymret for dama. Hun viser stadig tegn på at hun ikke takler blogglivet, likevel driver hun videre i hurtigere tempo. Tror hun har en drøm om at utlevering av privatliv vil gi henne et godt liv, men jeg er redd hun mister seg selv oppi alt dette. Materiell velstand og overfladiskhet er ikke veien til lykke. Når jeg ser henne med mobilen tenker jeg så slitsomt å være hennes nærmeste og ikke minst henne selv. Ikke et øyeblikk kan gå til spille, ikke et ord eller en fin stund kan være bare det, men skal vurderes, dokumenteres og blottlegges. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kollontaj skrev:

Den kommmetaren fremstår ikke helt aldersadekvat, for å si det forsiktig. 

Jeg synes den var drøy

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Skogspike said:

Hun er ikke frisk!

Nei, det begynner å ligne patologi, skremmende lesning.

Endret av filifjonka
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, kvinneguide said:

Blir nesten bekymret for dama. Hun viser stadig tegn på at hun ikke takler blogglivet, likevel driver hun videre i hurtigere tempo. Tror hun har en drøm om at utlevering av privatliv vil gi henne et godt liv, men jeg er redd hun mister seg selv oppi alt dette. Materiell velstand og overfladiskhet er ikke veien til lykke. Når jeg ser henne med mobilen tenker jeg så slitsomt å være hennes nærmeste og ikke minst henne selv. Ikke et øyeblikk kan gå til spille, ikke et ord eller en fin stund kan være bare det, men skal vurderes, dokumenteres og blottlegges. 

Hun virker rett og slett desperat.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...