Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Sejekk

My storyen til AB oser av det jeg liker og kalle "førti og fjortis". Her snakker man selvdigging på høyt nivå med Bruno Mars i bakgrunnen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gia_

Kleeeeeeint. To snapper av henne hvor hun spiser japp, etterfulgt av ett spørsmål om det er lov å gå naken i sin egen hage, for imorgen er det jo den nasjonale dagen for å luke i hagen naken :rolleyes: topper det hele med å legge ut bilde fra lår og ned i kun støvler. 

Dama er 40(?) og 4 barnsmor. Blir dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gia_ skrev:

Kleeeeeeint. To snapper av henne hvor hun spiser japp, etterfulgt av ett spørsmål om det er lov å gå naken i sin egen hage, for imorgen er det jo den nasjonale dagen for å luke i hagen naken :rolleyes: topper det hele med å legge ut bilde fra lår og ned i kun støvler. 

Dama er 40(?) og 4 barnsmor. Blir dårlig.

42

Hun må jo bevise at hun spiser kjempemasse selv om at hun er kjempetynn! Spiste så mye japp at hun ikke klarte å spise lunsj. Likevel gap. Oi oi oi...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gia_
Akkurat nå, maipai skrev:

42

Hun må jo bevise at hun spiser kjempemasse selv om at hun er kjempetynn! Spiste så mye japp at hun ikke klarte å spise lunsj. Likevel gap. Oi oi oi...

Ja, viktig å bidra til kroppspress... Zzz

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
34 minutter siden, Gia_ skrev:

Kleeeeeeint. To snapper av henne hvor hun spiser japp, etterfulgt av ett spørsmål om det er lov å gå naken i sin egen hage, for imorgen er det jo den nasjonale dagen for å luke i hagen naken :rolleyes: topper det hele med å legge ut bilde fra lår og ned i kun støvler. 

Dama er 40(?) og 4 barnsmor. Blir dårlig.

Smatt,smatt,smatt,prøve å se sexy ut,smatt,åh jeg er så provoserende 🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren er det hun driver med på snap i dag!!! 😱 Jeg gremmes, det er så flaut 😂

Endret av Hummingbird2
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste snap tar kaka. Og nå er også gavene til makronene sponset😯

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker ikke på smilebåndet AV henne, engang. Er jo bare sørgelig lite aldersadekvat atferd. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hva skjer med disse bloggerne om de noensinne skal ut på det ordinære arbeidsmarkedet igjen? Kommer de til å bli:

"Hun dama med drift som startet opp en bedrift/blogg med periodevis høyt lesertall, imponerende!"

eller

"Hun på 40+ som spiser japp og viser thigh gap på Snap. Vel...."

Jeg lurer, altså. For selv om det er forskjell på bransjer og at dette førstnevnte kanskje er fint å ha på en CV som jobbsøker, så vet jeg nå ikke helt med denne Snap-atferden. Jeg har 14-åringer på Snap som viser mer dybde, antenner, forståelse og modenhet. 

Endret av Søgni
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pessimistisk skrev:

Bra hun er fornøyd selv i det minste :)

Men hvorfor ikke være fornøyd i ro og mak? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Maskopi skrev:

Men hvorfor ikke være fornøyd i ro og mak? 

Når har en blogger vært fornøyd i ro og mak egentlig? Uansett hva det gjelder? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, elisaday skrev:

Når har en blogger vært fornøyd i ro og mak egentlig? Uansett hva det gjelder? 

Godt poeng :nori:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Helfigurbilde or it didn't happen, AB!

Hiver meg på her. Helfigur med samlete knær (som du selv skrev var definisjonen) eller så skryter du på deg noe du ikke har, Anne Brith Davidsen! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del, så blir jeg ikke irritert og provosert lenger. Hun har bare blitt (ufrivillig) morsom.

Hun har jo funnet poseringen som bloggere bruker for å se tynnere ut, og en  Kylie Jenner-ish foran speilet.

Synes ikke det er særlig søtt på KylieJenner, og Anne Brith Kardashian...blir bare en morsom klovn..

Endret av Infinity
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...