Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Å være tydelig, og sette grenser betyr ikke konflik.  Folk flest liker det. Det er måten du kommuniserer budskapet på. Du selv bærer ansvaret for jo flint da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pelikanen
Akkurat nå, pelikanen skrev:

Å være tydelig, og sette grenser betyr ikke konflik.  Folk flest liker det. Det er måten du kommuniserer budskapet på. Du selv bærer ansvaret for jo flint da 

Sorry, skulle stå: du selv bærer ansvaret for konflikt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
1 time siden, Mrs O'Donell skrev:

Når det gjelder ukesbudsjettet så enten lyger hun eller så er hun gnien - uansett er hun ute og kjører. 

Hun virker faktisk ganske ustabil. 

Hun kan ikke noe om ernæring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
4 timer siden, formula skrev:

Når AB blir spurt om grunnen til at hun ofte kommer i konflikt med andre kan ha med henne selv å gjøre, velger hun å svare på denne måten:

"Og det er definitivt meg det ligger hos. Jeg lar meg ikke bli herset med. Om noen prøver på det eller behandler meg dårlig så er vennskapet over. Jeg henger ikke med mennesker som drar meg og andre ned."

Litt selvmotsigende i grunnen, hun kommer altså i konflikt med folk som herser med  henne og drar henne ned. Likevel denne setningen: Det er definitivt meg det ligger hos( ikke de som herser.)

Ellers er det både spesielt og litt fascinerende med denne grenseløse forventningen til Valentines Day, trodde ikke folk flest, spesielt de over 40, la så mye vekt på dette. AB derimot har vel skrevet innlegg en god stund allerede, og lover tidenes Valentineinnlegg i morgen, og kjenner jeg henne rett kommer det nok ett eller flere innlegg i etterkant der denne dagen er tema.

Litt flaks at hun akkurat har fått seg kjæreste, og kan melke valentinekua for alt den er verdt. Vixen vel være ferdig melket nå?

Stakkars mann. Han er nå forplikter til å slå på stortromma.  Ny dame, han kun har sett soldager til. Han vet hun har lagt ut på blogg om valentinsdagen, så her nytter det ikke å komme med en bukett tulipaner . For det blir jo brettet ut på bloggen. Her forventes svær bukett roser, flott kort med jeg elsker deg. Det vet man jo etter " 14 d. Så blir hun bedt med på middag på x restarant, shampis.  Skål for oss og kjærligheten. Eller blir det spahelg på ikkesponset hotell, som vi ikke nevner navnet på. Så er det pakke fra gullsmed. Så et lite " frieri". Sånn...vi flyyter sammen,  vi forlover oss, vi kjøper hus sammen.

Så er det rett til se og hør, der hun viser ringen😂 40 år og henger seg opp i en sånn dag. Ser det er veldig inn til ungdommen. Det er butikkenes dag...de fleste voksne lar det passere. Var det ikke hun som snakket om forbruk og spare?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, pelikanen skrev:

Stakkars mann. Han er nå forplikter til å slå på stortromma.  Ny dame, han kun har sett soldager til. Han vet hun har lagt ut på blogg om valentinsdagen, så her nytter det ikke å komme med en bukett tulipaner . For det blir jo brettet ut på bloggen. Her forventes svær bukett roser, flott kort med jeg elsker deg. Det vet man jo etter " 14 d. Så blir hun bedt med på middag på x restarant, shampis.  Skål for oss og kjærligheten. Eller blir det spahelg på ikkesponset hotell, som vi ikke nevner navnet på. Så er det pakke fra gullsmed. Så et lite " frieri". Sånn...vi flyyter sammen,  vi forlover oss, vi kjøper hus sammen.

Så er det rett til se og hør, der hun viser ringen😂 40 år og henger seg opp i en sånn dag. Ser det er veldig inn til ungdommen. Det er butikkenes dag...de fleste voksne lar det passere. Var det ikke hun som snakket om forbruk og 

Endret av Dompapp
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Skogspike skrev:

Har hun skrevet på blogg at barna skal være hjemme alene!? Det går ikke an å være så blåst? Er hun ikke bekymret for mennesker som ikke har gode hensikter? 

Slik som den dama eksponerer ungene så tror jeg det ikke finnes bekymringer hos henne så lenge hun har noe å blogge om som kan gi penger i kassen. Det er så trist å se hvor langt hun er villig til å gå for å få klikk og det på barnas bekostning. Det er kanskje på grensen, men jeg synes hun er en dårlig mor.

Endret av gjestgitt
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82

Det er ikke akkurat hemmelig hvor de bor, også forteller hun at barna er alene hjemme hele natten. Her er nettvett et fremmedord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten om matbudsjettet er her folkens... http://annebrith.blogg.no/1518552448_sannheten_om_matbudsjettet.html

Fordi de har så stramt budsjett på mat har de råd til både kinobesøk og helgeturer for hele gjengen.  Men de sprekker innimellom altså.  Det gjorde de i dag.  De hadde så innmari lyst til å kose seg så AB og en av makronene dro på Kiwi og kjøpte potetgull, kjeks, ost, rømmedressing, sjokolade og brus.  Det er visst en sprekk for over 500 kr.  Det må ha vært mye potetgull, kjeks, ost, rømmedressing, sjokolade og brus om det kostet over en 500-lapp, selv på fem personer...:popcorn: 

Joda, AB.  Det gir veldig mening at du klarer å bruke en 1000-lapp i uka på mat, men når dere er litt fysne på godis og "sprekker" så ryker en 500-lapp...:klo:  

50 minutter siden, Skogspike skrev:

Har hun skrevet på blogg at barna skal være hjemme alene!? Det går ikke an å være så blåst? Er hun ikke bekymret for mennesker som ikke har gode hensikter? 

Hun svarer i kommentarfeltet på innlegget jeg nevner over at det ble over 500 kr fordi hun kjøpte en pizza siden barna skal være alene i morgen kveld (hun skal jo tilbringe natten på The Thief med pizzaboy).  Håper hun mener alene med barnevakt.

I følge menyen hun la ut for 1000-kroners budsjettet denne uka skal de spise fiskekaker (640 g faktisk) med gulrot, buljong, kålrot og løk, men ting blir jo ikke alltid som planlagt (sier hun selv i innlegget om sprekken). 

Dette 1000-kr-i-uka-på-mat blir bare dummere og dummere.  

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Christiane_W skrev:

Dette 1000-kr-i-uka-på-mat blir bare dummere og dummere.  

Jeg vet ikke hva som er mest idiotisk, det at hun påstår at hun bruker 1000 kr i uken eller leserene i kommentarfeltet som biter på og hyller henne :vetikke:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
1 time siden, Lapper skrev:

Meń husk at hun har kjøpt 1 pizza siden de skulle være helt alene i morgen kveld.

En annen ting.. Om min 14 åring er hjemme alene en kveld med en veninne eller to fordi vi foreldre er borte så gir jeg klar beskjed om at dette trenger de ikke opplyse for alle på sosiale medier. Du vet aldri når det står flere på trappa☹ Men her sørger mor for å fortelle sine lesere at de er alene hjemme.. 

Kjøpt pizza? Grandis? Er ikke typen pizzabakeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, gjestgitt skrev:

Jeg vet ikke hva som er mest idiotisk, det at hun påstår at hun bruker 1000 kr i uken eller leserene i kommentarfeltet som biter på og hyller henne :vetikke:

For meg er det ikke enten eller, det det både og.  Begge deler er like idiotisk.  At hun fortsetter å pushe dette opplegget og at folk går på det uke etter uke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Skogspike skrev:

Har hun skrevet på blogg at barna skal være hjemme alene!? Det går ikke an å være så blåst? Er hun ikke bekymret for mennesker som ikke har gode hensikter? 

Ja Det har hun svart en leser... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, pelikanen skrev:

Kjøpt pizza? Grandis? Er ikke typen pizzabakeren? 

Han har jo ikke tid til å komme md noe pizza.. de skal jo tross alt på The Thief

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Christiane_W skrev:

fiskekaker (640 g faktisk) med gulrot, buljong, kålrot og løk,

Hva skal buljongen brukes til?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

15 timer siden, marie_82 skrev:

Det er ikke akkurat hemmelig hvor de bor, også forteller hun at barna er alene hjemme hele natten. Her er nettvett et fremmedord. 

Nettopp. Og når ho fleire gonger har nemnt stalkers og anna forfølging, så er det jo direkte uansvarleg å leggja ut sånn ein informasjon. Eigentleg syns eg det er litt uansvarleg av oss å diskutera det her inne og spre det vidare, men sidan AB held seg rimeleg oppdatert her inne så kan ein jo håpa ho tek det til seg. 

Endret av mordi
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, mordi skrev:

 

Nettopp. Og når ho fleire gonger har nemnt stalkers og anna forfølging, så er det jo direkte uansvarleg å leggja ut sånn ein informasjon. Eigentleg syns eg det er litt uansvarleg av oss å diskutera det her inne og spre det vidare, men sidan AB held seg rimeleg oppdatert her inne så kan ein jo håpa ho tek det til seg. 

Jeg tviler ikke på annet enn at de tre klarer seg utmerket alene hjemme.. Men AB, hvorfor må du skrive å dele alt på siden din? Det er så mye rart der ute. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at ungene faktisk har b.vakt... Å skrive for hele Norge (og verden) at ungene dine er alene hjemme er jo det samme som en åpen invitasjon til innbruddstyver.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...