Døgnvill Skrevet 13. februar 2018 #6421 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, Lapper said: Ingen vet om det er bakeustyr.. Men hva annet kan det være? Så mye dilldall hun bruker så kan det være så mangt.. Vipper? Har ingen ide... Jeg vet bare at jeg kommer ikke til å kjøpe det uansett.. 6
Lapper Skrevet 13. februar 2018 #6422 Skrevet 13. februar 2018 14 minutter siden, Døgnvill skrev: Så mye dilldall hun bruker så kan det være så mangt.. Vipper? Har ingen ide... Jeg vet bare at jeg kommer ikke til å kjøpe det uansett.. Jeg kunne vurdert å kjøpt av en annen bakeblogger men de som masseeksponerer sine avkom de kjøper jeg ikke noe som reklameres for.. 13
Døgnvill Skrevet 13. februar 2018 #6423 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, Lapper said: Jeg kunne vurdert å kjøpt av en annen bakeblogger men de som masseeksponerer sine avkom de kjøper jeg ikke noe som reklameres for.. Amen sista! 3
kvinneguide Skrevet 13. februar 2018 #6424 Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, Hottrio skrev: Off topic..... men jeg visste ikke at det var en kvinneguide her Joda, registrerte meg på en av mine minst kreative dager😁 6
Hottrio Skrevet 13. februar 2018 #6425 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, kvinneguide skrev: Joda, registrerte meg på en av mine minst kreative dager😁 Nei, synes det nicket var kult jeg!
kvinneguide Skrevet 13. februar 2018 #6426 Skrevet 13. februar 2018 23 minutter siden, Hottrio skrev: Nei, synes det nicket var kult jeg! Takk!☺
knutedama Skrevet 13. februar 2018 #6427 Skrevet 13. februar 2018 Ser hun skriver i dag at målet om 14000 lesere daglig, samme antall innbyggere som Vefsn kommune, var nådd. Nå er det nye målet at hun legger til innbyggerne i Sørum kommune med i regnestykket . Da blir det nye antallet 25 000 tilsammen skriver hun. Ifølge Wikipedia og snl er Sørums innbyggertall 17 000, og 17k+14k er da vitterlig 31 000, hmm, ikke rart dama har gått konkurs flere ganger. 26
Skogspike Skrevet 13. februar 2018 #6428 Skrevet 13. februar 2018 (endret) 16 minutter siden, knutedama skrev: Ser hun skriver i dag at målet om 14000 lesere daglig, samme antall innbyggere som Vefsn kommune, var nådd. Nå er det nye målet at hun legger til innbyggerne i Sørum kommune med i regnestykket . Da blir det nye antallet 25 000 tilsammen skriver hun. Ifølge Wikipedia og snl er Sørums innbyggertall 17 000, og 17k+14k er da vitterlig 31 000, hmm, ikke rart dama har gått konkurs flere ganger. Jada, konstruer mer drama, så blir det mer klikk og. At dette skjer ved utlevering av alt som er å utlevere, innlegg skrevet bevisst for enten å provosere eller «berøre», det hefter ikke. Unger som blir eksponert i det vide og brede. Oppkonstruert budsjett. Flashe kropp, selv om hun må forstå barns venner og lærere og naboer får med seg dette. Kropp er topp - men er det vanskelig å forstå at kanskje tenåringen ikke er enig? Tenk å få til å føle stolthet ved økning av klikk, når det meste er basert på sensasjonslyst og utlevering. Trist hele opplegget. Det å dele første møtet mellom ny kjæreste og barn - bilder og ungenes spørsmål/tanker/samtale - med hele Norge er bare enormt graverende. Er det ingenting som anses ikke egnet til å være klikkmateriale? Alt er til salgs. Endret 13. februar 2018 av Skogspike Tilføyelse 16
Gjest formula Skrevet 13. februar 2018 #6429 Skrevet 13. februar 2018 Når AB blir spurt om grunnen til at hun ofte kommer i konflikt med andre kan ha med henne selv å gjøre, velger hun å svare på denne måten: "Og det er definitivt meg det ligger hos. Jeg lar meg ikke bli herset med. Om noen prøver på det eller behandler meg dårlig så er vennskapet over. Jeg henger ikke med mennesker som drar meg og andre ned." Litt selvmotsigende i grunnen, hun kommer altså i konflikt med folk som herser med henne og drar henne ned. Likevel denne setningen: Det er definitivt meg det ligger hos( ikke de som herser.) Ellers er det både spesielt og litt fascinerende med denne grenseløse forventningen til Valentines Day, trodde ikke folk flest, spesielt de over 40, la så mye vekt på dette. AB derimot har vel skrevet innlegg en god stund allerede, og lover tidenes Valentineinnlegg i morgen, og kjenner jeg henne rett kommer det nok ett eller flere innlegg i etterkant der denne dagen er tema. Litt flaks at hun akkurat har fått seg kjæreste, og kan melke valentinekua for alt den er verdt. Vixen må vel være ferdig melket nå?
filifjonka Skrevet 13. februar 2018 #6430 Skrevet 13. februar 2018 30 minutter siden, formula said: Når AB blir spurt om grunnen til at hun ofte kommer i konflikt med andre kan ha med henne selv å gjøre, velger hun å svare på denne måten: "Og det er definitivt meg det ligger hos. Jeg lar meg ikke bli herset med. Om noen prøver på det eller behandler meg dårlig så er vennskapet over. Jeg henger ikke med mennesker som drar meg og andre ned." Litt selvmotsigende i grunnen, hun kommer altså i konflikt med folk som herser med henne og drar henne ned. Likevel denne setningen: Det er definitivt meg det ligger hos( ikke de som herser.) Ellers er det både spesielt og litt fascinerende med denne grenseløse forventningen til Valentines Day, trodde ikke folk flest, spesielt de over 40, la så mye vekt på dette. AB derimot har vel skrevet innlegg en god stund allerede, og lover tidenes Valentineinnlegg i morgen, og kjenner jeg henne rett kommer det nok ett eller flere innlegg i etterkant der denne dagen er tema. Litt flaks at hun akkurat har fått seg kjæreste, og kan melke valentinekua for alt den er verdt. Vixen må vel være ferdig melket nå? Hun næres jo av konflikt, det er jo oksygen for henne. 17
ESFP Skrevet 13. februar 2018 #6431 Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, formula skrev: Når AB blir spurt om grunnen til at hun ofte kommer i konflikt med andre kan ha med henne selv å gjøre, velger hun å svare på denne måten: "Og det er definitivt meg det ligger hos. Jeg lar meg ikke bli herset med. Om noen prøver på det eller behandler meg dårlig så er vennskapet over. Jeg henger ikke med mennesker som drar meg og andre ned." Litt selvmotsigende i grunnen, hun kommer altså i konflikt med folk som herser med henne og drar henne ned. Likevel denne setningen: Det er definitivt meg det ligger hos( ikke de som herser.) Ellers er det både spesielt og litt fascinerende med denne grenseløse forventningen til Valentines Day, trodde ikke folk flest, spesielt de over 40, la så mye vekt på dette. AB derimot har vel skrevet innlegg en god stund allerede, og lover tidenes Valentineinnlegg i morgen, og kjenner jeg henne rett kommer det nok ett eller flere innlegg i etterkant der denne dagen er tema. Litt flaks at hun akkurat har fått seg kjæreste, og kan melke valentinekua for alt den er verdt. Vixen må vel være ferdig melket nå? Jeg tror hun mener at folk ikke takler at hun er tydelig og har sterke grenser for hva hun tåler fra andre. Helt supert at hun ikke lar seg herse med, men det er ikke nødvendig å havne i en konfliktsituasjon likevel. Kanskje hun strever litt med å avslutte reaksjoner på en ordentlig og respektfull måte og at det derfor blir konflikter. Kanskje hun har ett behov for å få siste ordet, søke oppreisning eller på et vis hevne seg ved å vise via bloggen at hun har mer suksess enn alle hun har vært i konflikt med. 6
filifjonka Skrevet 13. februar 2018 #6432 Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, ESFP said: Jeg tror hun mener at folk ikke takler at hun er tydelig og har sterke grenser for hva hun tåler fra andre. Helt supert at hun ikke lar seg herse med, men det er ikke nødvendig å havne i en konfliktsituasjon likevel. Kanskje hun strever litt med å avslutte reaksjoner på en ordentlig og respektfull måte og at det derfor blir konflikter. Kanskje hun har ett behov for å få siste ordet, søke oppreisning eller på et vis hevne seg ved å vise via bloggen at hun har mer suksess enn alle hun har vært i konflikt med. Jeg er også ganske direkte og tydelig, jeg setter også grenser og lar meg ikke herse , men jeg havner da ikke i konflikt, jeg preges ikke av hat og hevnlyst, jeg ligger ikke våken om nettene og lar tankene mine preges av at jo flere jeg ligger i konflikt med, jo flere vil krangle med meg, og jo flere klikk/penger vil jeg få. Men så er jeg heller ingen fanatiker. 20
ESFP Skrevet 13. februar 2018 #6433 Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, filifjonka skrev: Jeg er også ganske direkte og tydelig, jeg setter også grenser og lar meg ikke herse , men jeg havner da ikke i konflikt, jeg preges ikke av hat og hevnlyst, jeg ligger ikke våken om nettene og lar tankene mine preges av at jo flere jeg ligger i konflikt med, jo flere vil krangle med meg, og jo flere klikk/penger vil jeg få. Men så er jeg heller ingen fanatiker. Nei, du har nok en god selvfølelse.
filifjonka Skrevet 13. februar 2018 #6434 Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, ESFP said: Nei, du har nok en god selvfølelse. God nok. 3
Lapper Skrevet 13. februar 2018 #6435 Skrevet 13. februar 2018 (endret) Jeg skjønner jo forsåvidt dette med mye reise til å fra treninger i uka å at hun ønsker å flytte nærmere hallen.. Men velger hun å eventuelt flytte nærmere kjæresten så er hun like langt når det kommer til reisevei. Om ikke makronene velger å bytte lag Endret 13. februar 2018 av Lapper 3
Mrs O'Donell Skrevet 13. februar 2018 #6436 Skrevet 13. februar 2018 Når det gjelder ukesbudsjettet så enten lyger hun eller så er hun gnien - uansett er hun ute og kjører. Hun virker faktisk ganske ustabil. 10
Christiane_W Skrevet 13. februar 2018 #6437 Skrevet 13. februar 2018 Flirte litt da jeg leste om mandagen hennes i "This week" innlegget fra i går. Sååå hektisk dag, hun hadde både et møte i Oslo og pakke som skulle hentes på Posten. Typisk bloggerdefinisjon på travel dag...🙄 43
Gjest CecilieX Skrevet 13. februar 2018 #6438 Skrevet 13. februar 2018 5 timer siden, knutedama skrev: Ser hun skriver i dag at målet om 14000 lesere daglig, samme antall innbyggere som Vefsn kommune, var nådd. Nå er det nye målet at hun legger til innbyggerne i Sørum kommune med i regnestykket . Da blir det nye antallet 25 000 tilsammen skriver hun. Ifølge Wikipedia og snl er Sørums innbyggertall 17 000, og 17k+14k er da vitterlig 31 000, hmm, ikke rart dama har gått konkurs flere ganger. I det famøse intervjuet med lokalavisa skrev hun om hvordan hun "alltid var på" og alltid på jakt etter klikk. Noen måneder etter skrev hun at hun ikke lenger ble søvnløs om hun hadde under 5000 lesere og at det ikke var viktig. Nå har hun skiftet mening igjen altså. Hun har forøvrig endret på innlegget der hun skrev at antall klikk ikke betyr noe lenger. Greit å kunne snu kappa litt etter vinden.
Tinnitus Skrevet 13. februar 2018 #6439 Skrevet 13. februar 2018 Jeg personlig ville heller brukt disse 500 kr til å spe på middagene jeg da, istedenfor å fore en gjeng på 5 på en tomatsuppepose 🙈 hvis det er riktig det jeg har lest her inne 😅 19
Lapper Skrevet 13. februar 2018 #6440 Skrevet 13. februar 2018 4 minutter siden, Tinnitus skrev: Jeg personlig ville heller brukt disse 500 kr til å spe på middagene jeg da, istedenfor å fore en gjeng på 5 på en tomatsuppepose 🙈 hvis det er riktig det jeg har lest her inne 😅 Det er riktig.. 1 pose med suppe og 4 egg til omelett en annen dag. 4
Fremhevede innlegg